[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey nata,

Tja dat branderige gevoel heb ik helemaal niet, maar steekjes en veel plassen, gewoon een naar gevoel en meer dan andere maanden. Met name bij staan en zitten, maar het hoort er allemaal bij..

Ik ga zo met een client naar H&M. Zwangerschapsbroek kopen hahahaha

doei deoi

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Doei Minkippie...

En nee volgens mij kan je niet zo snel al misselijk zijn...maar ja je weet nooit hahaha

Nee maar ben wel eens bang als ik zoiets zeg mensen meteen roepen van zie je wel je bent er nog helemaal niet aan toe terwijl het dat helemaal niet is....maar fijn te weten dat jullie me wel begrijpen :D

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    en tja wat natuurlijk (voor mij dan natuurlijk) een enorme onzekerheid is is het financiële plaatje...mijn vriend en ik zijn allebei geen grootverdieners wat ook de reden is dat ik 3 dagen blijf werken na de geboorte van ons kind tegen die tijd....maar na een hoop berekeningen gedaan te hebben zien we dat zelfs dan er maar heeel weinig geld overblijft en dan heeft mijn vriend het over wanneer we dan tegen die tijd een tweede nemen omdat hij graag 2 wil omdat hij enig kind is en dan denk ik tja we gaan het zo met zijn 3en al amper redden een tweede kunnen we gewoonweg nooit betalen...dat is wel een nare gedachtengang om zo'n soort beslissing over te nemen...

Pfff sorry hoor kippies dat ik zo loop te zeiken vandaag...en dan te bedenken dat ik het niet eens op de hormonen van een ongi. of zwangerschap kan gooien :)

Maar ben blij dat ik et ff kan dumpen hier :D

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik herken je onzekerheid meid. Ik heb dat ook heel even een paar dagen gehad. Maar na een hoop denken en klagen sloeg dat weer helemaal om gelukkig.

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha ik hoop dat dat bij mij ook zo is....

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden,
    het was niet zo druk vandaag zeg! hoefde niet eens zo veel bij te lezen..
    die onzekerheid over financiële situatie herken ik ook hoor. Ikzelf ben wat financiën betreft echt verschrikkelijk! maak rekeningen niet eens open :oops: en weet vaak neit eens hoeveel er op onze rekening staat :oops: mijn haantje daarentegen houdt alles super bij en twijffelt soms wel of we het allemaal wel kunnen betalen. Ikzelf maak me daar niet zo druk om... Denk dat als het kindje er eenmaal is, dat echt wel lukt..
    En ja zal wel moeten blijven werken. Waarschijnlijk blijf ik als het ooit zo ver is wel fultime werken en mijn man veel minder :)

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha is precies dezelfde situatie als bij mij maar dan precies omgekeerd, mijn vriend heeft zoiets van waar er 1 kan eten kunnen er ook 2 eten en ik heb zoiets van ja maar er komt maar zoveel geld binnen en je vaste lasten zijn zoveel dus er is gewoon een vast bedrag waar je alles van moet doen dat kun je niet veranderen ....maar ja we zien et wel :D

Met paar minuutjes lekker naar huis pfff eindelijk, dan op visite bij mij schoonouders en morgen vrij...zolder doen :(

Fijne avond en dag morgen voor diegene die ik niet meer spreek

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ik ga zo ook weg... kom vanavond misschien nog wel even kijken. Fijne avond in iedergeval!

9. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Rid joh, ik heb tijden aan de antidepressiva gezeten, ik was echt vreselijk depri, zwartgallig en vreselijk tegenover mijn verloofde. Het is zit ook nog eens bij ons in de familie, mijn zusje, moeder en tantes hebben het ook. Ik maak me nog steeds zorgen of ik het wel goed kan doen, maar ik heb een geweldige vent naast me staan, je doet het tenslotte met zijn twee. Kan ik liefde geven..tuurlijk! Nou dan komt het vast goed. Echt iedereen heeft issues. That's life. Kop op meid! Ik weet zeker dat ik de komende 8 maanden talloze twijfels zal hebben en misschien niet elke dag zal springen van vreugde en blijdschap.

Mup van harte! Kun je het echt al bevatten? Ik ben nog in een roes soms.

Mink. hier in de USA zeggen ze allemaal dat ze Joran vd Sloot allang hadden opgepakt op basis van die video. In amerika gaat dat vele malen harder er aan toe. Ongeloof hoe die l*l steeds terugkomt op wat ie zegt. NL is veel softer.

10. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Rid, ik denk dat ik toch wel het geslacht wil weten. Alleen moeten we het wel geheim houden voor iedereen, familie incluis, want ik ben altijd een grote schreeuwer geweest die zei dat ze het NOOIT! zou willen weten. Maar nu zit ik steeds op internet baby stuff op te zoeken en is toch wel leuk om te weten wat het wordt. Ik heb trouwens een heel sterk gevoel dat het een zoontje wordt.

11. gloria

gloria Lid

7 jan 2008
    29
    0
    0
    Goede avond allemaal,

Ben hier een paar dagen geleden eens langs geweest maar het gaat hier zo razendsnel vooruit dat ik vrees dat niemand zich mij nog herinnert :rolleyes:
    Jullie kakelen hier nogal wat af zeg! :) Ga vanavond nog eens rustig alles bijlezen.

Vandaag is mijn nod maar nog niks te zien.. Het rare is dat ik vanaf een dag na mijn eisprong elke dag vlagen van ongipijn heb gehad, en nu sinds gisterenmorgen niks meer. Ook de vlagen pijn in borsten is verdwenen. Iemand dit al meegemaakt? Waarop zou dit kunnen wijzen? Vind het maar raar eigenlijk.. :(:

Alvast bedankt kippies !

12. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Hoi Gloria, ik wil je geen valse hoop geven maar kort na mijn eisprong had ik dat ook en ineens over idd. Maar ja kan ook gewoon eisprong gevoeligheid zijn natuurlijk. Ik help je hopen! Ga je morgen meteen testen? :)

13. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @Gloria, had zelf ook paar dagen na ei al ongipijn.. lees nu veel verhalen van kippies met dezelfde verschijnselen. Maar wie weet is het normaal om na je ei e.e.a. te voelen? Ik zit nu ook ongeveer op mijn NOD (o.b.v. eisprong) en heb nu ook wat minder last dan de afgelopen week. Ben benieuwd.. houd ons op de hoogte!

@Rid Ik heb nu niet eens werk! Kan je nagaan! Komt vast snel goed maar wij hebben mijn salaris ook echt nodig hoor. Zeker met een kindje. Ik weet niet eens of ik drie dagen zou kunnen gaan werken. Wij zoeken nu wel een huis in de buurt van onze ouders want die hebben tijd zat om op te passen, dat scheelt wel want crèches zijn duur!

@Mink Hier ook vlagen van misselijkheid, al is het niet heel erg. Ben benieuwd.. rood of roze?

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    spannend nata, bijna testen...

zo net een bord patat achter de kiezen, ik had er zo'n zin in. Hoe later het wordt hoe meer pijn ik in mijn buik krijg. Volgens mij is er echt iets aan het gebeuren onderin. Ik heb wel eens vaker pijn gehad, maar ik heb nu zelfs mijn broek los moeten doen en zit af en toe flink te puffen hahahah. Ik ga voor roze hahaha.

Was zo leuk om bij de H&M rond te lopen, ik dacht echt, die vind ik wel leuk en die...hahahah echt erg hahah

15. gloria

gloria Lid

7 jan 2008
    29
    0
    0
    @suzanna: hm dat klinkt toch een beetje hoopgevend, toch blij te lezen dat het kan! Morgen ga ik maar een testje halen als ze er dan nog niet zijn ;)

@nata: jij ook dus.. ben eens benieuwd wat het bij ons beiden gaat worden dan! Hopelijk goed nieuws :D
    Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs, Gloria

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey Kippies! QueenieKippie kruipt fftjes bij jullie op de tokstok! ;)

@Gloria; ik had af voorafgaand aan mijn positieve test steeds het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, en nog steeds soms hoor. Bij Jamie had ik ook constant het idee dat ik ongi zou worden en was ik ook zwanger... Maarja, het verschilt natuurlijk wel per vrouw en het vrouwenlichaam is en blijft een raar ding.... iig veer ik voor je!

@Mink; Hmmm, patatjes... ik moet ook nog eten. Mannetje moet nog vanuit Den Haag naar huis komen, dus die heeft daar al gegeten... En bij de H&M kijken is altijd leuk, al is het alleen maar voor de voorpret...;)

Xx

17. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Haai meisjes!

Ik ben hierheen gesleept door mijn NOD-vriendinnetje Nata! We staan allebei op 9 feb op het NOD-topic en ik vind het daar zo'n kippenhok! :D
    Ze vertelde me dat er nog een groter kippenhok te vinden was, dus hier ben ik! :D

(Begrijp ik nou goed dat je mij ook een kip vind, Nata? :p )

Liefs Jenna!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Welkom Jenna! Bij deze dus JennaKip, hihi! :)

19. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @JennaKIP Jaaaaa, dat klinkt helemaal goed Soms voel je gewoon wanneer er kip achter moet en jij bent zeker een geschikte. :D Dat vinden de andere kippies vast en zeker ook!

@Gloria Ja, en Pooh's en Mink's ei lieten ook al flink van zich horen na de duik! Spannennnd!

Hier nu rozig/bruinig slijm.. brrr.. maar voor het goede doel mag er best komen in die kleur hoor. Kan ook beginnende ongi zijn of course dus Nata weet nog steeds nada! :)

Weet één van de kippies ook hoe lang na je ei je maximaal ongi kan worden? :rolleyes:

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meiden! ik had even een vraagje want ben sinds vanmiddag een beetje van slag.... stiekem eigenlijk al vanaf zaterdag avond....
    mijn zus heeft gemeld dat ze 7 weken zwanger is! echt super leuk voor haar maar ik vind het ook wel beetje boel jammer aangezien ze nog geen 2 jaar terug heel hard riep dat je geen kinderen op deze wereld kan zetten en dat ze er nooit aan zou beginnen ( aan kinderen ) omdat het alleen maar geld kost enzo...
    toen had ik altijd het gevoel dat mijn man en ik de eerste zouden zijn in de familie dat we de ouders het grote nieuws konden vertellen dat wij zwanger zouden zijn.... helaas zijn ze ons dus nu voor... weet ook wel dat het geen wedstrijd is maar toch... naar gevoel....erg dubbel eigenlijk....
    ook wilde ze nooit trouwen en hebben ze ons flink mee gekwetst aangezien wij wel getrouwd zijn en daar dus rare opmerkingen over hebben gemaakt en nu ze zwanger zijn denken ze er wel over na om ook te trouwen voor het kindje....
    arrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhh baal er gewoon een beetje van.........
    afgelopen weekend heb ik ook mijn ei gehad ( vermoed ik aangezien ik wel op de ovu testen lichte streepjes heb gezien maar geen dikke vette streep.... ) maar sinds vandaag heb ik ontzettend raar plakkerig wit klonterig slijm....
    wat kan dat zijn? ovu test gedaan maar die geen niets aan... ( wel de testlijn hoor... )
    snap het gewoon niet...

weten jullie wat het kan zijn?
    alvast bedankt!
    dag

Deel Deze Pagina