[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ QueenieKIP, voor zichtig gefeliciteerd meid. Ik zie duidelijk een kruis. Dus dat voorzichtig hoeft wat mij betreft niet.

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Wat dacht je dan van mij! Hihi! Eerst vanmorgen die stomme vage test, waar ik bij daglicht ineens toch een heel lichtroze streepje zag staan. Dus ik heb meteen maar een ClearBlue-test gepakt (dat schijnt ook een van de betere te zijn) en daar kwam toch wel een heel voorzichtig plusje op. Weet nu ff niet wat ik moet denken. Haal straks een digitale test op van ClearBlue, ga ik die morgen of maandag doen.

Oja, willen jullie svp niks op mijn eigen hyve zetten hierover? Moet dit eigenlijk nog even geheimhouden tot 5 december sowieso ;) !

Xx

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    QueenBee: een plusje is een plusje volgens mij. volgens mij ben je zwanger! Super zeg!

4. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    hihi heel onwerkelijk maar toch heus waar als je het mij vraagt. Hij zal alleen maar sterker worden strakkies als je meer hormonen in je lijf krijgt, koel!

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    je heb gelijk mupkuh opzicht hoeft dat voorzichtige ook niet, maar je ziet zoveel vage positieve testen en dat ze uiteindelijk niet zwanger zijn. dus vandaar maar ik gun het er van harte en mijn vermoeden zijn natuurlijk groot dat ze zwanger is !:D:D

queen kan best geloven dat je daar nu zo zit met veel kriebeltjes en blijdschap. :D
    heb je je moppie er al over gesproken? of wacht je ermee als verassing ?

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    :D in het andere topic voor vage testen zegt er al 1 jep..gefelicteerd!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    nu al 2...

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Moppie weet ervan. Bij de 1e test was hij erbij, de 2e niet. Maar ik heb hem gebeld en hij komt zo thuis.... ;)

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    :D queen superblij voor je. echt geweldig.
    geniet ervan meissie :)

10. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    :D wat was zijn reactie? en is ie klaar met werken of komt ie speciaal naar huis toe voor je? lief!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Waarschijnlijk moet hij daarna nog wel weer even weg, hij had even een klusje bij iemand. Tuurlijk is hij blij, 'ik wist het wel' zei hij. Hoe dan? Hihi! :)

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    :D ja gek is dat he , heo kunnen hun dat nou weten?
    ik ging zojuist de kattebak doen, had al gedaan heel vlug enzo even mijn kop er gewoon niet bij dat het eventueel zo kan zijn, zegt ie later nadta ik wou stofzuigen je mag de kattebak niet doen he ( weet ik ook wel als ik uiteindelijk zwanger ben een keer )
    ik zeg tegen hem maar ik moet waarschijnlijk toch ongesteld worden het zal wel niets wezen.
    maar hoe kan ie dat nou zeggen?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Lieve kippies, ik kon straks een hele tijd niet hier op het forum komen balen was zo benieuwd naar queenkip maar kwam er niet op en ik moest weg ben nu aan 't oppassen en zit gewoon met m'n mobiel hier te kijken hoe 't is... Jippie 1 zwanger! Ren straks ook als een kip zonder kop rond hoor! Wat gaaf! Verder met de rest allemaal alles goed? Ik kijk straks thuis ff op de pc weer maar kon niet wachten gewoon maar met mobiel is een beetje lastig! Ik heb ook al die symptomen maar durf niks te hopen iig super voor jou queen! X delikip

14. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    het is still aan duh overkant, tis still aan de overkant, tis still aan de overkant, tisss til aan de oooverkant !

fijn weekend :D

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het is rustig nu he, komt denk door het weekend. Iedereen is lekker met zijn gezinnetje bezig.

16. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Lief van je Delilah om met je mobiel te kijken voor Queen!

Wij zijn druk geweest met het opruimen van de al jaren kinderkamer-to-be. In der tijd een hoop 'zooi' in dat kamertje gepland en mannetje was toevallig hele dag vrij vandaag (horeca).

Net nog een misschien triest moment voor ons..

SHIT! net mijn hartspray (2x achter elkaar) moeten gebruiken, gelijk voelde ik mijn linkerlies pulseren...

Toch gelijk maar even opgezocht (kon niet kiezen om niet te nemen, die keus heb ik niet namelijk).

Gebruik in de zwangerschap
    De effecten van dit geneesmiddel tijdens de zwangerschap zijn niet bekend. Dit betekent dat het toepassen van dit geneesmiddel gepaard kan gaan met risico's voor het kind. Het gebruik van dit geneesmiddel is dan ook niet aan te raden voor vrouwen die zwanger zijn, of proberen te worden.

Zul je zien...wat er misschien zat is nu vast in 1 minuut tenietgedaan.... :cry:

Wie werkte hier ook al weer op cardiologie?
    Kan die heel please vragen of daar ervaringen mee zijn in combi met een heel misschien vroege zwangerschap? Het is de Nitrolingual...

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hee pepkip wat vervelend zeg voor je nu dat je dat zojuist moest gebruiken ik hoop dat het geen invloed heeft op een evt zwangerschap bij jou. Klaproosje is van de afd. Cardiologie maar ze heeft nu een week vakantie en is al een tijd niet hier geweest misschien kun je haar een pb stren anders? Kun je zelf geen contact opnemen met een arts voor je eigen gemoed? Ik ben weer bezig vanaf m'n mobiel dus dit is voor nu mijn laatste bericht hoop morgen wat van je te horen dan! Rustig aan en probeer niet meteen het ergste te denken! Slaap lekker voor alle kippies!

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen Kippetjes,

Het is alweer zondag. Wat is het weekend toch weer snel gegaan. Morgen gaan mijn mannetje weer weg voor een paar dagen :(

Kom ik jullie weer flink lastig vallen.

19. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    zit hier ff stilletjes mee te lezen en ben zo benieuwd bij jullie allemaal hoe t zal zijn..

succes allemaal en ik blijf ff meelezen als jullie het niet erg vinden ;)

succes allemaal

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Vind ik iig niet erg!

Deel Deze Pagina