ahum, dat is precies wat ik ook voel! En zuurbranden heb ik afentoe ook... Gisteravond werd ik plots misselijk na het eten... maar dat zakte later wel weer af... Ja, eigenlijk best raar dat je dan dingen voelt en het achteraf niet zo blijkt te zijn... Denk dat het puur geestelijk is, je kunt je geestelijk dingen inbeelden zodat die zich lichamelijk uitten... Je hebt dat bij dieren ook, heb ik wel eens gehoord, die hebben dan alle symptomen, maar zijn niet zwanger! Proberen ze baby's van andere soortgenoten te voedden etc....
Hey Mupkuh, vervelend he! Hoe lang geleden ben jij gestopt dan? Ik namelijk al bijna een jaar en mijn cyclus was meteen gewoon regelmatig en nergens geen last van dus kan me neit voorstellen dat dat ontpil-verschijnselen zijn bij mij?!
@ Dileha, ik ben nu met mijn 4e ronde bezig. Ben eind augustus gestopt, bij mij zou het dus wel kunnen. Ik kan er gelukkig wel goed met mijn mannetje over praten. Hij vind het soms nog wel spannender dan ik.
Oh dat is fijn Mupkuh! Ik heb het idee dat mijn man zich een teleurstelling wil besparen en gewoon wil afwachten tot het zeker is! Dus hij denkt dat ik van alles voel maar het niet mogelijk is om al wat te voelen!
Daardoor zeg ik dus ook maar niks meer thuis en des te meer hier, hahaha.... Hoop dat ik straks kan zeggen: ZIE NOU WEL! Maar dat hoop ik voor jullie allemaal hoor dames!
@ klaproosje: dus dan zijn we met z'n alle misschien wel schijnzwanger?! Kan het met niet voorstellen vanmezelf, zo'n nuchter meid als ik ben
@ Delilah: Wie weet? Heb al een paar maanden achtereen het gevoel dat ik zwanger ben, maar dan wordt ik toch gewoon weer ongi.. Ben wel blij dat ik nu weet wat er precies met mijn (.)(.) aan de hand is, voorheen liet ik deze nl nog wel 's mijn hoop omhoog gooien... Tja, het kan psychisch zijn, maar we weten het pas zeker tot we gaan testen Wel leuk dat we zo met zijn allen rond die tijd kunnen testen, kunnen we elkaar lekker in spanning houden (ahum)
hahaha.... Ja lekker in spanning met z'n allen inderdaad! Nou ja, we laten ons niet gek maken meiden! Maar kan me voorstellen dat jij blij bent te weten wat er is met je (.)(.) is inderdaad erg hoopgevend als je dat ineens voelt! We houden hoop!
Inderdaad we kunnen alleen maar afwachten, maar dat is zooooo moeilijk hi hi hi. Ik ben in eind augustus gestopt met de pil. Werd 1e maand helemaal niet ongesteld en daarna ineens op een andere dag, dinsdag en norm met de pil zaterdag. (waarschijnlijk mijn eigen cyclus) daarna werd ik het na 28 dagen weer netjes op de woensdag. Maar de laatste keer was alles in de war. Voelde me opgeblazen en steken in de buik, ook pijnlijke bosten en metname tepels. Een zeurene pijn die zeker 3 weken heeft geduurd en ineens was ik verschrikkelijk ongi en ook lang. cyclus van 26 dagen.... Jeetje ik voel me nu zo zwanger (hi hi zal ik wel in mijn hoofd halen) maar gezien de zeurende pijn zal ik wel ongi worden grrr... Wel leuk dat we rond dezelfde tijd kunnen testen. Dit kan toch als je een dag overijd bent? Mijn vriend vind mijn gezeur maar niks hi hi. Helemaal toen ik vertelde dat ik op een forum zit, kan er wel met hem over praten hoor, maar hij is ook veel te nuchter.....
Inderdaad we kunnen alleen maar afwachten, maar dat is zooooo moeilijk hi hi hi. Ik ben in eind augustus gestopt met de pil. Werd 1e maand helemaal niet ongesteld en daarna ineens op een andere dag, dinsdag en norm met de pil zaterdag. (waarschijnlijk mijn eigen cyclus) daarna werd ik het na 28 dagen weer netjes op de woensdag. Maar de laatste keer was alles in de war. Voelde me opgeblazen en steken in de buik, ook pijnlijke bosten en metname tepels. Een zeurene pijn die zeker 3 weken heeft geduurd en ineens was ik verschrikkelijk ongi en ook lang. cyclus van 26 dagen.... Jeetje ik voel me nu zo zwanger (hi hi zal ik wel in mijn hoofd halen) maar gezien de zeurende pijn zal ik wel ongi worden grrr... Wel leuk dat we rond dezelfde tijd kunnen testen. Dit kan toch als je een dag overijd bent? Mijn vriend vind mijn gezeur maar niks hi hi. Helemaal toen ik vertelde dat ik op een forum zit, kan er wel met hem over praten hoor, maar hij is ook veel te nuchter.....
Wat raar he een vrouwenlichaam, mijn cyclys was gelukkig meteen normaal alleen werd ik een keertje eerder ongesteld, 2 dagen maar... En tja, mannen.... Je vent kan niet voelen wat jij wel voelt dus die denkt dan meteen zoals ik eerder ook dacht, je voelt gewoon wat je wil voelen Maar zeker leuk we kunnen met z'n alle tegelijk testen geloof ik! En ach, het is toch leuk om een beetje te dromen en hopen, dat hoort er toch ook bij!
@ Mink: Mmmm, ja, mijn man heeft ook zoiets van: "Houd daar nou 's mee op" kan wel een hoop aan m kwijt, maar zoveel als hier kan ie niet handelen hahahaha Ik maak m alleen maar onzeker en zet dan teveel druk op m heb ik t idee... Hoe zouden die mannen dat nu eigenlijk hebben? Heb 't gevoel dat ze het afentoe maar overdreven vinden dat vrouwen daar zo verschrikkelijk intens mee bezig kunnen zijn...
Hihihi Delilah, we waren op hetzelfde moment aan t typen, die van mij is een minuutje later! Ongeveer dezelfde tekst Mmmm, het is nu alleen nog zo lang wachten jongens, misschien moeten we gewoon ff een paar dagen niet op de ZWP....
Tja mannen... Mijn vriend vind het wel erg leuk hoor, maar is er wat gesloten over. Als ik bijv een pilletje neem, van dragitamon of zoiets, reageert hij: ha ha de baby pil... Maar ja in zijn lichaam gebeurd niks.. Dan nog niet te beginnen over het klussen ha ha Ja ik denk ook dat ze het maar overdreven vinden..
ik wilde net ook zon vraag stellen haha ik heb eergister mijn ei gehad maar ben nu zow misselijk dat had ik vorrige maand ook al allemaal klachten rommelige maag etc.... word er gek van maar er zijn dus gelukkig meer mensen die dat hebben het lijken echt zwangerschaps symptomen maar ik bleek de vorrige keer niet zwanger en het zou nu nog te vroeg voor mijn zijn om iets te voelen,,, xxx
Hahaha klaproosje het moet niet gekker worden! Soms denk ik ook volgens mij moet ik hier niet te vaak zijn, maar..... 't is zo gezellig... Als ik helemaal gefrustreerd bezig ben dan blijf ik weg maar tot zover is dat niet het geval (volgens mij) Ik heb me ook afgevraagd hoe dat voor mannen moet zijn... Heb het idee dat die er pas mee bezig zijn als je ze de positieve test laat zien ofzo... De mijne zei laatst na het klussen wel; zwem, zwem! tegen mijn buik, whahahah.... Maar over kwaaltjes wil hij niks horen nog, dus dat vertel ik lekker hier allemaal
Maar gewoon blijven hopen Vindt het juist leuk dat ik er hier over kan praten. Veel vriendinnen hebben al kinderen en we willen het ook niet aan de grote klok hangen zeg maar... Ondanks dat er genoeg mensen zijn die vragen of we zwanger willen worden, soms wel irritant ...
Ja ik zeg altijd maar dat ik het wel wil hoor, goed oefenen zeg ik dan met een lach en dan is het klaar meestal, gelukkig! @ Cindy ook welkom hier, je bent zeker niet de enige wij maken elkaar al behoorlijk gek met alle buik en (.)(.) klachten, hahaha.... Gezellig toch!
delilah, ha ha ha, ik zou echt in een deuk hebben gelegen, ik moet er zelfs nu om lachen; zwem zwem zwem
Hahaha Mink, ja ik vond het ook wel erg grappig maar ook wel weer aandoenlijk dat hij er toch zo mee bezig was