Hahahaha, daar is bij mij weinig voor nodig, pffffff zit snel op de stok de laatste dagen, aahhhh mijn arme haantje Of mijn ongie komt er aan ligt het daar aan of misschien toch geluk?!
Idd spannend meid kan van alles zijn. Is bij ook meestal de dagen voor mijn ongi. Maar we blijven altijd hopen op iets anders.
'k heb trouwens die uinodigingen nu zo'n 688 x geaccepteerd maar ze blijven komen dus gaat niet lukken vanaaf denk ik?!
Dat denk ik ook niet meer. Had je ook al een pb'tje gestuurd. Maar misschien gaat het morgen wel lukken ofzo.
Hyves heeft hier ook problemen. Ga morgen wel weer verder met mijn geheime missie, hihi! Dit kippetje gaat nu eerst op stok! Trusten dames! xx
Ja queenie, denk dat ik de stok naast je pak, zit er ook behoorlijk doorheen Slaap lekker alle kippen die hier nog voorbij vliegen vanavond! xxx
Ahhhh lief kippetje je bent niet helemaal alleen hoor.... Heeeeel veeeel kippetjes denken aan je! Slaap lekker meid en kruip maar snel met die kipfiletjes onder de veren net als ikkikippie
Essiekippieee.... Zie je bericht nu pas ohhhh, slechte kip ben ik, ben ook echt kippig zeg! Ik kan ook de 5e testen.... Hopelijk zien we je zo nu en dan hier verschijnen rustig aan meid!
Ja doe maar gauw, als die hun plasjes laten lopen stroomt ons hok over, ieuwwwwwww.... Slaap lekker meid, morgen weer een dag! Komt helemaal goed met ons!
Jullie ook slaap lekker. De oudste hond, had vanmiddag de tafelpoot bij schoonouders ondergezeken. Mag er eigenlijk niet om lachen, maar hij is nog in de leer. haha.
Hey Chica's! heb een verslagje gemaakt over vandaag http://www.zwangerschapspagina.nl/posti ... &p=1791473 Ook heb ik een begin met ons weblogje gemaakt (zie link in onderschrift). Ging toch meer werk inzitten dan ik dacht..nu heb ik niet meer kunnen meelezen en meereageren bij jullie.. Nou ik ga op stok samen met mijn tok, morgen zal ik wel weer heel vroeg wakker worden net als de rest van deze week...
goedemorgen kippetjes! Ben de eerste deze nieuwe dag! wordt toch ook wel een beetje verslaafd als ik s ochtends al ga kijken. Nou ga zo naar mijn werk. tot vanmiddag of vanavond!
Dames mede-kippetjes! Goeiemorgen! Heb speciaal voor ons als kippies een hyve gemaakt! PB me maar ff, ik heb de hyve namelijk niet zichtbaar staan voor niet leden, echt geheim, hihi! Kippetje gaat even haar kuikentje de fles geven en aankleden, tot later! Xx
Goedemorgen chickens! Ik kan het niet geloven! Ik moet echt snel een computer thuis hebben, want ik mis alle fun! Hoe is het met alle kippetjes gesteld deze ochtend? Ik weet niet wat er met mij aan de hand is hoor.. Mijn krampen zijn zo goed als weg en weet niet waar dat op duidt.. Ik denk telkens dat ik ongi ga worden omdat ik iets voel lopen, maar dan ga ik naar het toilet en is het gewoon een hele boel afscheiding! Ik snap het niet meer! Maarrrrrrrrrr... Hoe groot de verleiding ook was, heb nog niet getest! 8) Ik ga snel Hyves bekijken! Ik zal je ff een PB sturen!