[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik moet zeggen dat ik vandaag ook heel weinig te melden heb. Eigenlijk zoiezo de laatste tijd, ben met mijn hoofd overal en nergens.

Ga me zo maar weer eens dwingen om iets te eten. Heb nog steeds geen trek helaas.

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik snap het wel hoor Mup! :)

Wel goed voor jezelf zorgen he?! :D

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou ja Linnie, je mist niet zoveel vandaag hoor er wordt niet veel gekletst dus dat scheelt dan weer :D

Ik heb net pauze gehad dus nu op naar de laatste 4 uur van de dag :(

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Daarom ik dwing mezelf tot eten ;)

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    jaaaa want je moet tenslotte dat andere kleine frummelke daarbinnen ook voeden :D

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ik kan me ook nergens toe zetten, het zal wel aan dat saaie nederlands weertje liggen.
    Pff ik kan ook echt niet warm worden terwijl het toch echt wel 21 graden is...

Hey lin kan het ook zijn dat het ovu streep donkerder wordt dat je dan zwanger bent? Athans zoiets meende ik ooit gelezen te hebben?

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Heey goedemiddag allemaal,

ben even afwezig geweest hier. Nu ben ik erweer.
    Mijn ongi is weg, heb nergens last van gehad, geen krampen niks nada noppes. Alleen dat hele donkere én maar 2 dagen. Snap het niet maar goed.

@ linnie, jij vroeg of dit de eerste "echte" ongi is na het stoppen met de pil..... maar ik ben 27 nov gestopt met de pil, 1 dec. de "eerste" ongi gehad en toen 2 jan mijn volgende ongi en nu 2 febr mijn volgende ongi dus ik weet niet of dit mijn eerste echte ongi is.
    Ik hoor het wel van je.

Sorry dames ik heb niet alle bladzijdes gelezen moet ook nog veel doen hier. Heb 2 kinders op de bank liggen die nog lekker in de pyjama lopen en dan eentje die boven aan het spelen is met een vriendje en mijn andere zoon is gisteren met opa en oma meegegaan, die blijft logeren daar tot vrijdag en dan mag ie lekker mee naar een voetbawedstrijd van Helmond sport tegen Apeldoorn geloof ik. Dus dat kind wil nog niet naar huis hij heeft nu alle aandacht voor zijn eigen hahahahaha.
    Ik ben vanaf vandaag weer actief aanwezig hier dus roep maar als je iets wilt melden of iets kwijt wilt of iets wilt vragen.........

xxx

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nopes heb niks te melden...behalve dat ik een baaldag heb haha maar ja dat had ik al gemeld :)

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hoe komt het riedelkip dat je een baaldag hebt?

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mmm weet niet echt...zal zo en zo wel met het weer te maken hebben en op dat soort dagen zit ik dan aan van alles en nog wat te twijfelen of ik het wel goed doe en zo dus dan ook aan het feit of ik het wel aankan om kinderen te nemen en zo...pfff altijd kl*te zo'n dag maar ja gaat wel weer over denk ik als het zonnetje weer gaat schijnen :D :rolleyes:

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Waarom zou je het niet aankunnen met een kind?
    Tuurlijk ik zal niet zeggen dat het altijd even makkelijk is, maar je moet gewoon je moederinstinct volgen en niet veel van andere mensen aantrekken wat die zeggen.
    Luister vooral naar je eigen gevoel en naar die van je partner. Houdt er wel rekening mee dat het eerste jaar het allermoeilijkst is, want je maakt nu een hele grote stap van geen kinderen naar kinderen en dan kan je man/vriend wel eens denken dat hij nu niet meer meetelt. En je moet rekening houden met het kind dan. Maar verders is er geen bal aan. Je doet het zo hoor!
    tenminste ik had er niet veel moeite mee. Ik liep ook al wel in een heel moeilijke relatie ( die alleen nog maar verslechterde) en dus was alle aandacht automatisch voor mijn kind(eren). Nu heb ik inmiddels zelf 3 kinderen en samen hebben we er 5 maar we zijn nu bezig voor nummer 6 en die stap is echt niet meer groot. We zijn allebei kinders gewent en allebei zijn wij kindermensen dus deze kleine is zeer gewenst ondanks dat veel mensen zeggen: ja maar.......! Nee het is onze zaak, onze keuze die wij maken en als er 4 ( want die ene komt nooit bij ons door omstandigheden) kunnen eten kunnen er ook 5 eten toch?

Zo moet je denken, je moet de rotopmerkingen of het goed bedoelde bemoeienis van mensen niet aantrekken en denken: WIJ kunnen dit aan en dan kun je het ook aan en ook al faal je een keer met iets dan is dat nog geen groot probleem hoor!
    Houd je vast aan je eigen instinct, want DIE heeft het nog altijd GOED!

succes meissie

12. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Riddl,

Die twijfel is denk ik heel normaal. Af en toe vind ik het ook best spannend, want je leventje gaat dan wel veranderen... Maar ik denk ook dat je moeder instinct je aardig opweg zal helpen.
    Het feit dat je ook informatie opzoekt en het beste wild, zegt genoeg toch?
    Ik ben af en toe misselijk, volgens mij ga ik weer de griep krijgen. Mijn schoonmoeder lig in het ziekenhuis met zware griep.

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    dat is niet zo leuk mink, is verders alles goed met je schoonmoeder? Komt ze er wel weer goed bovenop?
    het valt best mee moeder te zijn alhoewel het ooit wel eens zwaar is, kijk de jongste heeft op het moment last van peuterpubertijd ze moet nog 2 maanden naar de peuterspeelzaal en dan mag ze naar school maar madammetje is al helemaal klaar voor school en wil nu al naar school en dat is vervelend want dan gaat ze haar eigen liggen vervelen en tegen de draad in willen zijn nu!
    En ik heb een zoon van 11 die in de gewone pubertijd zit nu, tenminste hij groeit er nu net in en das ook niet makkelijk altijd maar ik zit er bovenop wat dat betreft en mijn wil is wet!
    maar verders gaat het me goed af hoor, tenminste dat gevoel heb ik wel.

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Jullie hebben allebei helemaal gelijk hoor, maar soms heb ik die momenten wel ja dat je twijfelt of je het wel kan en of het financieel allemaal wel kan en zo maar wat jullie zeggen....mijn vriend en ik willen het allebei en dat is het belangrijkste en de rest komt dan "vanzelf"wel .....

Thanks voor jullie bemoedigende woorden....had ik even nodig :D

Oh jee geen griep krijgen hoor...pff iedereen is ziek aan et worden om me heen....heb er gelukkig nog geen last van :D

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zooooooo de zolder is bijna klaar! Heb ff pauze genomen tussendoor.
    En hoe is het hier?

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja ligt ook aan hoe je zelf bent natuurlijk van karakter, ik ben vrij onzeker van mezelf en lichamelijk heb ik vrij regelmatig zware migraine aanvallen en dat zijn best dingen waarvan ik denk, past daar wel een kindje in en is dat wel eerlijk om te doen maar ja...aan de andere kant is dat iets wat ik al wil zolang ik me kan herinneren dus tja....

Nou ja we zien wel, iedereen zegt altijd tegen me van je moet je van te voren niet te druk maken dat lukt allemaal best wel dus dat probeer ik ook te doen, sommige dagen gaat dat beter als andere...vandaag dus ff niet haha

Maar goed....komt goed :)

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik zal je eens wat zeggen riedelkippie,
    Ik heb een scoliose ( vergroeiing in de wervelkolom 'n S-bocht) toen ik 18 was zeiden de doktoren als jij ooit zwanger wilt worden lig je de laatste 6 maanden plat van de zwangerschap door je rug. met de eerste zwangerschap geen last van gehad, mete de 2de zwangerschap een klein beetje alleen de laatste week maar, met de 3de zwangerschap heb ik idd 3 maanden plat moeten blijven liggen. Mocht alleen van bed naar de bank en van de bank naar de wc en weer terug en s'avonds weer van de bank naar mijn bed. Nu ben ik weer zover dat ik toch nog een zwangerschap aan wil gaan ook al weet ik dat die kans erin zit dat ik weer 3 maanden of wel langer plat moet blijven liggen. Mijn dokter die ik nu heb houdt me nu dan ook strikt in de gaten. Mijn partner heeft me al op mijn hart gedrukt dat mocht ik dadelijk werkelijk 6 maanden plat liggen of 3 maanden dat ie dan een ziekenhuis bed in de huiskamer laat plaatsen en dat er IEDERE dag iemand bij mij binnen zit van familie of vriendinnen die mij in de gaten houden of ik wel daadwerkelijk blijf liggen en dus ook NIKS doe. Hij neemt de weekenden dan voor zijn rekening.... de schat!
    Hij weet dat ik als ik mijn kans zie toch van alles nog in huis blijf doen, dus hij is al in de voorzorg!

maar dit is voor mij GEEN reden om mijn wens niet na te komen! Ik weet dat ik het kan en dat ik het ga redden zonder al te veel last van mijn rug te hebben en dat zal jij ook zien met je migraine het komt best goed meid!

18. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Hello kippies!

Het wordt steeds leuker hier te komen! Natakip heeft ook een baaldag of liever gezegd baalweek want ben per 1 jan begonnen aan een nieuwe baan en beviel he-le-maal niet dus besloten om laatste dag proeftijd uit dienst te gaan want anders zat ik aan twee maanden opzegtermijn vast tegen de eerste van de maand. Nu dus aan het solliciteren. In plaats van lekker vrij zijn (wel bijslapen wat echt heel erg nodig is!) gevoel van nutteloosheid en gevoel dat ik mijn baan nooit zomaar had mogen opzeggen, maar ja.. vond het echt verschrikkelijk. Maar hoe verschrikkelijk kan het eigenlijk zijn? Nou ja, hopen op snel een leuke baan, heb wat leuke dingen lopen..

@Minkkippie Jaha, dat herken ik wel hoor! Ik had een paar dagen na mijn ei ook al vrij snel een heel raar gevoel in mijn buik. Dacht ook blaasontsteking, want na klussen had ik ook branderig gevoel bij plassen enzo, maar later dacht ik toch dat het iets anders was, het was echt zó aanwezig. Voelde gisteren ook de hele dag mijn baarmoeder trekken bij vlagen. En nu heb ik veel geslapen dus voel ik heel ontspannen niks meer. Misschien was het toch blaasontsteking die nu aan de beterende hand is?

@Linniekip Ja hoor, dat heb jij weer! Hoe kan dat nou? Je ei overweegt dus nog steeds om te springen, óf je bent zwanger want schijnt dat je ovutest dan ook positief aangeeft. Er is in ieder geval iets want anders heb je niet zomaar een posi test hoor! Jij weet in ieder geval binnenkort meer!

@riedelkip Dat heb ik ook.. zijn we er eigenlijk wel klaar voor enzo. Ach.. ik wil dolgraag een baby en mijn mannetje is echt de enige in mijn leven, alles klopt. Dus waarom niet.. heb er ook de leeftijd voor.. had het graag eerder gewild maar nu zijn de omstandigheden er pas naar. Ook al doe ik nu veel tegelijk: baan zoeken (ik bedoel maar!) en we zijn op zoek naar een huis. Ach.. in principe gaat alles goed en hebben we er zin in dus dan loopt de rest ook wel los denk ik.

Tot toks!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha Thanks voor het vertrouwen...de mensen in mijn omgeving zeggen weleens van tja misschien dat je het dan beter niet kan doen maar dat is niet wat ik wil....maar idd je hebt wel een super goeie instelling....en een superlieve man haha

Nogmaals bedankt ieder geval dit doet me wel even goed! :D

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ja ik kan me voorstellen riddl dat je soms gewoon van die dagen hebt en die mogen er ook best wel even zijn... soms is het ook goed om dingen te overdenken...

Ik hoop ook niet dat ik ziek word. Ik kreeg vanmorgen ook al al een misselijkheids vlaag over me heen. Zo snel kun je geen klachten van een eventuele zwangerschap krijgen toch? het is nog niet eens ingenesteld hahaha

Met mijn schoonmoeder gaat het wel weer wat beter maar ze ligt er al vanaf zaterdag nacht. Ze heeft een lage bloeddruk...

Best wel spannend weer, man dat wachten duurt dan ook zo lang he...

Maar ik ga nu weer aan het werk en spreek jullie later weer doei doei

Deel Deze Pagina