[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    @nata, balen van je ongi, maar op naar de volgende ronde! Maar antwoord op je vraag; tussen je ei en je ongi zit altijd 14 dagen. De dagen tussen je ongi en je ei kan nog wel eens verschillen.

Hier gaat het redelijk.... vannacht niet geslapen, veel last van me buik (zeurend gevoel), gevoelige borsten (voelen voller en vlgs me haantje zien en voelen ze ook voller aan)

Had het gisteren met me moeder over haar zwangerschappen en vertelde dat ik voor me vorige ongi veel klachten had, sinds ik met de pil gestopt was. Zij vertelde dat ze bij alle 3 haar zwangerschappen veel en vroeg last had van haar borsten..... hebben we wel ff om gelachen omdat ik nu ook zo last daarvan heb. (ja, ze weet dat ik gestopt ben met de pil, en ik vertelde haar van dit forum en ze vond het helemaal geweldig haha)

als ik van me ovutest uitga is morgen me NOD.
    Me haantje komt zo thuis en wil een test doen.... maar ik weet het niet, heb zo'n gevoel dat ik ongi ga worden... pff wat een dilemma haha.

iemand tips?

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    zo naar de verjaardag van me nichtje, ze is vandaag 7 jaar geworden. Hoefde gelukkig niet voor een cadeautje te gaan kijken, ze wil geld...
    Mevrouw wil een nintendo ds kopen, en ma legt geld bij, bij wat ze aan verjaardags geld krijgt. Maar goed als zij dat wil... en het scheelt mij weer shoppen..

meiden heb echt tips nodig van jullie voor mijn dilemma (zie vorige berichtje)

xxx

3. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    ABSOLUUT!

Dit keer is het gewoon raak! En een meisje...ja, graag! :D
    Ik heb al een zoon, dus een meid is van harte welkom bij ons! (Jochie natuurlijk ook, hoor!)

Veel plezier met klussen! :)
    Ik moet nog ff wachten...

4. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    @alle lieve kippies THANKS voor jullie medeleven!

@Pooh Ik had hetzelfde dilemma, kan je niet adviseren! Ik had eerst voor NOD getest en dat was negatief. Wilde daarna zaterdag gaan testen, dan was mijn NOD zeker geweest en konden mijn mannetje en ik rustig testen. Werd ingehaald door mijn ongi.. weet niet wat minder leuk is: een wit venster of de rode duiveltjes.. Dat wachten is in ieder geval OOK NIET LEUK!

Nou, hier is de spanning er dus af.. we zien het in maart wel weer.

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Pooh, je kan het beste smorgens testen denk ik...
    lastig om zo'n keus te maken, maar wel leuk om het samen met je man te doen hahaha.

Als ik mijn gevoel volg zeg is JA TESTEN, zo nieuwschierig ben ik ook wel weer.
    Maar mijn verstand zegt, wacht nog eventjes tot morgenvroeg....

succes met je keus en ik veer voor jullie dat jullie hartstikke zwanger zijn...

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nou meiden, we hebben getest... neg.

Als ik zaterdag nog niet ongi ben, testen we weer.
    Maar heb zo het gevoel dat ik gewoon ongi wordt...
    Maar goed, is ook pas de tweede ronde dus dan gaan we gewoon op naar ronde 3.

Baal nu wel een beetje dat ik getest heb, voelde me zo sterk dat ik niet zo gaan testen maar ja toen zei mijn mannetje het.... dan krijg ik ook de kriebels.

thanx meiden voor jullie reactie! veer ook voor jullie!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ga nu ff naar die verjaardag, kom straks nog wel ff kijken. x

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou Kippies snap er helemaal niks van, had paar pagina's geleden gezegd dat nadat mijn ongi. over was ik de dag erna ineens weer heele lichtjes rose afscheiding had dag erna weer over, dag erna weer rose en erna weer over en nu heb ik WEER rose afscheiding...zou dat nou kunnen komen doordat mijn lichaam nog een beetje van slag is omdat hij het nu zelf moet regelen?...en zou mijn eisprong daardoor ook in de war kunnen raken?

:(

9. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey Poohkippie, jammer dat hij nu nog negatief is. maar er is nog geen bloed dus wie weet....

Hey riddle, kan het ook zijn dat je wel zwanger bent, maar toch bloed verliest? Ik weet niet meer of je toen al had getest?

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hello chickens!

Heb jullie gisteren een hele dag moeten missen! Pfff, wat saai! Hebben jullie mij ook gemist?

Ik heb dinsdagavond een testje gedaan... NEGATIEF! Dacht het wel een beetje, maar je blijft hopen!

Maargoed, vandaag is dus eigenlijk de dag dat ik ongi moet worden, dus spannend! Zou het dan eindelijk doorkomen?

Hoe is het verder met jullie? Ik ga nu even bijlezen! Ben zo terug!

Dikke kussers

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mijn banner klopt niet.. :( ;)

Meteen maar even aanpassen!

12. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

Hoe is et hier?

@Linda...jammer van je nega test Linniekip....nu idd maar hopen dat je ongi. snel doorzet dan kun je tenminste weer nuttig klussen :D

@Minkkip...Ik heb toen getest op dag 28 en die was negatief en ik wou toen op dag 32 nog een keer testen maar dat was niet nodig omdat ik toen ongi. werd, en ook behoorlijk zwaar dus kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben maar vind deze gang wel een beetje vreemd :(

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben niet eens echt teleurgesteld hoor, gelukkig maar! Ik denk dat het niet erg is om even te wachten, want dan heeft mijn haantje een nieuwe baan en ik een vast contract! En dan kunnen we er voor 100% voor gaan!

Maargoed, hoop wel dat ik ongi ga worden, anders ga ik toch maandag de HA bellen (ivm die buikkrampen)

Trouwens Riedelkip, ik zag je berichtjes over je baaldag! Geloof mij, ik heb dit ook HEEL vaak hoor! You're not alone! :) Ik zit ook best vaak te twijfelen.. 'Redden we het wel, kunnen we het aan' noem maar op! Maar natuurlijk lukt ons dat wel! Kop op! TJAKKA! ;)

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Goedemorgen allemaal,

@riddle, het is idd rare gang van zaken. Ik heb daar geen antwoord op omdat ik het nog nooit niet mee gemaakt heb, sorry! Succes ermee.

@linnikip, het wordt toch bij jouw onderhand wel eens tijd voor een posi zwangerschapstest of in het ergste geval een ongi. Heb je al eens naar een vk gebeld?
    Ik heb dat toen ook gedaan en mijn situatie uitgelegd en een afspraak gemaakt. Je HCG hormonen zijn na een paar maanden uit je lichaam dus die testen blijven negatief uitslaan dan. Als ik jouw was zou ik het eens proberen.

@Poohkip, Jammer meid van die negatest, maar goed geen bloed is moed hé? dat weet je hier onderhand wel hahahaha, ook jij succes!

@Mink, succes deze week meid, ik hoop voor je een positest deze maand!

@Nata, Ik heb 4 zonen en 1 dochtertje, tuurlijk zijn zowel jongen als meisje welkom maar als ik mocht kiezen kies ik toch voor een meisje, mijn vriend heeft 2 zonen en geen dochters dus dat wens ik hem echt toe. Ikzelf heb 2 zonen en 1 dochter en voor het kleine meiske zou ik graag een zusje willen hebben ter versterking van haar. Niet dat ze de jongens nu al niet af kan maar gewoon vind ik leuk. Zij is een echte kenau en ze is pas 3 jaar oud, maar die van 11 sluit zijn eigen vaak zat voor haar op hahahahaha
    maar hier komt weer zo'n cliché: maakt niet uit wat het wordt ALS het maar gezond is.
    Ik zou met alle2 blij zijn, maar iedere vrouw heeft diep van binnen toch een verlangen naar een bepaald geslacht denk ik. Tenminste ik wel!
    ik hoop dat maart ONZE maand wordt voor alle kippetjes hier!
    Succes dames!

xxx

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen Miranda! Hoe is het met jou? :)
    Thanks voor de tip! :) Ik denk dat ik maandag eerst eens de dokter ga bellen en eigenlijk hoop ik dat hij me iets gaat geven om het op te wekken! Want ik heb wel het idee dat er iets gebeurd daar beneden, maar dat het niet wil doorzetten ofzo :( Ik weet het niet! Word alleen gek van die krampen :(

Zozo, jij hebt dus al heel wat wondertjes rondlopen! Wat leuk :D

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja lijkt mij ook ja...iedereen in et kippenhok tegelijk zwanger hahha

En ja baaldagen horen erbij begreep ik idd van hier :D ....ik zie het nu ook wel weer wat positiever in hoor...tja mijn ei komt steeds dichterbij en dan zijn de "mama-kriebels" toch wat sterker als de twijfels haha :)

Nou luitjes have fun vandaag

@Delikipje...beterschap nog steeds meid!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ahhhh, is Delikipje ziek?! :( Sterkte meid! *aai over de bol* :)

@Rid; Ik weet precies wat je bedoelt! Maar ik denk altijd maar zo, er zijn mensen die het nog met minder redden! :) Ik zou mijn levensstijl wel aan moeten passen, maar dat doe ik graag! En zodra ik weer een zwangere vrouw of kleintje zie, dan ben ik dat alles weer vergeten! ;)

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    ja linnie, kijk maar eens op onze kippenhyves en daar sta ik ook bij als MIRANDA. Kijk maar eens bij mijn foto's. Alléén 1 zoon van mijn partner staat er niet op want die komt nooit bij ons omdat ie een kernautist is en structuur nodig heeft in zijn leventje. Wel wil ik nu aan omgangsregeling gaan beginnen omdat mijn vriend en zijn zoon dat toch nodig hebben. Ik zie het manneke redelijk vaak en als ik dan mee de stad in ga met het ventje om hem een kadootje te geven voor sinterklaas of kerst of verjaardag dan ben ik diegene die een kus krijgt of die een vrolijk gezicht krijgt terwijl dat eigenlijk voor mijn vriend bestemt is en dat vind ik moeilijk hoor! Ik wil hem zo graag hier in laten mee delen. het zal moeilijk worden hoor, want wij hebben niet een gezin dat op rozen gaat maar waar een wil is is een weg toch?
    Zijn oudste zoon heeft PDDNOS en mijn jongste zoon heeft ook autistische trekken maar daar zijn we nog mee bezig. Mijn oudste zoon en mijn dochtertje zijn kerngezond!
    Dus je snapt wel dat het niet altijd even makkelijk is. Maar goed dat staat niet ons nieuwe geluk in de weg.
    En over geld maak ik me helemaal niet druk, niet dat we het supergoed hebben maar ik hoef niet te werken iig. Wel ben ik bezig met werk zoeken zodat we het iets breder hebben maar het is niet noodzakelijk hier. De kinders krijgen wat hun hartje begeert ( tot op zekere hoogte) en we kunnen een beetje sparen iedere maand. Dus nee, geld is niet echt een probleem. Bij ons is het meer de zorg over of het gezond is ja of de nee.
    Maar goed dat kan niemand ons vertellen.
    En eerlijk gezegd maak ik me nu nog niet druk daarover, misschien als ik dadelijk zwanger zou zijn dat ik me dan heel druk ga lopen maken. We zien het allemaal wel hoor!

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Het is bij mij alleen geen kwestie van levensstijl, we leven nu ook al vrij zuinig gaan weinig weg en tja de vaste lasten blijven de vaste lasten dus op dat gebied kan ik er niet op bezuinigen en tja niet werken is helemaal geen optie, we kunnen op het salaris van mijn vriend onze vaste lasten betalen en dan houden we nog € 100,- over of zo hahah niet echt te doen.....maar ja heb weleens zitten denken om ons huis te verkopen en dan maar te huren maar daar krijgen we nu ook niet het geld voor dat we ervor moeten hebben dus doe dat maar niet...

Maar ja we zullen wel zien, kan er nu nog niks aan doen :)

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    aiaiaiai ik word helemaal gek van die krampjes en samentrekkingen in me buik pffff raar lijf van mij ook :)

Deel Deze Pagina