Hey was ik weer. Hmm ik bereken de 1e dag van mijn menstruatie als nieuwe cyclus, dus niet de dag ervoor.... Hmmm snap er nou niks meer van hi hih Heb een mooie gadget op mijn hyves site staan, maar weet niet oe ik die op onze kippsies site kan plaatsen, lukt het jullie misschien?
Het komt allemaal steeds dichterbij echt spannend... ga duimen juffie begin bijna weer te rennen ha hahahaha
ja soms verward het mij ook wel is weer, in het begin had ik er echt moeite mee vanaf waneer tellen maargoed blij dat we het nu weten.
Nou een dag meer of minder zal ook wel niet uitmaken... Komt allemal wel goed, athans daar hpen we op. Ik heb trouwens ook veel afscheiding, maar heel licht van kleur en norm is dit bij mij donkerder als ik ongi moet worden, nou ja we wachten nog maar af... ga vanavond lekker stappen dus tot later... Oja ik rook niet (wel gedaan) en drink momenteel ook niet... Wel lekker af een toe glaasje wijn...
goed van je dat je niet rookt ! en een glaasje wijn kan heus wel! zeggen dat het af en toe goed voor je is ? Mijn afscheiding is juist inene heel erg minder geworden, bijna geen afscheiding , en als het er is , is het wit/doorzichtig, weet iemand wat dat inhoud? ps: ik wil ook wel stappen ! heel veel plezier mink !
Vaag he?! Ik weet wel dat ik 2 verschillende soorten heb, dat wittige en een beetje gelige, sorry voor de uitleg hoor... Nu ik begreep dat dat witte tijdens je ei zo'n beetje is weet ik dat ik voor mijn NOD dus dat gelige moet hebben... Heb ook wel iets gehad maar vooral doorzichtig nu en ook heel weinig inderdaad...
alcohol wordt volgens mij echt volledig afgeraden tijdens zwangerschap. Heb het opgezocht voor evt sinterklaasavond. Ik vind een wijntje dan wel lekker, we kunnen lopend naar huis toe daarna. Maar het mocht niet, dat was wat ik overal las. Heb trouwens mijn symptomen in een verslag gezet, het staat op mijn weblog (zie website-knopje in onderschrift). Misschien hebben jullie hetzelfde? Heel apart als je het zo ziet hihi. Bij mij zit er ook nog dat verhaal van die grote cystes hoor maar de linkerkant zou wel eens raak kunnen zijn, hoop ik.
Hey Peppep, Ik neem ook geen alcohol hoor zolang ik niet zeker weet dat ik niet zwanger ben, hahaha durf geen eens een aspirientje te nemen! Nog een paar dagen he, ga jij over 5 dagen precies testen of wil je nog langer wachten?
Inderdaad, die aspirines laat ik ook achterwege, durf het even niet. Ik ga zeker op 5 december testen, hoop het dan te weten als het raak is. Die avond hebben we sintviering met de familie (ouders en zusje met vriend) en dan zouden we het graag gelijk vertellen. Heb dan nog wel wat te knutselen daarvoor dus heb maar vrij genomen. Mocht ik negatief testen dan is dat zo, dan is ons moment vast nog (steeds) niet daar .
Ohhhhhh wat zou dat gaaf zijn he gewoon positief testen op 5 december! Ik hoop het zooooooo voor je! Maar inderdaad als het niet zo is met frisse moed naar de volgende ronde he! Maar we gaan van het positieve uit natuurlijk Wij doen altijd met kerstavond allemaal pakjes onder de boom en zou het ook zo gaaf vinden om kinderspulletjes op mijn lijstje te kunnen zetten...
blijf positief maar ik weet dat het net goed een zeepbel kan zijn Teveel hopen doet teveel pijn bij toch ongi worden. Die teleurstelling heb ik iets te vaak gevoeld
Dat kan ik me wel voorstellen ja... Maar tussen teveel hopen en positief zijn zit wel een middenlijntje toch En ik weet zeker dat alle kippies hier blijven hopen voor jou
Peppepkippie ik ga op stok, ben zoooo moe! Morgen lekker uitslapen en dan zal ik hier eens kijken weer voor nieuwtjes, doe je rustig aan en hou ons op de hoogte he! Voor alle andere kippetjes die hier nog komen neuzen: Slaap lekker lieve kippetjes, oogjes dicht en snaveltjes toe
idd, het is zo fijn dat de rest mee hoopt! Duim net zo hard voor jullie! Leuk hoor onder de kerstboom, wel stoer als je dan dat soort dingetjes kunt vragen!
hey peppep ik heb je site gezien hoor, wat een boel symptonen zeg ! jeetje ik heb echt niet zoveel. wat moet dat soms vervelend zijn voor je! ik heb in het begin tot nu toe nog een beetje steken gehad ja. nu is het meer krampen, heleboel, vooral savonds! ik heb 1 dag gehad wat betreft maagzuur. veel boeren maar dan ook bij elk boertje kwam wel zuur mee. verder geen maagpijn.nu heb ikd at ook niet meer. van de week 1 hele dag heel rillerig had het koud, terwijl het sweet onder mijn oksel vandaan droop, was vreemd , ik had daarbij een temp van 36,9 ( 12 uur smiddags) dat was best gek vond ikzelf. even spieken op je site........... Oja, wat betreft eetlust. savonds heb ik alleeen maar trek trek en trek. nouja dat was het geloof ik wel. en verder nu, atm voel ik me anders dan paar uur terug. nu heb ik echt zware last onderin mijn rug :S doet best zeer! ( wat een beetje in het begin van mijn bil uitstraalt), en het trekt door naar mijn linker en rechterzij soort spierpijn en vooral weeég gevoel is kan het nie anders beschrijven. verder ben ik om de haverklap shagerijnig. net ook deed ik shagerijnig tegen mn vent haha wou van alles zeggen en moest eigenlijk huilen, kreeg een vage brok in mn keel dat gewoon zeer deed :s haha nouja het was ook gelijk over. nu voel ik me niet zo shagerijnig meer. Dit kan ook door mijn menstruatie zijn die er aan komt heb ik wel is dat ik shagerijnig ben ! wat zou het leuk zijn he zo met sinterklaas of met kerst, echt ik hoop zo voor vele hier dat die wens uitkomt, dat je je mannetje kan verassen met een schoen en een mooie brief en een test die ingepakt is met zwanger erop of een kado onder de kerstboom met voor de liefste vader. ja geweldig hoor ! ik duim echt voor jullie hier en zal kaarsjes branden ( zoals elke avond ) dat doe ik wel is en dan met een positieve gedachten erbij voor iemand waar je van houd of die je iets goeds wenst. nou meiden , alvast weltrusten en ik spreek jullie uiterraard weer. dikke knuf
oja ik heb ook maar een weblog aan gemaakt. even kijken wat ik ervan ga maken http://frankam.punt.nl/ weet alleen niet zo goed hoe alles werkt nog