[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Beterschap DeliKippetje!

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Wat is er toch aan de hand de laatste dagen? Er is geen kip meer te zien...haha om maar ff in onze termen te blijven ;)

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het is inderdaad erg rustig. Ik weet niet of het misschien met de carnavalsvakantie te maken kan hebben?

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mmm ja wie weet...maar de carnaval zelf is toch al afgelopen? Saai hoor want op mijn werk is nou het ook niet echt druk vandaag.. :(

5. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo allemaal

Hoe is het hier?
    Ik zit nu op het wachtstokje. Ik denk dat ik zondag een testje ga wagen.

liefs

6. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhh spannend...ik zit voorlopig nog wel op het wachtstokje :cry: ...maar ga maar op tijd beginnen met klussen....je weet nooit haha

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Sorry dat ik zo saai ben! :) Ik ben even voorjaarsschoonmaak aan het houden op mijn werk! Alle administratie bijwerken oftewel zoveel mogelijk zooi in de prullenbak mikken ;)

Vanmiddag heb ik wat meer tijd voor jullie lieve kippetjes!

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Misschien dat sommige heel de week vrij hebben. Weet het eigenlijk ook niet.

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ja zou ook kunnen...nou ja niks aan te doen :D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Middag kippies!

Bedankt voor al jullie beterschapswensen, erg liief hoor!

Linnie wat jammer van je tets, hopelijk gaat er nu dan eindelijk snel wat gebeuren bij je!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo ziek kippetje!

Ik hoop het ook! :)

Goed voor jezelf zorgen he?! ;)

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik doe mijn best! Slaap zoooo slecht, we hebben sinds zaterdag een nieuw matras maar ik kan d'r niet aan wennen, mijn hele rug doet zeer! En dan ligt er naast mij zo'n haan die het hele hok wakker houdt met z'n gesnurk :(

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    das niet fijn nee :(

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat is natuurlijk niet goed als je iook al noet fit bent! :( Potjandriedubbelds ;)

Kan je niet zo'n neusklemmetje kopen voor hem? Die van TV?! :)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahah een beetje typ problemen Linniekip? ;)

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik zit een beetje tussen mijn papiertjes door te typen en niet echt op te letten :oops: Whaha!

Ik ben moooeeeeee :(

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha ja das niet handig dan nee....ja ik ben ook beetje moe...mijn haantje brult ineens vanochtend tegen me "je wekker loopt niet goed, het is 6 uur!"...dus ik schiet mijn bed uit en begin de wekker te verzetten, hij was nu dus te laat...kijk ik op me horloge...is het wel pas 5 uur! pfff had hijzelf ze wekker verkeerd gezet...lekker wakker worden zo :(

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hahaha, erg is dat he?! Dan ben je ook meteen de hele dag beroerd! :( Nou, ik zal je er wel doorheen slepen hoor! :)

Er is trouwens zoiets ergs gebeurd :confused: Ik had toch verteld over de ex van mijn haantje! Die wist dat ik gestopt ben met de pil :confused: :confused: :eek: :eek: :eek: Ik vind het ZOOOOOOOOOO verschrikkelijk! Zij gaat ook met de zus van mijn haantje om en ik wil niet dat zijn familie het al weet :( De %&^*$%*( (dan snap je wel wat ikbedoel toch? )

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ohhh kl*te...das balen zeg, denk je dat ze zo lullig zou zijn om dat tegen ze te zeggen? Heeft zijn zus dat haar verteld dan?

Pfff echt afschaffen hoor die exen :evil:

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja, balen he?! :(

Mijn haantje had het tegen een vriend van hem en zijn vriendin gezegd (die hebben al een kleine) en daar was ik het al helemaal niet mee eens! Ik wil het gewoon liever voor ons houden. En nu ken ik dat stel ook helemaal niet goed, dus vond het al rot.. Maar dat meisje heeft het dus gewoon door zitten lullen aan zijn ex :x Ben echt kwaad!

Nu maar hopen dat zijn ex het voor zich gaat houden.. :(

Inderdaad! Afschaffen die exen!

Deel Deze Pagina