Hey meis, kan me wel voorstellen hoor, je gaat uit van niet maar zolang er hoop is ben je toch teleurgesteld, helemaal niet gek! Maar ik ben blij dat je zo positief bent en er is nog hoop inderdaad, gewoon om de 2 weken blijven testen, had jij van die goedkopen tests? Ik heb ook geen zin in mijn werk.... ik voel van alles in mijn buik en ben zoooooo bang om naar de wc te gaan, hahaha.... maar we slepen elkaar wel weer de dag door!
@ QueenieKip, ik zit weer zo te twijfelen of ik wel of niet zal bellen naar de dokter. Gister middag nog wel een beetje last gehad van een bloedneus. Maar verder geen bloed van onderen meer (sorry). Ik weet het echt niet meer maar bellen kan eigenlijk ook geen kwaad.
Yes, we slepen elkaar er wel doorheen! Ik zat tegen mijn vriend te vertellen dat ik nog steeds niet ongi was en ik er een beetje moe van werd.. 'Waarom bel je de dokter dan niet?!' vraagt hij dan.. Het is af en toe zo moeilijk, omdat hij er niet zo mee bezig is.. Af en toe zou ik willen dat ik er met hem net zo over kan praten als met jullie, haha! Maargoed! Nog een dagje wachten Delikip! Ik vind het echt spannend voor je!
Hoi Wies! Woensdag is mijn NOD en normaal heb ik dus vandaag en morgen al wat bloedverlies bij vegen dus ik had zoiets van als ik dat niet heb dan test ik misschien wel morgen een keertje, kan ik mijn man nog verrassen met sinterklaas misschien maar als ik dat wel heb dan wacht ik gewoon woensdag af.... Maar we zitten in hetzelfde schuitje, klinkt gezellig! Zie alleen dat jij al wel een tijde langer "bezig" bent, wanneer ga jij testen? Ik hoop voor je dat die roze wolk eerst bij jou daalt Wies!
@Wies; dankje! @Linniekip; dank je! Voor jullie; alsjeblieft; ******************************************************* ******************************************************* ******************************************************* Nu veren dat het helpt! @Lindakip; Spannend hoor. Ga je bellen? Ben benieuwd! @Delikip; Je mag bijna testen.... *veren maar!* @NikiKIP; hoe issie bij jou? @Mupkip, tuurlijk moet je gewoon bellen naar je huisarts. Al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen of je verhaal kwijt te kunnen. Doen hoor!
Linnie, ik heb dus thuis precies hetzelfde he, dat ik denk ben ik er alleen mee bezig?! Mijn man zei ook toen ik vertelde dat ik zere borsten had en dat een zwangerschapssymptoom kon zijn, je moet nu niet bij alles wat je voelt denken dat het daarvan is... Dus ik had besloten niks meer te zeggen over wat ik voel, tot ik gister in huilen uitbarstte en hij zei je moet wel alles zeggen... En dan komt hij ook ineens met die stemmingswissel en (.)(.) opmerking.... Pfffffff.... wat duurt wacthen toch lang dan he! Dus ik snap jou wel dat je thuis wat meer zou willen van wat je hier vind... Maar denk dat dat toch niet zo snel zal zijn... Immers gebeurt er van alles in jou lichaam, hij merkt er niks van!
Mupkippie, goedemorgen! Je kunt toch gewoon ff bellen en je verhaal doen, gewoon voor je eigen rust! Kan geen kwaad toch?! Over bloedneuzen gesproken, had ik vorige week ook 2 x ?!
Bovendien willen vrouwen nou eenmaal alles graag delen en uren kakelen over iets waar ze mee bezig zijn toch?!
ja, met mannen gaat dat niet, die lopen na een minuut kakelen al te zuchten. Blij dat deze site er is hoor! Delilah, hopen dat je geen bruinverlies hebt dan! Erg leuk inderdaad om dat te kunnen vertellen met sinterklaas. duimen draaien!
hahaha, gelukkig zijn wij vrouwen het daar in ieder geval wel over eens! We zullen vast en zeker met z'n allen hier ook voor jou duimen wies, of zoals wij kippies zeggen: We veren voor je
Ik heb net een antwoord terug gekregen van de verloskundige en die zegt dat het gewoon bij ontpillen hoord. En dat ik me echt zorgen maak toch even langs moet gaan. Maar ik wacht nog een paar dagen af. @ LindaS, wat betreft jou probleem schijnt ook bij ontpillen te horen. Je lichaam is gewoon nog niet gewent om het zelf te regelen. Maar ook voor jou als je het niet vertrouwd toch even de HA bellen.
Hahaha, zal ik doen... Nu even in gedachte alleen want mijn collega's denken geloof ik al dat ik gek ben, aangezien ik de hele tijd in een deuk lig achter mijn pc door die kippenberichten hier! Maar staks zal ik ze eens flink uitslaan voor je, hopen dat ik niet opstijg want er staat best een flinke wind!
Ik hoop dat je dan in ieder geval een beetje gerustgesteld bent?! Maar hoelang duurt dan ontpillen normaal ong. dan iemand een idee?
Mupkuh; Ik weet het! Ontpillen *zucht*! Ik haat het! Haha! Delikip; ik heb heeeeeeeeeel erg het gevoel dat jij zwanger bent! Ik voel het aan mijn wateren! Als ik dit allemaal zo hoor, lijkt het er wel heel erg op! 2x een bloedneus, dat hoort ook bij de symptonen heb ik gelezen! SPANNEND! Hou ons niet al te lang in spanning he?! De hanen snappen ons kippetjes niet! Maar ik had ook niet anders verwacht, haha! Ben blij dat ik er met jullie over kan kakelen!
Als SKSB-Kip ben je verplicht om alles wat je meemaakt te delen he?! Ik heb net bloed ontdekt op de wc maar niet omdat ik ongie ben maar omdat ik in alle spanning en haast mezelf gebrabt het met die stomme lange nagels van me, pfffffffff..... Hoop dat jullie er net zo hard om kunnen lachen als ikzelf!
Ja schat, dat heb ik gelezen! Volgens mij zelfs op deze site! Delikip, ik denk dat jij de volgende bent die zijn banner mag aanpassen! TOK!
Whahahaha! Ik zal jullie ook maar even mededelen dat ik dit weekend wel zo'n 10 keer per dag aan mijn bmm heb gevoeld! Whahaha! Check check dubbel check oftewek tok tok dubbel tok!