Goedemorgen kippetjes! Hoe is het hier? Ik had gisteren weer een donkere ovutest, snap er niets van.. Hij was niet helemaal positief, maar zo goed als! In elk geval weer donkerder! Raar he?!
mmm das zeker raar....nou ja dat zeg ik nu wel maar weet helemaal niks van die dingen af dus weet eigenlijk ook niet wat wel en niet raar is hahha
@Riedelkip; Whahha, gewoon lekker met me meepraten! @Day; Zie nu pas dat je al 20 dagen overtijd bent, pffff! Succes bij de huisarts!
hahaha ja zal wel moeten want er is zo en zo niemand anders om mee te praten .... Tis de laatste 2 dagen zo idioot rustig,....niet gewend hoor, zal toch niet allemaal met carnaval te maken hebben?
Morgen kippies! Heb nog niks gelezen behalve het bericht van Linnie en d'r ovutest... Spannend meid, overmorgen een zwangerschapstest he?! Ik ga duimen tot ik er bij neer val Hoe'st met iedereen?
ja gaat wel oke hier hoor...tis zo stil hier joh pfff denk niet dat je heel veel hoeft bij te lezen hahaa Hoest daar :
Hmmm... Wel jammer dat het stil is wel heerlijk voor mij dat ik niet veel mis Hier gaat ie wel de goede kant op, maar doe nog ff lekker rustig aan!
haha oke Yo En ja Delikipje doe maar lekker rustig aan, is het weer ook wel naar om lekker op de bank te hangen of zo
Nou dames dan zal ik jullie advies opvolgen Ik ga eerst eens wat eten want die baby zal wel honger hebben onderhand en dan ga ik maar eens ff een boek lezen, lekker lui! Misschien tot straks!
De test was wederom positief, echt een dikke plus! Ik mag dus niet meer zeuren en moet nu gewoon geloven dat ik zwanger ben. Hoe gaat het met jullie meiden?
Hey mupkippie, wat fijn voor je dat het nu echt super bevestigd is en voor suuskipje natuurlijk ook. Nou hoe reageerde ze in america op Joran? Hier zit iemand die steeds moet plassen en nog steeds vervelend gevoel in mijn buik. Mupkuh hoe voelde jij je voor dat je zwanger was? Zit ook echt laag, dus heeft wel met mijn baarmoeder te maken, maar toch raar dat je het zo goed voelt als je gaat staan en zitten? Herkenbaar voor iemand?