[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Natakip is ongesteld geworden op dag 28 van de cyclus. Heel veel buikkrampen, dat ken ik helemaal niet. Sowieso al sinds de eisprong. Misschien door betere doorbloeding door de tarwekiemcapsules?

Anyway, had dag van ei niet geklust, maar wel dagen daarvoor. Denk dat het pas lukt als mannetje per april elke dag thuis slaapt als hij aan zijn nieuwe baan begint. Zucht..

2. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    @Nata; Ja, inderdaad! Klussen gaat het nu niet worden, dus maar hopen dat ik niet zoveel rode dagen heb. Hopelijk van het weekend weer over!
    En ach, er zijn nog genoeg andere leuke dingen te doen op dat gebied, dus ik ben er niet echt kapot van ofzo... ;) :)

@Juffie; Dank je!

@Gloria; Als ik jou was zou ik ook nog even afwachten. 28 dagen zou natuurlijk mooi zijn. Maar als het je 1e ronde na de pil is, kan het nog wel wat langer duren. Houd moed!
    Ik gebruik geen ovutesten, dus daarmee kan ik je verder niet helpen!

Oooh kipjes! Ik heb toch net een dikke Magnum gegeten! O:)
    Maar dat mag ik lekker van mezelf omdat ik toch ongi ben! Ik voel me wel een beetje een vreetzak, maar hij was zoooooo lekker! :)

X JennaKip! 8)

3. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Och och, Nata! Jammer joh! Dus toch geen roze 9 in feb? :(
    Maar 28 dagen is wel mooi toch? Misschien dat ze in het vervolg ook lekker zo blijven..?
    Ik vind het wel gezellig dat je bij mij in Maart komt, want het is daar doodstil! Dus dan kom ik maar lekker wat vaker hier tokken! ;)

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Alles kan:

De vruchtbare periode van een vrouw is langer dan veel mensen denken. Zij denken veelal dat de dag van de eisprong de enige vruchtbare dag is. "Dat klopt niet. De dag voor de eisprong is de meest vruchtbare dag, maar volgens verschillende onderzoeken is het tijdens de vijf a zes dagen daarvoor ook goed mogelijk om zwanger te raken. Heb je een week voor de vruchtbare dagen gemeenschap, dan kun je de week daarop zwanger worden. Gezond sperma kan namelijk wel een week lang in je baarmoedermond blijven leven, wachtend op de eisprong.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kippies heb echt giga hoofdpijn dus lees wel een beetje mee zo nu en dan maar zit niet voor 100% mee te tokken vandaag :(

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey vervelend delilah! nog steeds niet super dus?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nee Juffie, had gehoopt dat het vandaag weer zou gaan en ik morgen weer kon gaan werken maar heb mijn afspraak voor vanavond ook maar afgelast en morgen werken ook...Ach ja, misschien ook wel eens goed, uitzieken!

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    inderdaad, je kunt beter flink uitzieken dan weer gaan werken terwijl je eigenlijk nog niet helemaal fit bent. Duurt het allemaal veel langer!

9. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ja @Jen, ik wil graag met jou op de roze fiets springen in maart! Mannetje is een wielrenner dus zijn zwemmers zijn nu vast extra gemotiveerd. ;)
    Cyclus wordt idd wel steeds korter net als het was vóór de pil dus da's mooi.

Leuk om te weten @Delilah! En beterschap nog dan.. lekker toch.. even goed uitzieken en uitrusten!

Heb trouwens ook ergens gelezen dat er meer kans op een goede innesteling is als het mannetje in de buurt is en er geen spanningen zijn. Gelukkig is mijn mannetje vanaf april elke dag thuis bij mij. En eerst zelf weer een baan is ook wel zo fijn, heb ik minder stress! :D

Ach ja..

10. McNugget

McNugget Niet meer actief

Hallo iedereen...

Ik wil testen! haha maar ik moet nog even wachten. Ik heb me banner ingesteld op een cyclus van 26 dagen. Vorige maand had ik een cyclus van 23 dagen. Wat voor cyclus moet ik dan eigenlijk deze maand aanhouden? Als ikdeze maand een cyclys van 23 dagen had had ik gister dinsdag dus ongesteld moeten worden. Ik ben het nu nog steeds niet.

Zou ik nu al een test kunnen doen?

Groetjesss

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heb net maar weer eens aan mijn bmm mond gevoeld. Gewoon omdat ik benieuwd bent hoe die veranderd gedurende mijn cyclus. Hij lag voor mijn ongi heel laag. Nu ligt hij weer heel hoog.. Ook is hij veel dichter heb ik het idee... wat het betekend weet ik niet maar dat gaan we vanzelf ontdekken :)

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat is je langste cyclus marit? (lekker trouwens zo'n korte cyclus!)

13. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hallo kippies,

ik kom ook weer eens een keer gekeken en kan gelijk weer 5 bladzijdes lezen.

Allereerst WELKOM nieuwe kippen!
    Ten 2de: Nieuwe Zwangere onder ons GEFELICITEERD!
    ten derde: alle pas ongi geworden kippies: JAMMER op naar de volgende ronde!

En als laatste de overige kippies( zwangere en diegene die ik nog vergeten ben) succes ermee!

Hier is de ongi helemaal verdwenen zonder een pijnlijk moment. geen druppel last van gehad! Wat was dat heerlijk. Ik was zaterdags ongi geworden en maandag was het alweer weg die ongi. das nog eens lekker zeg en dat zonder ook maar iets te voelen, nou je kan geloven als ik zeg dat ik een fijne ongi heb gehad. Wat ik wel raar vond was dat ie zooooooooooo donker was!
    Maar goed ongi is ongi he?!

Nu is het weer de tijd van klussen.

xxx
    Ik ga mijn eten klaar maken mijn haantje is over 2 uurtjes al weer thuis, die werkt maar halve dagen want de kinderen hebben ook vakantie dus hij ook zegt ie! En hij wou graag iedere avond lekker bij mij zijn, lief he?

doei

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Jenna85, wij gaan samen voor maart en samen voor een meisje hé?

daar doe ik het voor!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lekker zeg miranda zo'n korte ongi! bij mij duurde hij deze keer heel lang.. Heerlijk hoor zo'n haantje! ga trouwens ook zo koken... moet kwart voor 6 weg en dan moet ik al wel wat gegeten hebben natuurlijk..

16. McNugget

Mijn langste cyclus die ik ooit hebt gehad is volgens mij 28 dagen. Maar ik dacht altijd 26 dagen maar dan telde ik altijd 2 dagen terug omdat ik meestal eerder ongesteld werd. Zo werd dat geleerd weetje wel in je agenda van je moeder. Je bent op deze dag ongesteld en dan tel je er 4 weken bij op en op die dag word je het weer zei ze altijd. Dus eigenlijk omdat ik altijd 2 dagen terug telde denk ik een cyclus van 26 dagen. Dat heb ik het meest.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dan denk ik inderdaad dat je je banner wel goed hebt staan. nog 2 dagen wachten dus... Weet niet of je je eisprong gevoeld hebt, anders zou je het natuurlijk ook ongeveer wel kunnen uitrekenen...
    Spannend hoor! hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!
    Jij hebt trouwens 2 cyclussen in de tijd dat ik er 1 heb! :cry:

18. McNugget

Ja ik merk het wel... hopen dat het goed zit deze maand. Heb jij een cyclus van ... 52 dagen? Oei dat is lang zeg.. dan is het helemaal niet leuk als het je test negatief is dan moet je weer lang wachten. Maar het komt wel goed hoellang ben je al bezig?

Xx

19. gloria

gloria Lid

7 jan 2008
    29
    0
    0
    Mink, Juffie en Jenna:
    bedankt voor de goeie raad! Zou het wel raar vinden als het ontpillen is, ben namelijk nog maar 8 maanden terug aan de pil, na vorige bevalling. Zou je van die 8 maandjes ook weer die afkick van de pil moeten doormaken? Toen ik voor mijn jongste ukje stopte met de pil had ik ze 9 jaar lang continu genomen, en had toen al van ronde 1 direct een regelmatige cyclus, meestal van 25-28 dagen zoiets. Vandaar ik toch mijn twijfels heb of dit wel ontpillen zou kunnen zijn.. mja alles kan natuurlijk :rolleyes:

Nata: sterkte meid, troost jezelf maar met iets lekkers of speciaals als je je wat down zou voelen, dan gaat het straks vast en zeker weer beter!

Delilah: helpt het niet als je een paracetamol neemt? Kan totaal geen kwaad in zwangerschap

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey delikipje ik hoop dat je snel weer beter bent...

Nata echt balen dat je ongi bent geworden..

Miranda fijn dat je er weer vanaf bent...

Jufkippie, tegen mijn vruchtbareperiode ging mijn bmm zakken, ik dacht; ik ga hem ook eens opzoeken en lag toen heel laag, dus zo kun je ook je vruchtbare periode opzoeken. Ik weet niet hoe die nu staat hahahah

Deel Deze Pagina