[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Dag, ik kan me voorstellen dat je je best rot voelt over je zus. Tuurlijk gun je haar de zwangerschap, maar als zo je eigen plannetje in het water valt dan is dat hartstikke zuur. Het is gewoon altijd het geval met mensen die om het hardst riepen dat ze nooit kids willen en dan toch zwanger zijn. En met je zus heb je toch die haat/liefde verhouding, dat heb ik ook met mijn 3 jaar jongere zusje.
    Over je slijm kan ik niks zeggen, zolang als ik nu zwanger ben verlies ik nauwelijks afscheiding. Ik duim voor je (zoals voor velen hier) ;)

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hoi Susanne,

Bedankt voor je lieve woorden...
    het blijft inderdaad een haat liefde verhouding zo... en wil er ook niet teveel mee bezig zijnmaar onbewust raakt het met wel... en dan dien je dus ook nog eens je eigen lichaam te snappen..pfff en dat valt neit echt mee haha
    gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!
    dag

3. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hahaha! Nou, dat vat ik uiteraard op als een compliment! :)
    Wel leuk, hoor..! Ik zal hier de komende dagen wel wat rond scharrelen om te zien wat voor (kippen)vlees ik hier in de kuip heb... :)

Goh, ik krijg dat kip-zijn al aardig onder de knie... 8)

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Dag,

Het klinkt niet als je ei. Als je ovutesten gebruikt, dan moeten de 2 streepjes dezelfde kleur krijgen en dan ben je vruchtbaar. Als het streepje lichter is dan ben je dus niet vruchtbaar. Zelf gebruik ik de test van CB. Ze zijn wel prijzig, maar je krijgt een smilie als je vruchtbar bent en dan hoef je niet naar de streepjes te turen... Ik had ook eerst dikkige witte en vooral veelslijm een paardagen daarna had ik een positieve test rond dag 18.
    Als je vruchtbaar bent wordt je slijm meestal wat doorzichtig en is het rekbaar.
    Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

Hey Qneenie: hoe is het met je zoontje? Idd ik had zo zin in patat hahaha kon het niet laten..
    Maar queenie stuur je nog wat zwangerschapsstofjes deze kant op. Misschien heb ik dan wel een goeie innesteling hahahah....

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Jennakip welkom in ons hok hahahah hoop dat je het snel naar je zin zult hebben

6. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Mink begin niet over patat! Er is hier geen knappe patat met te vinden, laat staan een broodje kroket =P~
    Gelukkig neemt mijn moeder in maart kroketten mee :D

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Mink; het ging maandag goed met Jamie maar gister heeft hij al zijn eten weer uitgespuugd.... hij heeft wel heerlijk geslapen vannacht, al vanaf gister kwart voor 7 tot vanmorgen half 7. Hoop echt dat het nu beter wordt, maar er schijnt ook weer een virus rond te gaan met diarree en braken... we wachten het nog ff af.

Nog ff wat HcG-tjes strooien; **********************************

Trouwens, goeiemorgen allemaal! Moet zo naar het werk, dus lees vanavond wel ff weer bij! Fijne dag allemaal!

Tok!
    Xx

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Alle Kippies!

Nou hier nog steeds niks te melden haha behalve dat ik gisteren even weer heeeel licht vloeide zo raar...ben 5 dagen flink ongi. geweest toen over een dag niks toen weer even een paar druppels vloeien weer een dag niks en gisteren dus weer paar druppels wat nu weer over is, denk dat het even het ritme krijgen is zonder pil van mijn lichaam maar hoop alleen niet dat het mijn eisprong in de war gooit anders weet ik helemaal niet meer wanneer te klussen :(

@Jennakip...welkom hier en ik hoop dat je veel tokplezier hebt!

@Dag..ik snap heee goed wat je bedoelt, mijn zus wil ook absoluut geen kinderen en ik zou er ook wel beetje naar van worden als zij bij wijze van spreken morgen ineens vol trots komt vertellen dat ze zwanger is...denk dat dat heel normaal is om te voelen...dump je gal hier maar in et kippenhok daar zijn we voor als het nodig is :D

@Suus...blij dat alles nog steeds goed gaat met je meissie...en wat mijn zorgen qua geld betreft...we redden het nu ook wel als we heel zuinig aan doen en mijn schoonouders passen wel iets op zodat hij/zij niet elke dag naar de creche hoeft maar zal wel enigs kind blijven....nou ja er zijn ergere dingen....eerst maar eens proberen zwanger te worden hahaha

@All...ik kan waarschijnlijk niet zoveel komen vandaag want mijn papa komt langs om te helpen de zolder op te knappen en die mag dit forum niet zien natuurlijk :D

Zo ik ga even mijn Etos pil naar binnen werken

Tot Toks Kippies :)

9. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hoi meiden, net even bij de arts geweest, die zegt dat er nog steeds een kans is dat ik zwanger zou kunnen zijn :confused: maar dat ik a.s zaterdag nog een keertje moet gaan testen, mocht deze dan weer negatief zijn dan kan ik er wel vanuit gaan dat het niet zo is.
    Vervolgens zei ze ook dat ik het allemaal even los moet laten en dat dan de ongesteldheid vanzelf komt (als ik niet zwanger ben) makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk :p
    Ben wel blij dta ik geweest ben, het komt wel vaker voor dat meiden 3 tot 4 weken overtijd posi testen zei ze, dus er is nog een beetje hoop ;)

Hoe is het verder hier?

@Qeeunie: Beterschap met Jamie.

@Susanna: Zou niets voor mij zijn om te moeten leven zonder broodje kroket :confused: vooral lekker tijdens het winkelen ;)

Zie ook een aantal nieuwe kippies! welkom :D

Liefs, Sandra

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Day..kunnen ze niet gewoon wat bloed prikken dan en je laten testen? Misschien heb je al eerder iets gezegd hoor daarover...dan soorry heb ik et niet gezien :oops:

:D

11. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Bedankt meiden!
    Altijd fijn om een warm welkom te krijgen! :D

Ik zit hier nog flink ongi te zijn, dus veel heb ik op dit moment ook niet te melden, maar ik lees lekker mee!

12. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    @riddle: Dat heb ik inderdaad gevraagd, maar ze wil eerst nog even dat ik zaterdag test, mocht ie negatief zijn dan mag ik ook nog een bloedtest laten doen.
    (ik had het nog niet eerder gezegd ;) )

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morguh alle kippies op hun stokkie! Ben ik weer ff... Zal zo eens alle nieuwtjes doorlezen!

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    oh oke gelukkig Day haha....pff wel balen dan dat je weer tot zaterdag moet wachten...nou ja het is al woensdag...ik zal voor je veren :D

Mogguh Delikipje!

15. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Aloha kipjes!

@Suuskippie mocht jij ook stemmen? Wat heb je gestemd? Is de VS nu in de ban van de verkiezingen of van Joran?

@Jennakipje Ja, saai is dat zo tijdens je ongi. Zelfs klussen voor de lol kan dan niet. ;)

@Pooh Wat is jouw stand van zaken? Al iets gebeurd?

@All Als je een lange cyclus hebt springt je ei dan laat of kan de tijd tussen ei en ongi ook lang zijn?

Fijne dag en voor iedereen een veer van Natakip vandaag!

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Volgens mij is het erg rustig hier :cry:

Hier nog steeds rare krampjes in mijn buik. Ik heb stiekem het gevoel dat het goed zit hahaha. Nou ja zal wel weer tegenvallen aan het eind van de maand....

Queenie ik hoop dat hij gauw weer de oude is. Mijn schoonmoeder ligt nog steeds in het ziekenhuis met griep. Ze heeft nog steeds koorts en laag bloeddruk. Vreemde griep hoor..

Zijn er nog dames die gaan testen?

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Hallo kippetjes! en welkom nieuwe kippie!
    Wat is het rustig hier zeg!
    Lekker middagje vrij nu. vanavond presentatie houden voor gymcursus. :( zo nog maar even voorbereiden.
    Ga nu even de rest bijlezen..
    tot later!

18. gloria

gloria Lid

7 jan 2008
    29
    0
    0
    Goeie middag,

Heb vanmorgen negatief getest :cry:

Maar nu ben ik aan het twijfelen of mijn cyclusberekening wel juist zit.. het is mijn eerste ronde na de pilstop dus in het begin ging ik maar uit van een 28 dagen cyclus. Toen ik op dag 11 echter een stekende pijn voelde, dacht ik dat ik toen mijn eisprong had, en toen ik een dag later al wat steekjes en spanning in mijn borsten voelde, was ik er helemaal zeker van dat mijn eisprong al geweest was. Maar zou ik wel juist zitten?

vroeg me af.. zijn er hier dames (of kippetjes ;) ) die zeker weten wanneer hun eisprong was (dmv ovulatietestjes ofzo), en die al een paar dagen of een dag VOOR dat ei pijn hebben gevoeld? Misschien heb ik mijn eisprong toch pas een paar dagen later gehad?

Pff ik was zo kalm aan het afwachten maar nu ik die test gedaan heb vanmorgen is alle kalmte weg en pieker me weer suf :x stom he

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Gloria, balen zeg dat je negatief hebt getest.
    Ik gebruik wel ovutesten en had op dag 19 mijn ei. Dit kon ik duidelijk voelen. Maar ik denk dat je eerst goed ongesteld moet worden en dan uitgaan van die syclus. Kan me voorstellen dat het lastig is als je niet wet waar je aan toe bent...

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey gloria, jammer zeg een negatieve test! Ik heb zelf eigenlijk geen idee hoe mijn eisprong voelt. Denk steeds dat ik het voel maar afgelopen cyclussen klopte daar niets van :( Heb afgelopen cyclus echt wel 2 weken zere liezen gehad. Of dat met mijn eisprong te maken heeft gehad? Geen idee. Ontpillen zou bij mij volgens mij ook nog wel kunnen.

Deel Deze Pagina