[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi HeidyHappy,

Je mag altijd meelezen maar gezellig meekletsen is veel leuker hoor :D

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Mupkippie ;)

Gaat snel het dat weekend... Helaas is niet anders...
    Maar nu dit weekend is het hier ook veel te rustig dus wat dat betreft is het wel gezelliger als de werkweek weer begint!

Hoe is het verder met je?

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het gaat verder wel goed met me. Alleen toestraks weer bloef verloren :( Echt niet grappig meer. Morgen denk maar even de HA bellen ofzo.

Hoe gaat het met jou.

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo kippetjes! Was ik even weer, ben zo weer weg. Even op verjaardagsvisite straks. Het is nog steeds niet helemaal tot me doorgedrongen hoor, ga morgen nog even weer een test doen. Word hier al voor gek verklaard, want een plus is een plus zeggen ze. Weet nu niet hoe lang ik zwanger ben, want ik had zo'n schommelende cyclus... denk zelf nu zo'n 5,5 week, omdat ik 13 november van de felle steken in mijn lies had en daarna 'klachten' kreeg, en nog steeds heb dus, hihi! :)

Nou, kom vanavond of morgen weer kakelen met jullie hoor! Doeidoei!

Tok!
    Xx

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Mupkip,

Het lijkt me inderdaad verstandig om even een afspraak te maken. Het kan je ook geruststellen....
    Ik ben een keer een maand lang ongi geweest, dat was toen ik net aan de pil was. Nu 10 jaar gelden. Waarschijnlijk nu achteraf heeft mijn lichaam een vrucht afgestoten of zoiets. Ik kreeg toen een 3 fase pil en daarna nooit meer gehad.
    Wel een aantal keer inwendig onderzoek gehad en dit heeft mij wel gerustgesteld....

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    halllooo hoe is het?

had zojuist ook al gevraagt ergens anders,een klein vraagje. ik heb ontdekt dat ik naast mijn navel een rode streep heb zitten,denk 2 cm lang en loopt schuin naar beneden toe(alsof het kras is van een kat ) maar als ik mijn huid daar strak trek is die rode streep weg,enals ik los laat is het weer terug. wat is dat , kent iemand dat ?

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo allemaal,
    het weekend zit er al weer bijna op. Vandaag op kraamvisite geweest bij vrienden. Babytje van nog geen dag oud. Dan kriebelt het toch echt wel hoor! Wat geweldig en bijzonder zo'n kleintje. Hoop dat ik dat ooit ook mag meemaken.
    Ben nog steeds niet ongesteld. Ook zijn al mijn klachten weer over. Geen steken meer, geen hoofdpijn meer, niets.
    Hoop dat het niet te lang meer duurt voor ik ongesteld ga worden. Kunnen we er weer tegen aan :)
    geniet allemaal van het weekend

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Mupkip,

Je moet inderdaad maar even naar de HA gaan, kan nooit kwaad om er even na te laten kijken of ff je verhaal te doen he! Het hoeft niks te betekenen maar gewoon voor je eigen rust is het wel prettig!

Met mij gaat het goed hoor, nog steeds wel vage klachten zoals ongiebuikpijn en steken in mijn borsten maar we wachten rustig af...

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey nikikippie,

wat vaag?! Dat zegt mij helemaal niks, heb je er pijn aan? Als het blijft zou ik het misschien toch even aan de HA laten zien, ik heb er nog nooit van gehoord?

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Queenkippie, je bent inderdaad helemaal van de TOK gerukt!
    Je had gewoon een dikke vette plus joh!

Maar goed, voor je eigen gemoed mag je nog 1 laatste keer testen ;)

Ja ik ben ook wel benieuwd hoever je al bent dat horen we binnenkort vast wel toch?!?!

Ik denk dat ik er vanavond niet meer ben maar kan niet wachten tot morgen dan moet ik weer aan het werk en heb ik weer "tijd" om te komen hier, whahahaha....

Fijne avond allemaal en blijven veren voor elkaar he, bij Queenie heeft het al geholpen!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhh, kan me voorstellen dat het dan helemaal gaat kriebelen zeg....

Hopelijk kom je er ook snel achter hoe dat voelt JuffieKip!

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nee het doet juist helemaal niet zeer ,gelukkig maar ook. maar vreemd iets is het wel ja

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik zag je vraag ook ergens anders en iemand zei iets tegen jou over striae (hoe je dat ook moet spellen) daar heb ik ook wel een beetje last van ivm aankomen, afvallen en weer een beetje aankomen maar dat ziet er bij mij meer uit als een paarsachtig littekentje, geen rode streep zoals jij omschrijft en als je niet bent aangekomen kan het dat niet zijn volgens mij... FF in de gaten houden meid en anders ff langs de huisarts?!

Nog een paar dagen en dan kun je testen he, ik zou het niet eerder doen om teleurstelling te voorkomen..... Moelijk maar nog ff volhouden!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou kippies ik ga ff eten, hoor morgen wel hoe het verder is met jullie allemaal, fijne avond en tot kakels!

Tok!

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Denk dat ik nu ongeveer 4 weken en 6 dagen ben. 30 oktober 1e dag laatste ongi. Nou, ga nu druk aan het veren voor jullie kippetjes, misschien kunnen we straks allemaal tegelijk onze eitjes leggen, hihi! :) Ga ff Idols kijken nu, kom morgen weer!

Tok!
    Xx

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Goeiesmorgens kippetjes!

Ik geloof dat ik de eerste kip ben die van stok is, hihi! Nou, zoals eerder gezegd heb ik net nog even een testje gedaan, De plus was nu veel duidelijker dan zaterdag, dus geloof dat ik nu toch echt moet gaan beseffen dat ik zwanger ben! Jippie! Zal er zo nog ff een foto van maken. Dan zou ik vandaag dus 5 weken zwanger zijn...

(NB; foto staat in mn album, de onderste test is van vanochtend)

Hoe gaat het verder met mijn andere kippies? Kunnen NikiKIP en Delkip het nog volhouden om nog niet te gaan testen? ;) En JuffieKip en Mupkip, laten jullie het ons weten als je de dokter hebt gebeld?

Nou, ga nog ff verder kijken op het forum. Denk dat ik me nu ook wel durf te melden op het 'ik ben zwanger'-gedeelte van het forum, hihi!

*kijk kijk kijk kijk kijk kijk kijk ik ben een kip*
    :):):):):):):):)

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kippetjes!

Mijn test vanochtend was hartstikke negatief :( Had ik misschien ook wel een beetje verwacht, maar het is niet leuk :( Ik ben ook nog steeds niet ongi, dus ik zit nog steeds op het wachtbankje..

Queenkip zwanger? GEFELICITEERD! SUPER! Gooi ff wat HCG naar ons toe! ;)

Hoe staat het verder met alle ongeduldige kippetjes?

Kus

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goeeeeeeede morgen zusterkippies!

Ik was ook al vroeg van stok maar stond weer eens in de file, was een kalkoen gekanteld ;)
    Maar we zijn er weer!

Queenie, echt super voor je! Heb het al een paar keer getypt maar: van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van!
    Linniekippie: jammer voor je zeg! Snap dat je toch teleurgesteld bent! Nu maar hopen dat je snel ongie wordt zodat je toch weet waar je aan toe bent en er weer helemaal voor kan gaan!

Ikzelf begin de zenuwe nu wel een beetje te voelen hoor! Normaal zou ik woensdag ongie worden maar bij mij begint het altijd op maandag en dinsdag al duidelijk te worden dat het er aan zit te komen met vegen op het toilet dus de spanning stijgt hier! Mijn man zei gistermiddag wel wat heb je toch rare stemmingswisselingen en gisteravond vroeg hij; zijn je (.)(.) nou gegroeid? Ze doen nog wel altijd zeer en dat rare zeurige gevoel is er nog steeds in mijn onderbuik maar ik durf nergens op te hopen joh in de 1e ronde... We wachten maar rustig af...

Hoop dat we snel wat horen van Klappie die zit ook tegen het testen aan?!

XxX

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen Delikip! Klinkt wel spannend hoor, al die klachten van jou! :D Ik ga echt voor je duimen!

Ik ben niet echt heel teleurgesteld, want ik had er wel op gerekend dat de test nega zou zijn. Maar je wilt het toch zeker weten! Toch heb ik nog een sprankje hoop dat ik net mijn vruchtbare dagen heb gehad en dat ik pas over twee weken ongi moet worden. Ik heb namelijk heeeeeel goed geklust en wellicht heb ik dan iets meer kans op een posi test! hahaha!

Ja, ik ben ook benieuwd naar OKK! :) Spannend!

Ik ga weer even aan het werk :( GEEN ZIN!

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Queenbee, gefeliciteerd! Ik zou inderdaad ook blijven testen totdat ik het zou geloven! Maar het is wel erg duidelijk bij je :D

delilah,klinkt erg spannend. Ik zit in hetzelfde schuitje als jou, en heb ook van die klachten. wanneer ga je testen? Suces! ;)

Deel Deze Pagina