yes ik wel , had even mijn bericht aangepast. ik vind het wel *** hoor en ja de rokers zullen me begrijpen denk ik, zeker als je al een tijd rookt, ik zou echt graag willen stoppen mijn mijn wil is te zwak.
Tja, je bent eerder begonnen als gestopt he.... Hopelijk lukt het als je weet dat je zwanger bent, is wel een goede reden om te stoppen dan!
ja prcies maar dat heb ik ook gezegt als ik zwanger ben dan zal ik het neit meer aanraken, hoop dat het lukt. maar vind het krom ik zeg dat nu wel, waarom doe ik het nu dan niet? des te eerder des te beter toch ! vind erg verslavend, zeker op een moment zoals nu, lekker achter je pctje.. en uit verveling en gewoonte pak je er toch weer 1...
idd, roken is een verslaving, je denkt niet zonder te kunnen. Gelukkig moest ik abrupt stoppen voor mijn hartoperatie anders had ik nu nog gerookt. Nu 2 jaar later, vind ik het een verademing dat ik niet meer rook! Het stinkt echt heel erg dat heb je niet in de gaten als je zelf rookt. En het is gezonder voor het kind in/uit de buik Zo ga weer verder, moet chocoletters versturen maar die lucht, pjieuwkkk! bah! Net schieten weer de krampen door mijn buik en mijn lies trekken, dacht dat het voor vandaag stil zo blijven. Zo maar weer naar de plee hihi Gr Pepkip!
Maar ik ken ook genoeg vrouwen die alleen zijn gemindert.... Voor mij is het makkelijk praten natuurlijk... Vriendin van mij heeft een kindje gekregen met een hazenlip en ze heeft het zichzelf nooit kunnen vergeven.... Heb het haar nog wel uit d'r hoofd willen praten maar lukte niet... Dat lijkt me pas erg, het wil niet altijd wat zeggen natuurlijk maar kan me voorstellen dat je het jezelf altijd zal verwijten als er wat mis gaat...
ooh ja dat is een hele goeie reden! gaat het nu wel beter?wat betreft je hart? de wil met stoppen is er wel maar je lichaam vraagt er gewoon om.en lke keer geef ik eraan toe he. mm lekker bij je bakkie koffie bijvoorbeeld ! oeh spannend peppie, dat zijn wel duidelijke symptomen toch dat in je liezen? of zeg ik iets verkeerds? ik heb dat niet gevoeld.steken in mijn lies. wel een soort druk gevoel maar echt niet hevig ofzo.
Ja erg is dat he, gewoon roken uit gewoonte, doet mijn man ook als hij thuis werkt is het echt een rokershol terwijl hij op zijn werk niet mag roken op de plek en dan rookt hij veel minder! Maar ja, hoop dat het je lukt, schijnt wel een boekje te zijn die je moet lezen en dan moet stoppen, mijn nichtje rookte echt een pakje shag per dag, echt he! Die zag je noooooit zonder ding op de lip! Zelfs niet toen ze in verwachting was.... Met dat boekje is ze gestopt! Maar blijft moeilijk.... Denk ik
Pepkip, spannend heeeee! Hoop het zo voor je meid! We kunnen wel met z'n allen tegelijk testen bijna!
ik heb ergens gelezen dat queenbee 1 dag overtijd is? spannend ! queen ik snap die versie niet helemaal. vanaf waneer dan tellen. en hoe zit het dan bij mij? mijn laatste menstruatie begon op 1nov.
Ik vroeg me dat ineens af, omdat ik dat ergens op internet zag staan. Dus bijv. in mijn geval was ik op 4 oktober ongesteld, en werd het daarna op 30 oktober weer. Dan is mijn cyclus dus niet 27, maar 26 dagen. Tellen vanaf de 1e dag van je menstruatie tot de dag voordat je weer ongesteld wordt. De dag dat je menstruatie begint is weer de 1e dag van je nieuwe cyclus... Dit nu wetende zou ik uitgaande van mijn langste cyclus, 30 dagen dus, gister ongesteld moeten worden... dus ben ik vandaag 1 dag overtijd ineens!
oke dus als ik het goed begrijp moet je niet tellen tot je nod maar tot die dag ervoor. dus stel ik word 6 december ongesteld dan is mijn nod tot 5 november en is mijn scyles 34 dagen?
Lieve kippetjes van me! Ik ben gewoon de hele dag aan het werk geweest, niet te geloven! En nu ga ik lekker naar de borrel (geen drank ofcourse!)! Ik wens jullie een heeeeeeeeeeeel fijn weekend en tot maandag weer! Dan weten jullie hoe mijn test is afgelopen Kus Linniekip!
1 november was de 1e dag van je laatste menstruatie. Als je nu 6 december ongesteld zou worden (gaan we natuurlijk niet van uit !) heb je een cyclus van 35 dagen (tot 5 december) de 6e zou dan de 1e dag van je nieuwe cyclus zijn. Denk ik... Best wel ingewikkeld hoor zo'n cyclus... pfff... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=72002 Xx
Ik veer ook voor je linniekippie... En Queeniekippie, overtijd, spannend dan! Moet ik ook effe de boel opnieuw uitrekenen, ohh ohh... Wanneer ga je testen?
hoi kippies, heerlijk weekend! zo kan eindelijk ook weer even online. Maar moet nog wel heeeel veel pagina's bijlezen. doe ik straks wel effies. Ben nog neit ongesteld dus 28 dagen is mijn cyclus in iedergeval niet. Wel gevoel dat ik ongesteld ga worden maar we zien wel. heb trouwens wel heeeel veel afscheiding .
thanks Queenie! ik verander dan mar niks aan mijn banner! òh spannend juffie ! veel afscheiding? volgens mij kan dat voor allebei betekenen toch? ben echt benieuwd naar mijn nod zo weet je nooit iets. als je precies je nod weet leef je aar die dag toe..nu is het veel meer afwachten