Nou kippies, tok 2 you later, ga ff een beetje actief worden want dit is niks, zit te gapen achter mijn pc
Ik ben ook naar de carnaval geweest! HOEZEEEE! Arrrggghhh, wat was het toch koud! Brrrrrrrr *bibber, bibber* Ja, misschien moet ik gewoon woensdag even bellen naar de HA(morgen zijn ze dicht) Dan doe ik gewoon woensdagochtend een testje! Maar ik denk dat ie niet veel zal zeggen.. Hmmm, lastig! Het is rustig zeg..
goedemiddag allemaal, Hier komt deze kip ook weer eens langs getokt. De ongi is nú alweer aan het afzakken, dit is pas de 2de dag. Hij is ook héél donker van kleur lijkt wel tegen zwart aan. Maar goed, ik heb verders geen echte buikkrampen of zo. Gelukkig niet. Ow ja, susanne en elf gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Strooi veel HCG deze kant op. xxx
Das wel heel snel idd Miranda...ik ben gelukkig weer helemaal klaar nu met mijn ongi. Pfff saai hier vandaag hahaha...
Hoi Miranda! Wat vreemd dat het zo donker van kleur is? Is dit je eerste echt ongi na de pil? Want dan zou het misschien daar mee te maken kunnen hebben? *zegt de leek* Ik word echt zo gek van mijn krampen.. Bleh! Laat die ongi maar komen!
Ben nu ff offline, heb me daar toch een stapel wasgoed waar je u tegen zegt.... Kom vanmiddag nog wel weer ff kijken hoor! Tok 2 jullie later! Xx
Succes Queenie! Had net mijn haantje aan de lijn en die was een beetje boos op me! Hij vindt dat ik nu de dokter moet bellen, omdat ik nu al ruim een week die ongikrampen heb! Dus ik net bellen, is de praktijk gesloten.. En de vervangende HA die ik heb, is helemaal niet LEUK.. Verdorie! Ik denk dat ik vanmiddag nog even een ovutestje doe, kijken wat daar uitkomt.. Wil gewoon iets weten! Pffff, wat duurt wachten toch lang!
Tis toch wat he.....snap ook niet dat de praktijk zomaar gesloten kan zijn...oke weekenden maar tis maar carnaval.....
Ohh, bij ons in het dorp doen ze niet aan carnaval, ik denk dat hij aan het wintersportyen ios! Maar vind het vreemd om aan de andere dokter te vragen, want ik weet zeker dat hij toch zal zeggen dat ik moet afwachten! Mijn eigen dokter weet van de situatie af!
Mijn zwangerschapstesten zijn op En haal het denk ik niet om voor 6 uur naar de Kruidvat te gaan Ik heb gewoon sterk het idee dat ik niet zwanger ben, anders had dat lijntje toch wel donkerder moeten zijn..? Hij leek nog wel lichter..?!
tja geen idee....maar ze zeggen idd dat je et wel voelt als et wel zo is maar ja niet iedereen is hetzelfde...maar wanneer zou je naar je eigen arts kunnen dan?
Dat denk ik ook wel, maar die krampen in mijn buik vind ik niet normaal.. Daarom maak ik me zorgen! Het trekt helemaal door naar mijn liezen en bovenbenen..
Miss toch een hele heftige ongi op komst. Miss komt het wel omdat het nu zo lang geleden is. Ik weet t ook niet. Kan je het ook niet gewoon vragen aan die vervanger?
Hij is volgende week maandag weer terug, dus dan bel ik gewoon! Ik heb wel wat klachten, maar ik hou me vast aan de kleur van die streep! Ik geloof gewoon niet dat ik dan zwanger kan zijn.. Dat hormoon dat verdubbelt toch, dan zou het lijntje zowiezo donkerder moeten zijn..? Ach ja, weet het gewoon even niet meer..
nee kan me voorstellen meis.....kan je helaas ook niet verder helpen...al zou ik graag willen! Sterkte!