[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks kippetjes! :)

Stel dat mijn ovutest zou kloppen, dan zou ik ook eigenlijk pas woensdag of donderdag kunnen testen! Dus laat ik het maar gewoon even afwachten, desnoods met pijnstillers! (mag dat wel als je zwanger bent? )
    En inderdaad Yojo, misschien is het gewoon een hevige ongi! Als ik die buikpijn maar niet voor niets heb!

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja je mag gewoon pijnstillers. Weet ik van mijn zwangere collega.

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks! :)

Ik hoor net dat ik vrijdag vrij ben! Joepie! :D

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeej jeej jeej Lekker vrij!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Je mag alleen paracetamol nemen als je zwanger bent, geloof wel 6 per dag!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zo, ik heb eindelijk even wat dingen geregeld waar ik al veel te lang te lui voor was :)

En het heeft volgens mij wel 10 minuten in beslag genomen, schaam me diep dat ik het niet eerder heb gedaan :(

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Shame on you Delikipje! ;)

Paracetamol will do! Thanks! Ga het meteen regelen! :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meiden... Ben er weer vandoor ;) ga ff een beetje was opvouwen en m'n plantjes water geven :D

9. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hello kippies!

Wat een gezelligheid weer hier! Niks saai hoor, ik had weer 6 pagina's om bij te lezen!

@poohkippie Ik heb ook voor NOD getest. Schiet je toch weinig mee op als je dan negatief test.. niet leuk maar je weet eigenlijk nog niets. Alleen hoop je misschien iets minder. En wat is minder leuk? Ongi worden of nega testen.. Ik wacht deze week af en als ik dit weekend nog niet ongi ben geworden dan doe ik weer een test samen met mijn haantje! Net als jij last van mijn onderbuik, raar gevoel.. ook af en toe krampen, straalt ook uit naar mijn onderrug. Verder ben ik licht misselijk en moe. En dan nog mijn wisselende stemmingen.. hihi. Tja, kan ongi zijn, ja. Wanneer test jij? Ik zaterdag als het dan nog nodig is.

@linniekip No pressure op Linniekip! Ff rustig een test doen is er niet bij hoor.. haha.. alle kippies zitten onrustig op hun stok als jij de komst van een kuikentje checkt, hihihi. Heb je trouwens al eens over een echo nagedacht of had je die nu al gehad? Dan kan je zien of je al een dominant follikeltje hebt wat bedenkt of ze al zal gaan springen, of dat dat misschien al gebeurd is aan het vocht achter je baarmoeder te zien of bij je eierstok.

@queeniekip Had die Ilsekaarten aan ons verkocht! Al was dat een praktisch probleem geweest want ik woon namelijk heel dichtbij het Circustheater en jij helemaal bovenin ons kippenlandje!

@delikip Ben nu ook thuis en ik ken het hoor.. pff.. de laptop.. theetje.. beetje tokken.. zoooo vermoeiend! Zeker als je laat op bent. Dusss.. ik ga ook maar even wat doen.. de was want die is er altijd! En een knaller van een soll.brief schrijven!

Houdoe @carnaval vierende kippies! En @alle andere kippies.. een veertje voor vruchtbaarheid en positieve testen!

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Nata; ik had de kaarten gister op het forum te koop aangeboden, maarja, die afstand he....;)

11. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @queen Echt? Missed that! Maar idd die afstand..

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Natakipje is al helemaal ingeburgerd op ons forum! :) Gezellig! :D
    Wanneer ga jij testen dan?

Zat net even te rekenen en zit vandaag op dag 103 :confused: van mijn cyclus! Is toch niet te geloven he?! :x

13. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Linniekip Natakip voelt zich ook echt thuis!
    Phoe hee, 103 dagen! Dat is idd wel heel lang, ik heb met je te doen! Heeft die huisarts van jou je nog niet doorverwezen voor een echo dan? Dan weet je tenminste wat de 'stand van je eierstokken' (hahahaha, als in: stand van zaken) is!

Je had wel een posistieve ovutest toch? Met een donkerder of net zo donker lijntje als de C-streep? Nou, dan kan het niet lang meer duren voor je ongi OF zwanger wordt. Dat is een feit. Die testen geven eerder negatief dan posistief aan! Bij mij althans, hihi.

*Gaapt* Natakip gaat ACTIE ondernemen!

ps Denk nog wel eens aan die kip die ik zag.. zou ze er nog zitten.. is ze alleen.. gaat het goed met haar? Volgens mij heb ik daar ook wel eens een haan gesignaleerd, dus zal wel goed zijn. Ik vertelde het ook aan mijn haantje en die zei: misschien is het een wilde kip. Kreeg ineens een heel ander beeld dan hij het bedoelde, hihihihi.
    Een kippehoertje? Hahahaha, nee nu moet Natakip ophouden. Hihihihi.

14. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Oh en Linnie.. ZATERDAG wordt er in huize Natakip met haan getest!

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Whahahaha! Kippehoertje! :) Lig onder mijn bureau hier! Maar ik denk dat ze het goed maakt hoor! :)

Ik had 24 januari een posi ovutest, de lijnen waren dezelfde kleur in elk geval en de dagen erna waren ze iets lichter! Dus moet er maar vanuit gaan dat ik 1 van die dagen mijn eisprong had! :) Maar mijn ongipijnen heb ik nu al een dikke week :( Vreemd!

Ik HAAT wachten (mopperkip) :D

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Zo! 103 dagen is idd wel heeel lang, ik vond 32 dagen al genoeg hahah ben ook wel blij dat mijn ongi. netjes 5 dagen was....

Nata praat nog het meest kippetaal van ons allemaal bijna hahha

Nou deze week klussen wordt voor mij wel moeilijk want mijn haantje moet de hele week overwerken :( ....maar ja deze week heeft toch weinig nut gelukkig of ik moet ineens een hele korte cyclus hebben hahah alles kan he in de 2e ronde na pil...we w8en af

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik klus als een idioot! Gewoon omdat we het leuk vinden! Dus daar kan het bij ons in ieder geval niet aan liggen!

Oh ja, Natakip, ik heb begin dit jaar in het ziekenhuis gelegen en toen hebben ze meteen mijn baarmoeder en eierstokken nagekeken! En die zagen er goed uit! (kan me niet voorstellen dat zoiets er goed uitziet, haha) Pas ook een bloedtest gehad en verder ben ik prima in staat om zwanger te worden! Alleen word ik maar niet ongesteld! Hahaha! :D

18. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Oooh, spannend! Dan word je nu ongi of zwanger! Dat kan niet anders. En je zit precies gelijk met mij! Ik heb de 23e of 24e mijn eisprong gehad, waarschijnlijk de 24e, denk ik. Ik heb ook al dik een week een weeig gevoel in mijn buik, af en toe buikkrampen en het straalt ook uit naar mijn onderrug. Vroege ongiklachten of..? We zullen zien! :confused: :D :)

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    SPANNEND! :)

Die klachten van jou klinken hoopvol! Ik heb echt PIJN! :( Bleehhhh!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb weer een sprankeltje hoop! Dit heb ik even van een ander topic gepikt! Zij kreeg na een week pas een iets duidelijkere streep te zien! Dus het kan wel! Ik ga er niet vanuit, maar hoooooooooooooop het zo!

Deel Deze Pagina