Hahaha ik ben ook zo'n triest figuur he?...zit ik hier op me werk achter me pc-tje al jouw capriolen te lezen en aangezien ik nog wel eens last heb van overactieve fantasie zie ik alles helemaal voor me hahha...zit ik hier zowat hardop te lachen, collega's zullen wel denken
*maakt een diepe buiging* Whahaha, jullie hebben me gered van een ondergang! Thanks! Anders had ik mezelf wel een beetje voor gek gezet denk ik
Hey Be Happy! Kom je ook gezellig in ons kippenhokje kakelen? Hier hoef je even niet na te denken over het feit dat we al ZOLANG niet ongi zijn geweest! Welkom! Ik benoem je bij deze tot *trommelgeroffel* Happykip!
HappyKip...das een leuke! Welkom...Welkom....Zoek een mooi plekje op de stok tussen ons kippetjes *Schuift een stukje op voor happyKip*
Aaaach, wat lieieieief! Ja, mannen zijn vaak hetzelfde.. dat heb ik hier op de site ook al vaker geconstateerd. En wij kippen ook.. hihi. Ben echt superblij dat ik dit nu hier kwijt kan. Ik heb wel vriendinnen maar mijn frustratie is nu dat ik gewoon niet snap dat hij geen begrip kan opbrengen voor mij.. hij weet hoe k*t ik me voel dat ik nu zonder werk zit, ik kan er gewoon echt niet tegen.. word er helemaal zenuwachtig van. En ik zeg steeds dat ik uitkijk naar vrijdag als hij er weer is. Dan kan hij toch op z'n minst zeggen dat hij snapt dat het voor mij niet leuk is als driekwart zaterdag weg is en de halve zondag? En dan weer de hele week. En zo nog tot eind maart. En dan net op de dag dat ik ongesteld word. Maar gelukkig we hier lekker bij elkaar ons hart ophalen, toch? Ik ben er ook voor jullie hoor! Jullie zijn (nu al) mijn kippies!
Hahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.. ik kan al twee dagen alleen maar janken maar nu moet ik écht hardop lachen! Had ik net even nodig.. hahahahaha.. ja.. die cheer van jou.. hahahahahahahahahahahahahahahaha. 'En opeens weet je het..' hahahahaha.. ja JIJ BENT GEK! hahahaha.. jij bent echt SUPERLEUK! En jij maakt Nata aan het lachen! Kan jij beter dan mijn haantje, mu. Ik ben nu echt helemaal dolgelukkig met mijn kippenvriendinnen.. Riddlekip en Linniekip: YOU'RE THE BEST! Dank jullie wel!
Allerliefste kippetjes van me! Linnie heeft WEEKEND! Ik probeer morgen nog even online te komen en anders spreek ik jullie maandag! Fijne avond meiden en alvast een fijn weekend! Dikke kussers!
Dan wens ik jou een heeeeeel fijn weekend! Texel toch? Veel plezier, geniet ook een beetje voor mij.. heb ik ook een leuk weekend. Kus terug en see you later! Jij moet nog ff Rid tot je naar huis mag?
You are very welcome Nata.... Je alleen voelen is wel het ergste wat er is denk ik...maar ja Linnie is echt blij dat ze gek is haha en daar moeten mensen altijd om lachen....heel leuk die dingen ..zat hier ook hardop te lachen op me werk, me collega's kijken haha
Yeps Nata, om toen over 5 ga ik naar de bus, dan naar huis, aardappeltjes schillen en wachten tot et haantje thuis komt van overwerken.... en dan nog maar 1 dagje en dannnnnnn...........WEEKEND Ikke blij..blij...blij als et weekend is
Ja, als je werkt is het heerrrrlijk als het weekend is! Lekker saampjes eten. Ik eet vanavond weer alleen.. Je alleen voelen is idd zwaar kl***. Pff.. hoop dat de zaken er snel weer anders voor staan! Ben wel druk mijn admi aan het bijwerken. Ook een goede zaak. En morgen een gesprek bij een wervingsbureau voor een superleuke baan bij mijn oude werkgever. Wie weet levert het wat op.