nog steeds niet helemaal toppie, deli? balen meid! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Rustig aan! x
dat is een leuk idee maar weet je wat het 'nadeel'aan dat kleine princesje is..... Ze is zo snel moe... Nou ja moe... ze is gewoon erg lui. Vind alles al vaak te ver lopen. Ik woon op 3 min loopafstand van het winkelcentrum en zelfs dat vind ze te ver en wil dan perse met de auto... pff, ja het is me er eentje. haha.
Ik heb 's avonds laat getest en volgens mij teveel gedronken.. (water hoor ) Maar voor alle zekerheid doe ik er morgen gewoon nog 1! Why not!
Haha! Mijn berichtje stond net al klaar, maar was hem vergeten te sturen.. Nu zie ik dat we ondertussen allang over iets anders aan het kakelen zijn Whaha!
daar zat ik ook al aan te denken lin. Ik had gistere thee en koffie op en heb bijna gelijk daarna getest. Weet niet of dat er wat mee temaken heeft gehad, heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben. Maar ik hou het op zaterdag testen. Moet morgen tot laat werken, dus dan heb ik wat afleiding... Of ik moet za al ongi gworden zijn natuurlijk..
pff heb ook zin om te testen of zo hahaha...ik moet nog ff minimaal 3 weken geduld hebben ...poeh das lang hahaha
eerst ff goed klussen he riddle anders valt er weinig te testen en is al dat wachten ook voor niks. Maar al bijna je ei... veel klus plezier meid!
hahah ja vanaf vandaag maar om de dag netjes klussen want deze eisprong is berekend op 32 dagen wat mijn cyclus dus afgelopen keer was maar zal je zien dat ie deze keer korter is dus dan neem ik maar het zekere voor het onzekere
Hello kippies, Gelukkig heb ik ook wat afleiding door jullie verhaaltjes. Ik heb ruzie met mijn haan. Voel me zo k*t. Heb mijn baan opgezegd zonder dat ik al iets nieuws heb en tot 1 april zie ik mijn haan alleen in het weekend. Zit nu natuurlijk de hele week thuis en te verlangen naar vrijdag. Dacht dat we zaterdag iets leuks gingen doen. Maar hij wil het weekend voornamelijk aan zijn sport gaan besteden. Net gisteren toen ik de hele dag zo'n pijn had in mijn buik van het ongesteld worden kwam hij daarmee. Pff.. Nu zie ik het even niet meer zitten hoor, voel me zo alleen. Maar leef wel met jullie mee hoor. @linnie nog heeeel even geduld.. de laatste loodjes wegen het zwaarst, je hebt straks echt meer duidelijkheid. Vind je het soms ook niet moeilijk dat je haantje eerst wil zien en dan geloven? De mijne is precies zo, maar soms voel ik me wel alleen als ik al die heftige emoties voor me moet houden. Toch alvast geen wijntje drinken voor de zekerheid en al die pilletjes slikken.. en dat terwijl het nog niet zover is.. ik vind het maar moeilijk om dat allemaal voor me te houden tot ik echt zwanger ben. @pooh lastig hoor die onzekerheid.. maar ook binnenkort duidelijkheid voor jou! Een veertje voor zaterdag! Beterschap voor @deli! @Jennakippie.. ik mis je gezelligheid vandaag! Maar je komt vast nog wel. @Riddlekipje Ik denk dat heel veel mensen niet over financiën nadenken en ik vind het heel goed dat jij precies weet hoe jullie er voor staan. Dan vinden jullie ook vast wel een weg.. @Miranda Lief kippie hoor, met jouw uitgebreide verhaaltjes voor iedereen hier altijd! @Gloria Jij krijgt ook nog een veer voor je geduld vandaag! @alle kippetjes die ik vergeten ben.. een veertje van mij! Een sombere Natakip
Nou Natakipje...dan ook een complimentje met veer terug voor jou en je aandacht voor iedereen hier En ja zo'n ruzie is idd kl*te ik herken het ook wel hoor, dan heb ik een lekker weekend of avondje in me gedachten wil hij liever sporten nou dan is het huis te klein hoor en eindigt het met het feit dt ik loop te zeiken....zie je mannen zijn toch vaka hetzelfde he? Heb je geen vriendinnen of zo anders in de buurt waar je in et weekend wat leuks mee kan gaan doen?
Ach lief Natakippetje toch! *Linnie geeft Nata een dikke knuffel* Af en toe kan ik mijn haantje ook wel door de grond heen boren als hij weer eens op zondag de hele dag aan de voetbal wil besteden, grrrr! Dus ik snap je helemaal hoor! En ja, mijn haantje wacht het allemaal heel rustig af (met de nadruk op heel) en dat frustreert me soms ENORM! En dan ga ik hem ook altijd vragen; 'Wil je het nog steeds?" "Vind je het niet leuk?" Ik ben er ook gewoon teveel mee bezig denk ik! Maar ik vind het superlief dat je aan ons allen denkt! En je bent helemaal niet alleen, wij zijn er! GROUPHUGGGGG! *zingt* 'Met z'n allen, met z'n allleeeeeeeeeeeen!'
We hebben de....... N We hebben de....... A We hebben de....... T We hebben de....... A NATA! *springt in de lucht en valt in de split*
Ik ga gewoon een pagina in mijn eentje volkakelen! We hebben een clubje opgericht, met kippetjes met een mooi gezicht! Jij hoort erbijjjjjjjjjjjjj!