Goedeeeee Morgel kippies, al van de stok gevallen vanmorgen of nog nie? whahahaha, heb ineens een stel kippen in mijn hyves, die mij krabbelen met Delikip, hoe leg ik dat de rest uit, hahhaahhaa....... Verder nog nieuws? Nog spannende onderzoeken gedaan? Vertel, vertel!
Ik ben zooooooo ontzettend beroerd vandaag.. Ik hoop niet dat ik buikgriep ga krijgen.. Ben zo misselijk.. Ik heb geen onderzoek gedaan, behalve mijn WC-papiertje keer op keer grondig bestudeerd! Hahaha! Delikip; IK WIL JOUW JURK! Echt zo mooi!
Hey Linniekip! Heb je onze hyve al gevonden? Echt moet zo lachen he.... Mensen zullen wel denken wat zijn dat voor rare figuren, hahaha... Nu maar hopen dat het niet al teveel vragen oproept Raar he dat de klachten verdwijnen zomaar?! Wanneer ga je testje doen dan? Misschien lucht dat op?!
Meid ik hoop ook niet dat je ziek wordt.... Maar ik heb het ook gehad hoor dat ik me beroerd voelde en keelpijn maar verder niet ziek geworden... Zal wel een raar kippenvirus zijn?! Hahaha, dat is ook belangrijk onderzoek Mijn jurk? Kom 'm maar halen hoor!
Ja, ze verdwijnen als een kip voor het kippenhok! (nieuw spreekwoord) Ik heb besloten om zondag te testen als ik dan nog niet ongi ben, dus nog even in spanning! Ik heb dan 2 weken geleden (ook op zondag) wat bruin slijm verloren en ga er dan maar even vanuit dat dat misschien mijn eisprong was.. Geloof er niet zo in, maarja! Ik hoop niet dat dit elke maand zo gaat zeg, ik weet echt niet wat mijn lichaam allemaal met dit kippetje doet! Hoe voel jij je? Zijn jouw klachten ook verdwenen?
Gekke kippenziekte Ik ben twee weken geleden al ziek geweest, met alles erop en eraan! Dus ik hoop toch niet dat ik weer ziek ga worden Maargoed, er schijnt hier buikgriep te heersen waarvan ik je de details zal besparen
Hoihoi! Vandaag is mijn NOD.... ben het nog niet maar denk dat ik het wel ga worden vandaag... we zullen zien. Hoop echt van niet. Ga nu eerst even naar de kapper, heerlijk! Niet te veel kakelen tijdens mijn afwezigheid he? Hihi! Enne, denken jullie om onze hyves? Hihi! Als jullie je willen aanmelden laat maar ff weten! Tok! Xx
Goedemorgen Kippetjes, Jullie hebben alweer flink getokkeld zie ik, haha. Ik ga nu ook maar eens beginnen.
Ja het lijkt me ook echt vervelend als je niet weet wat je cyclus nou is. Toen ik stopte met de pil ging het gewoon allemaal netjes door gelukkig, had er dan ook nog nooit van gehoord dat sommige meiden gewoon na 50 dagen nog niet ongesteld zijn, of zelfs nog langer Daar word je toch knetterbek van! Maar ik denk wel dat je als je een test doet misschien wat rustiger wordt ofzo, je lichaam kan je ook voor de gek houden omdat je hoop hebt natuurlijk?! Leuk spreekwoord! Da's een goede! Die moeten we allemaal in onze hyve zetten zodat we ze niet vergeten! Maar met mij gaat het goed hoor, nog altijd pijn in mijn onderbuik met zo nu en dan een flinke steek vooral als ik mijn buik wil inhouden We zullen wel zien wat het is ?! We wachten als geduldige kippetjes af ...
Hey KoninginKip! YEAH, nog geen bloed! We gaan veren voor je hoor! Ga maar eerst lekker je hanenkam laten verwennen bij de kipper Ik heb me al aangemeld in onze hyve, echt errrrug leuk! Tokkie!
Goedemorgen medekippetjes! Ik moet helaas heel veel doen vandaag, ik loop flink achter door al mijn gekakel in dit kippenhok! Ik kom jullie later op de dag nog even opzoeken! Kus!
Tok tok! Ik ga me zo maar eens richting werk begeven, beetje boel laat vandaag... Oh mag ik ook op die hyves?
Werk ze kippetjes. Ik moet vandaag ook nog wel het een en ander doen. Vanmiddag komt een vriend lunchen, wilde spek met ei Maar ik kan het niet laten om tussen door te komen kijken hoor.
Jaaaaa, ben zelf ook beetje boel druk kippetje vandaag..... Maar kijk zeker wel zo nu en dan of er nog nieuws is hier.... Tokkuskip!
moggúh allúmaal ! @ peppep, bij deze wens ik je onwijs veel geluk samen met je mannetje, en ik zal een kaarsje branden dat het tijd is voor jullie ² ! @ queenie, ik blijf duimen voor je meid ! :hug: ga van het ergste uit, mocht je positief Testen ren ik als een kip zonder kop voor je ( dat ziet er volgens mij heel debiel uit ) en inderdaad heb gehoord dat de griep heerst momenteel, ik zal mischien daarom ook wel helemaal vast zitten in mn onderug en schouderbladen en daarom ook wel zeurderige darmen hebben. echt niet leuk soms! ik heb vanacht gedroomt, dat mijn schoonmoeder zwanger was ( als ik t goed heb begrepen? of ik weet neit meer.. ) want zij had een test ofzo in haar handen,maar ik ook opeens, maar zij had een betere test ofzo waar je het duidelijker op kon zien, en liet me dat zien en zag duidelijk rood ( maar in een fel-rode kleurig licht ofzo ) zoooooo gek. ik probeer te herinnneren maar het lukt me niet. was echt wazig :S mischien onder bewust dat ik me te veel mee bezig ben ofzo. maar ze heeft een na komertje gehad, want ze heb een kleine van 2 jaar en der broer(mijn vriend )is 25, dus zit best een verschil in. verder voel ik me niet kiplekker, wat last van lichte hoofdpijn , spierpijn/vast overal en mijn buik voelt ook niet 100% ik denk dat ik ziek word. mn vriend heeft ook overal spierpijn. ik ga even verder lezen wat er gekakelt is.
Hey NikiKip! Ben jij ook al aan het dromen geslagen, hahhaa... Hoezo, we zijn er teveel mee bezig?!?! Ik droomde afgelope nacht alleen maar van dit forum, dat iedereen druk zat te kakelen ik dacht alleen maar moet snel kijken wie een bericht heeft geplaatst maar het ging allemaal heeel snel, ppfffff, lijk wel een overspannen soepkip! Jammer joh, dat je die droom niet meer precies kan herinneren, zijn vaak ook zulke vage dromen he die nergens op slaan... Maar hoop dat die positieve test voor jou was en niet voor je schoonmamakippie! Er heerst wel een raar griepvirusje he, hoorde het ook al in mijn familie... Maar ja, hopen toch maar dat we met z'n alle niet ziek zijn maar zwanger! Mijn klachten beginnen nu ook een beetje af te nemen, behalve dat onderbuikpijntje dat is er al bijna 2 weken... Maar ik ga ook gewoon van het ergste uit!
yes, ook al over het forum dromen? haha we zijn wel vaak hier te vinden mischien komt het daardoor, dat je elke keer denkt oja ff kijke of er alweer iets getypt is ! als we maar niet dromen dat we echte kippen zijn ! ja dat zegt niets hoor volgens mij als je klachten minder voelt. dat ahd ik van de week ook, en savonds kwam het na het eten weer. elke keer als ik gegeten heb savonds gaan mijn darmen zeuren, hoe dat komt geen idee. ik heb volgens mij wel een goeie stoelgang. maar meurt wel erger dan normaal sorry voor de details ! ik zei al tegen queen, als ik op mijn darmen druk is het best gevoelig! als ik links druk( daar bij je heup ) voel ik het rond mn navel en aan de andere kant ook beetje pijn. dusja buikgriep kan best denk ik. we houden vol !