Oh ja, Natakip voelt zich trouwens ook heel erg thuis in het kippenhok en is blij met het heen en weer getok. *Nestelt zich lekker op een stokje tussen de andere kippies*. Je moet ergens je ei kwijt, nietwaar?! Aaaach. Vanavond lekker kruikje, kamilletheetje en desnoods paracetamolletje.. helpt je vast!
In het begin wil het nog wel eens langzaam op gang komen die HCG, toch? En misschien had je de tweede keer minder geconcentreerde urine gebruikt? Als je echt een lichte streep hebt gezien dan ben je echt zwanger hoor. Hoop dat het goed innestelt en dat je HCG zich als een gek steeds gaat verdubbelen! En anders word je ongi, dus jij bent in ieder geval straks weer een stap verder!
Linnie = een ongeduldig kippetje! Maar dat mag van mezelf, ben al zo lang aan het wachten! Linniekip is ook blij dat ze naast Natakippejt op het stokje zit! Gezellig! Ga zo ff een ovutest doen! Ben benieuwd!
Ik mag alweer lekker naar huis toe! Morgen ben ik er iets minder bij, zit op een andere vestiging! Fijne avond lief kippetje! XXX
Linnie, wat vervelend van al die klachten. Hoop dat je er tijdens je weekendje niet zo'n last van hebt en gewoon lekker van je haantje kan genieten. idd, nata kletst lakker mee, is erg goed in de kippen taal haha. donderdag zou mijn NOD zijn vlgs de ovutest dus ga proberen om niet voor donderdag te testen. miss zaterdag ochtend samen met m'n haantje als ik dan nog niet ongi ben. Maar verwacht dat m'n ongi gewoon komt..... Nog steeeds zeurend gevoel in me onderbuik, trekt door naar me onder rug. Ook een beetje weeig gevoel in me maag, kan het niet echt misselijkheid noemen.
Poohkip! Wij hebben exact dezelfde symptomen! Spannennnnnnnnd! En wij zitten ook ongeveer gelijk in de cyclus! Had jij ook zo'n anderhalve week geleden je ei? Jeetje.. dit wordt een bijzondere week! Zou het roze of rood worden?! Oooh, als ik maar geduld kan hebben tot zaterdag want dan kunnen mijn haantje en ik rustig testen en houd ik cyclus aan van 31 dagen. Mits ik nog niet ongi geworden ben dan!
@Linnie waar ben jij intercekip eigenlijk? Bij die grote blauwe? Ben ik ook kort geweest. Fijne avond en denk aan die kruik hè! Klussen is ook altijd goed voor tegen ongipijn maar dat hoef ik jou niet te vertellen natuurlijk! Zou je anders misschien gewoon te veel klussen? 8) Geintje, kip, daar kan je wel tegen hè. Doegie
@ nata, rond 25 jan had ik een pos ovutest, dus me ei.... ja meid, geduld is nu belangrijk maar wel moeilijk hé... x
@Linnie; suc6 bij je ovu-test! En een fijne avond verder! @Nata; Ja, ze hebben wel gelijk. Je kakelt al lekker mee, hihi! Je bent al helemaal ingekipt (ingeburgerd)! @Pooh; helaas duurt het wachten altijd langer dan je wilt. Maar vaak wordt geduld beloond... Veren maar! Xx
zo kippies, ben er ook weer na een dagje hard werken... elf: gefeliciteerd! linda: vervelend zeg al die klachten. Maar sluit me bij de rest van de kippies aan. er is in ieder geval iets aan de gang in je lichaam! hoop het innestelen van een eitje natuurlijk! dan zijn er nog een paar kippies aan het wachten zijn. succes met wachten. weet hoe irritant dat wachten is. Dit zijn voor mij de saaie dagen. wachten op mijn ei...Zit er aan te denken om misschien te gaan tempen. maar dan ben ik nu al te laat deze cyclus. al is mijn ei waarschijnlijk nog lang niet op komst dus misschien moet ik maar gewoon eens kijken of ik al wat ga ontdekken.. Heb trouwens dit weekend tegen goede vriendin vertelt dat we bezig zijn. heerlijk even echt tegen iemand vertellen! (jullie zijn ook fijn natuurlijk ) en het leuke is dat zij ook bezig zijn voor hun tweede. Ongeveer net zo lang als wij nu. Heerlijk die herkenning! zo lang verhaal geworden vanavond nog veel doen. Voor mijn werk maar ook een heeeele berg was
Hey kipjes, Alle zwangeren gefeliciteerd...... Hier ook iemand met nare pijn in mijn buik. Het lijkt wel een soort blaasontsteking, maar dan toch net niet. Hmmm sorry voor mijn vaagheid. Het is net alsof ik mijn ei voel rollen hahaha. Zo erg heb ik het nog niet eerder gehad. Soms moet ik gewoon even pufeen als ik ga staan of zitten... Heb jij dit ook linnie? Idd richting lies. Ik hoop maar voor een goed doel.
@juffie, fijn dat je het met die vriendin kan delen. Grappig dat zij ook bezig bleek te zijn. zo zie je maar. Wachten op je ei duurt lang hé meid. sterkte!
Ik ga op valentijnsdag testen.... dat zou toch romantisch zijn als het dan raak zou zijn.... nou ik ga maar niet te teveel hopen. We zijn in februari ook 11 jaar samen.... Veer veer veer veeer veeer eveer
@mink, dat is een mooie data, zou zeker erg romantisch zijn.... veer veer voor roze op 14 feb voor jou!
Dankje Pooh, ik hoop dat het mag werken hahahah Ik ga ook voor jou veren, want jij bent iets voor mij aan hahah en natuurlijk ook voor alle andere wachtende kipjes... Ik hoop dat die buikpijn echt voor een reden is pfff net alsof ik een wond in mijn buik heb ofzo in mijn lies hahaha VEER VEER VEER VEER VEER VEEVEER VEER VEER VEER R VEER VEER VEER VEER VEER VVEER VEER VEER VEER EER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER VEER
dank je mink, hoop dat het Hcg wat hier wel eens gestrooid wordt bij een wachtend kipje aan komt...haha
Dag Kippetjes! Hoe is het met jullie allemaal? Fijne dag gehad? Ik ben bezig geweest op de zolder. En ik moet zeggen het wordt wel wat....morgen krijg ik mijn achtergronddoeken binnen zodat ik (hoop ik) mooie foto's kan gaan maken binnenshuis! Jeej jeej jeej!
wat leuk, dan begint het professioneel ye worden met die doeken. Leuk voor de baby pictures in de toekomst haha Maar is het een hobby of meer dan dat?
Het is begonnen als hobby maar heb ondertussen al verschillende portretten gedaan en twee huwelijksreportages....maar nog bij bekenden. Haha maar het begin is er he! Wil t zeker bij de baby gaan gebruiken ja!