Ja dat is mijn grote droom maar voorlopig blijf ik nog mooi op het kinderdagverblijf. Lijkt me nog wat verstandiger haha
leuk yojo zo'n hobby! helemaal als je er misschien ooit je werk van kan maken. Verder vervelend meiden al die klachten. Hoop voor jullie dat het allemaal voor een goed doel is!
Ja ik veer wat af voor jullie......hou geen veer meer over zo! Daar zitten we dan weer op onze wachtstok....de een voor een zwangerschapstest en de ander voor haar ei......maar wel gezellig zo samen op stok!
Ik heb et ook koud ja....mijn haantje is lekker pizza halen Ik heb geen klachten en geen spannende momenten voor de boeg haha gewoon rustig wachten op mijn eitje Ik wens iedereen hier heel veel succes en rustig aan allemaal! Tot morgen kippies van me
Ja wel beter, hij heeft alleen vandaag een stuk of 12 luiers verbruikt... Verder wel goed, hij heeft goed gegeten en gedronken, dus het lijkt wel weer veel beter te gaan.
Hallo allemaal Hoe is het hier? Heb een tijdje niks van mijn laten horen maar ik was er wel ik las zo nu en dan even met jullie mee. Ik las dat lindas een streepje had spannend joh. Voor allen andere kippetjes ook succes met kussen of wachten. Ik zelf zit ook op het wacht bankje. Iedere maand denkje ohw dit kan ook wel een voor teken zijn van een zwangerschap maar nu heb ik echt een heel ander gevoel.Ik had rond mij ei sprong een week last van mijn onder buik krampen. En sinds drie dagen branden mijn tepels ontzettend vooral s'avonds. Ik kan snachts er soms niet van slapen. mijn urine ziet erg troebel. Nou dat was het wel z'n beetje. sorry voor het lange verhaal :0 liefs maria
Af en toe kom ik gewoon ff binnen vallen hier. Door het tijdsverschil heb ik hoop te lezen achteraf.Rid, je hebt gelijk,het is hier een stuk gezelliger. Vandaag een nieuw resultaat vd bloedtest en deze was nu eindelijk ook positief, maar ik was nu al zo overtuigd. Queen thankx for je felicitatie! Maria komt me bekend voor Vanavond Peter R. de Vries kijken want zelfs hier komt het 2 uur lang op national television Voel me best trots als NL'er Hoop snel goed resultaten te lezen hier
Ahhhh das mooi Suuskipje ....werd ook wel tijd dat je bloed ook doorheeft dat je zwanger bent hahaha.. Willen jullie trouwens van te voren weten of het een jongen of meisje wordt? Nou ik zit nu op mijn werk en het is echt vreselijk baggerweer buiten pfff regen, regen en nog eens regen....gek wordt je ervan... Nou ik ga hier even organiseren zodat het iedergeval lijkt of ik al wat heb gedaan vandaag hahaha Knuff
Goedemorgen, Ik ga zo denk ik maar even een test halen. Kan het gewoon nog niet echt bevatten dat ik zwanger ben. Erg eigenlijk hé.
Goedemorgen kippies @Mupkuh: kan het me heel goed voorstellen! haha gewoon doen @Suzanne: toch prettig dat het nu ook in je bloed te zien is nogmaals gefeliciteerd Ik ga zo de huisarts bellen, wil nu duidelijkheid. Kan een arts ook zien of je ongesteldheid eraan komt?
nee hoor niet erg...test maar lekker nog een keer kan je je nu ieder geval al bij voorbaat veheugen op dat streepje! geniet ervan...en geniet ook maar een beetje voor mij heb ik toch wat haha
Heb net een afspraak gemaakt bij de huisarts, morgen om 9:20 kan ik langskomen, de assistente zei dat een bloedtest niet veel meer aangeeft dan een urinetest (erg vreemd) maar dat de arts meteen een echo met me wil gaan afspreken.. ben benieuwd! krijg nu wel een beetje de zenuwen hoor..