Ik ben wel OP mijn werk... Niet de hele tijd AAN het werk maar ach... Bijna weekend, jullie lekker thuis?!
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hoor... Ik heb zin in morgen, lekker uitslapen ben zo moe en slaap zooooo slecht de laatste dagen....
Zo dat klinkt goed een gebakken eitje... Ja lekker is dat he uitslapen. Dat slechte slapen is herkenbaar. En als je wekker dan afgaat heb je het gevoel dat je net slaapt.... Zo vervelend.... slecht slapen kan ook een teken zijn van zwangerschap toch?
Klopt helemaal ja! Erg vervelend.... Als ik al die zwangerschapskwaaltjes bekijk word ik gek, ben ik volgens mij chronisch zwanger
Verslavend deuntje! Hihi! Vind je het goed als ik een andere versie daarvan op onze SKSB-hyve zet? Oh laat maar. Dacht dat je hem op je eigen hyve gezet had, maar hij staat al op onze hyve! Echt grappig!
Zal thuis eens kijken, doe ik maar niet op het werk als er ook geluid bij zit sta ik mooi voor kip hier!
Volgens mij mis ik een hoop nu ik dat van utube niet kan bekijken hier .... Ik denk dat het over kuikentjes gaat...
Hihi! Super! Nou kippetjes, ga even aftokken, want de ren van mij en mijn haan en kuikentje heeft nodig een poetsbeurt nodig... en zolang ons kuikentje nog op bed ligt, kan het nog even. Tot kakels! Xx