hahahaha zit ze hoor ! ja zie het helemaal voor me daar achter je bureautje zo zingen of tegen je collega's zo doen
Ja joh? Hihi! De tekst is heel simpel; "kijk kijk kijk kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kuikentje". Een echte sing-a-long!
wij zijn kippen en zitten in ons hok. We wachten op de Haan en doen tok tok tok tok... Wij zijn kippen en willen eieren leggen, wij zijn kippen en willen graag wat zeggen.... Wij willen broeden en rap een beetje, want nu verdenken wij elk willekeurig scheetje. De kippen denken niet meer helder, zo kan het niet langer...... Help we worden chronisch zwanger!
whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jullie moeten echt kappen stelletje melige soepkippen, pffffffff lig helemaal in een scheur hier op mijn werk tussen mijn serieus hard werkende collega's! Hahahaha..... Als ons boek uitkomt promoten we die met dit liedje Mink, wordt een HIT! De Kipalongsong!
zo, ik ga ook effe afronden, heb zo een afspraak. Dus spreek jullie later wel weer. Anders wordt het zondag pas, want ga een weekendje weg en daar ga ik niet op deze forum ha ha ah dan verraad ik mezelf....
Vrouwen willen toch spontaan zwanger worden als ze zouden zien wat voor schik je erom kan hebben hier Maffe kippen Zoeken blauwe lippen We voelen waar we voelen kunnen En blijven elkaar alle goeds gunnen
ik zat zo eens te bedenken, wat ik jullie o zo graag wil schenken. helaas datgene wat je wil kan ik niet doen. maar ik hoop voor jullie een positieve test in jullie schoen!
Hahhahaa... ik wilde dat ik jullie allemaal kon zwanger maken! Ik als kip mag dat wel zeggen tegen andere kippetjes... Alleen als ik een haan was zou het raar zijn toch :
oja, roken jullie ook ? ik wel, en kan behoorlijk roken als ik wil. ik wou dat ik er echt nooit aan begonnen was , en dat meen ik met heel mijn hart. maar ik vind het lastig om te stoppen. en ik hoop ook dat ik het zo neer kan leggen en zeggen NU stop ik !