[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mmm ja dat hoop ik ook voor je...ja bij ons weet niemand het omdat ik niet steeds die vragen wil hebben van "en, en, en ben je al zwanger"...dat legt alleen maar meer druk op me...al zou ik het soms wel van de daken willen schreeuwen haha

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mijn beste vriendinnetje weet het nu ook, omdat ik maar niet ongesteld word en mijn verhaal kwijt wilde! Ze reageerde heel lief! :) Ben ook wel blij dat ik het er met haar over kan hebben! En mijn moeder (en haar vriend) weten het ook, want ze raadde het zelf! We deden een spelletje met vraag en opdracht en toen vroeg ze het meteen! haha! :)

Mijn haantje is heel lief hoor, maar ik wil hem er niet teveel mee lastig vallen! Snap je?

En natuurlijk ben ik blij met jullie! Hier kan ik heerlijk KLAGEN! ;)

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ja ben hier ook heeeel blij mee want mijn familie weet et dus niet, mijn mama wou ik het graag vertellen maar die overleed vlak voor ik dat kon doen en tja klinkt beetje sneu maar zo bedoel ik et niet hoor maar heb verder niet echt vrienden dus dan is et heerlijk als je hier tenminste wat kwijt kan....

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Meissie toch, wat erg dat je moeder is overleden :cry: Maar weet zeker dat ze heel blij voor je zou zijn en over je waakt als je straks zwanger bent!

Gelukkig zijn wij er! :) Kan je gezellig hier kletsen! Kunnen we tenminste hier ons 'ei' kwijt ;)

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha ja gelukkig wel, wat je net ook al zei mijn haantje is ook superlief maar gaat er nu gewoon nog heel anders mee om als ik....logisch ook maar soms heb je "vriendinnen" even nodig dus dan kom ik hier maar ffies :D

Pfff ben futloos hahaha

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Nou, hier kun je gewoon zeggen wat je wil hoor! No problemo!

Ik had zelf nooit verwacht dat ik er meer mee bezig zou zijn dan mijn haantje! Hij wil dit al heel lang! Hij is nu heel rustig en nuchter en zegt telkens; 'eerst zien, dan geloven' :) Dus ik val hem er niet teveel mee lastig!

Ik ben ook futloos! Heb zo overleg :( Hopelijk lekker kort! :) En dan ga ik lekker op tijd naar huis! Ben kapot!

7. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hey meiden, is idd rustig was niet veel om bij telezen. Hier nog steeds zeurend/ongi gevoel in me buik, gevoelige borsten. Laat die ongi maar komen dan ben ik daar ook weer vanaf.

linnie, balen van je neg test, hoop dat je snel ongi wordt en anders idd maar ff naar de HA. Of nog beter natuurlijk, gewoon zwanger zijn!

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Pooh, misschien ben je wel hartstikke zwanger joh! :) Ga voor je duimen! Wanneer ga je testen? Of heb je dat al gedaan? Ik heb flink wat gemist door mijn afwezigheid!

Maandag ga ik de dokter bellen! Zit nog te twijfelen of ik morgen een testje moet doen.. Heb er twee van de Kruidvat en nog eentje over.. Ik had dinsdagavond getest, maar het controlestreepje was toen ook heel licht.. Dus wie weet, haha!

9. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    lin, heb gisteren gestest, neg.... Als ik zaterdag nog niet ongi ben doen we weer een testje...

Maar als het controle streepje niet is zoals het hoort, dan is de test toch niet goed?

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou moeten jullie allebei morgen maar even een testje doen :D

Doktersvoorschrift van Riedelkip :)

11. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    ik heb morgen avonddienst, moet tot half twaalf werken, dan ligt m'n mannetje al op bed. Zaterdag ben ik vrij dus dan kunnen we samen rustig de test doen. Zal wel vroeg worden want we moeten oppassen op ons nichtje van 7. Vanaf acht uur...pff

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linnie die ex moet gewoon fijn d'r mondje houden anders krijgt ze een stel overspannen soepkippen achter d'r aan! Snap ook niet waar die andere zich mee durft te bemoeien door het te vertellen dat is toch iets tussen jou en je haan! Meiden ik zou ook lekker niks tegen mensen zeggen anders krijg je idd steeds die vragen, hopelijk kunnen jullie ook snel goed nieuws uitbrengen, helemaal voor die ex!

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ach testen kost maar een paar minuutjes dat scheelt :D

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    haha das waar riddle.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Riedel gelukkig dat je hier dan lekker je ei kwijt kan! En wij vinden het nog gezellig ook! Pooh spannend joh ik ga heel hard duimen!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja zeker fijn....tis natuurlijk niet hetzelfde als "real life" vriendinnen maar beter dit dan niks :) ...klinkt onaardiger misschien dat ik het bedoel hoor :oops:

ben heel blij met jullie :)

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    moet alleen nog wat verzinnen om te gaan doen met die kleine. Me man gaat, als het droog weer is, verder aan de tuin. Wou eerst met haar gaan zwemen, maar met een evt aankomende ongi heb ik daar niet zo'n zin in...
    Ze zei gisteren dat ze dan haar nintendo ds meeneemt... pff haha..

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou gelukki bedoel je niks dan goeds over je online kippen vriendjes :d

19. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    zijn ook blij met jou riddle! :D

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meiden ik kom straks nog ff kijken hier lig nu in ben met m'n telefoon te internetten da's niet echt handig!

Deel Deze Pagina