dit had ik gevonden: 11-11-2006 93. Dromen over zwangerschap Wanneer je droomt over een zwangerschap, betekent dat altijd positief nieuws. De geboorte of het ontluiken van iets vreugde- en waardevols. Het wil dus niet zeggen dat er in werkelijkheid een baby geboren wordt, maar wel dat je iets vreugdevols mag verwachten. Net als bij een zwangerschap, groeit er iets, dat voor jezelf bijzonder waardevol is.
Hahahhaaa... Nee als ik thuis begin te tokken dan kom ik hier niet meer terug hoor, dan moet ik gaan afkippen uhhh afkicken Nee stom he wat je allemaal voelt of niet, soms denk ik oke dat is weg en dan let je er niet op maar komt het toch weer terug... Kweet ook nie, maar als ik niet zwanger ben moet ik echt buikspieroefeningen gaan doen ofzo, want heb echt een opgezette pens! Ach al die details, laat lekker gaan, whahaha.... Hoor hier niemand een blad voor de mond nemen... Ze hebben het allemaal maar over buinverlies, heb ik ook last van maar dan aan de andere kant Had altijd een lastige stoelgang maar zit nu de halve dag op de pot en nog een dikke buik Ik herken wel wat jij zegt over het drukken op een plek en wat voelen op een andere maar dat heb ik altijd wel gehad omdat mijn maag en darmen niet zo meewerken dus kan best zijn dat het je darmen zijn die je voelt, hoop voor jou dat je daar last van hebt omdat je zwanger bent!
hahaahaha ja precies. ja als je het even vergeten ben denk je er meteen aan zodra je weer iets voelt, heb ik ook. en ja ook ik alleen van de andere kant haha en nee verder heb ik ook geen bruinverlies gehad tussendoor, ik weet niet of dat altijd zo moet zijn? ja heb dag 20 veel karamelachtig afscheiding gehad, of valt dat ook onder bruine afscheiding?wat is bruine afscheiding..die kleur als je bijne ongi bent? dat hele donkere? is dat wat ze bedoelen met bruin verlies? of kan het ook andere kleuren zijn wat betreft een innesteling? dat moet helemaal vervelend zijn voor je , een dikke opgezette buik.doet het zeer?
Je kan rond je eisprong ook een beetje gekleurde afscheiding hebben. En rond je innesteling ook weer.
Ik weet het ook echt niet wat ze met dat "bruinverlies" bedoelen?! Ik zag er laatst een topic over en toen vroeg ik ook of iedere vrouw een innestelingsbloeding moet hebben maar ze zeiden dat de meeste vrouwen het NIET hebben! Dacht al, dat is helemaal lastig moet je bepaalde dagen in je cyclus hopen op bloed en dan weer niet Ja mijn buik is erg lastig... Ik heb al jaren last van mijn buik hoor, ook veel voor bij de ha geweest, spastische dikke darm en veel maagzuur pffff.... Maar nu had ik zo'n branderig vermoeiend gevoel in mijn schaam streek en zo'n last van de buik dus dat is wel echt een rotgevoel... Maar dat is vandaag ineens een stuk minder, was de laatste dagen echt een *** gevoel daarom denk ik dat ik gewoon ongie wordt volgende week maar we zullen zien, heb nog niks te klagen met mijn 1e ronde natuurlijk
ja dat is lastig, had iedereen standaart 1 of 3 dingen en meer niet als je zwanger bent. nou aan de ene kant ,wees blij dat je nu iets minder pijn heb, even rust in je lichaam kan geen kwaad. even geen last van kwaaltjes kan soms ook fijn zijn. en ja je 1e ronde, zou vet zijn als het in 1x gelukt is he! en ja zo nu en dan denk ik ook gewoon,dat ik ongi word,want dan krijg ik een bepaalde druk in mn onderug ( beetje uitstralerig gevoel is dat ) en dat heb ik ook wel is als ik ongi moet worden. maar het gekke is dat ik nog niet ongi moet worden gezien mijn banner ( als ie wel goed is :O ) en mischien heb ik dit keer wel een sycles van 28 ! zo lastig als je het even niet zeker weet waneer je nod is. a.s donderdag is mijn vermoedelijke nod. ook heb ik sinds een uurtje een branderig gevoel ( beetje rechtsonder ) is met vlagen .
Ja dat lijkt me ook verschrikkelijk dat je niet weet wanneer je NOD is! Ik heb gelukkig nooit last gehad met mijn cyclus, stopte een jaar terug met de pil en had meteen een cyclus van 28 dagen en ben 1 keer 2 dagen eerder ongesteld geworden. Ik heb er ook nooit bij stil gestaan dat dit anders had kunnen zijn?! Beetje kippig eigenlijk
we zitten bijna allemaal heel dicht op elkaar met de nod's, dat gaat echt spannend worden! Hier zijn ook de klachten weer sterk afgenomen, maar kan ook met het nieuws van gisteren te maken hebben.. Heb ook bruinverlies aan achterkant maar dat had ik al voor de ovu. Echter de krampen heb ik pas sinds 3 DPO. Zo grappig dat we allemaal zoveel hetzelfde voelen. Zou het dan toch die buikgriep zijn... Haha soepkip, dat woord gebruik ik ook altijd. Leuk om een ander het ook te zien gebruiken. Ik noem mijn dieren regelmatig zo hihi.
Hey PeppieKippie! Spannend he! Al die NOD's bij elkaar, wel grappig... Vorige maand had ik nog nooit gehoord van NOD! Ach ja, wel klachten, geen klachten volgens mij zegt het allemaal niet zoveel... Laat je hoop daardoor niet afzakken he Pep! Ik zou het leuk vinden als ik in verwachting ben maar er zijn meiden die ik het nog het meest gun, zoals Klapkip en jij dan mag die roze wolk mij wel ff overslaan! Ja overspannen soepkip, zeg ik wel vaker, grappig! Is mijn nette scheldwoord Had je de hvve nog gevonden?
goede morgen kippetjes.... Zo weer flink moeten bijlezen.... Zijn er nog verassende resultaten? Van deze kant niet. Is het gelukt met Hyves, kon gisteren niks accepteren, snapte er niks van....
Hey MinKippie, tis hier rustig, geen nieuws verder eigenlijk Hyves was gister kl*** inderdaad ik kon ook niks... Maar ben jij die op de motor, die staat nl. inmiddels wel in mijn hyves? Er is ook een speciale kippenhyve aangemaakt voor ons door Queeniekip, heb je die al ontdekt, echt leuk!
ik heb een leuke site gevonden voor als je net zwanger bent. kan jezelf invullen en dan zie je hoe groot je baby is in je buik http://babystrology.com/tickers/
Wat gaaaaaffffffff! Ik had mijn laatste 1e ongiedag gedaan en het is echt al een kindje dan, leuk joh!