Linnieeeeeee, jij maakt me zenuwachtig! Ik heb normaal nooit neusmenstruatie?! Nou ja, we kunnen alleen maar zenuwachtig afwachten en je van voor naar achter kapot krabben, pfffff
Whahahahha... Al dat gevoel, je kent je, ja hoe zeg je dat netjes... Je flamous straks wel van binnenstebuiten! Ik had het thuis gezegd van die blauwe lippen, mijn man zei; zal ik ff kijken schat! Jullie nog wat ontdekt? Zo krijgt de uitdrukking "meer blauw op straat" wel een heel ander tintje he, hahaha... Lag helemaal in een deuk dit weekend om die uitdrukking!
Afwachten maar.. Maar ik denk toch echt dat jij zwanger bent! Jij bent tenminste regelmatig ongi, dus jij kan het goed checken! Ik weet helemaal niets Daarom denk ik echt dat je zwanger bent! Duimen draaien! Veertjes wapperen! Ik heb besloten nu 2 weken af te wachten. Als ik dan nog niet ongi ben, ga ik testen. Mocht de test negatief zijn, dan bel ik toch even de HA! Stel je voor, dan zou ik alweer op dag 53 zitten! Pffff, ik hoop het niet hoor! Dat mag alleen als ik dan zwanger ben, haha!
Nou ik hoop voor je dat jij snel ook eens weet waar je aan toe bent, 53 dagen, pffff dat zou niet zo leuk zijn nee! Behalve als je zwanger bent natuurlijk, nou we blijven veren, ik hou geen veren meer over, lekker koud wintertje! Ik houdt jullie op de hoogte van al mijn ontdekkingen tijdens mijn toiletbezoeken, ik moest net inmiddels alweer een keer en nog niks?! Maar hoe groot is de kans joh, in 1 keer raak?! Ik hoor natuurlijk ook graag al jullie bevindingen he! Kan ik nog ff lachen vandaag
nou, ik denk dat de ongi bij mij is begonne.Net met afvegen lichtbruin en wat rozig(als een begin van een menstruatie toch ?) heb tampon er ingedauwt kijke of het dooorzet! verder,voelt mijn rug nog hetzelfde,nu ook last van hoofdpijn.en ja onderin mn buik voelt ook nie 100% we zullen zien moet even wakker worden en alles lezen en ff stoppe met type want mn hand slaapt aan de zijkant ik weet nie meer wat echt is wat niet echt is , vrouwen! kussies
Ik denk wel dat als je lichaam al een jaar schoon is van de pil, de kans best groter kan zijn! Deze conclusie heb ik net zelf verzonnen! Goed he?! Dus daarom ben je meteen zwanger delikip! Ik heb vorige week op de radio gehoord dat er een cursus 'wensen uit laten komen' bestaat! Je moet iets heel erg willen, nergens anders meer aan denken en dan komt het uit! Ik ben dit nu aan het proberen! hahahahah!
Ahhhh dat zou jammer zijn niki... Wanneer wat je laaste 1e mensturatie dag dan? Maar we houden hoop tot het echt doorzet, hoor zovaak verhalen over bloedingen in je zwangerschap.... Wachten nog even af en gaan extra veren voor je! xxx
Hahahaha... Zou mooi zijn als het zo zou werken maar dan waren vrouwen hier wel sneller zwanger denk ik want volgens mij zijn ze hier wel flink met zwanger worden bezig.... Maar we zullen zien, ga er maar heel hard aan denken meis, doe ik met je mee!
mijn eerste menstruatie was op 1 november en delilah over jou heb ik ook een heel ander gevoel, positief gevoel.
*ik wil zwanger worden* *ik wil zwanger worden* *ik wil zwanger worden* *ik wil zwanger worden* *ik wil zwanger worden* Zal het helpen?! Het is het proberen waard, of het is het 'tokken' waard!
ja dat doe ik ook wel is lindaS weet niet of t werkt. oh men ik heb echt ongi gvoel nu,dat had ik dus van de week niet. wel heb ik nog over pijn in mn rug en zij en blabla ik ben shagerijnig hahaha *laat het niet doorzetten* *laat het niet doorzetten* *laat het niet doorzetten* *laat het niet doorzetten* *laat het niet doorzetten* *laat het niet doorzetten*
Ja dat zou idd 32 dagen zijn dan als je echt nu je ongie krijgt? Hoe zit jij eigenlijk normaal met je cyclus dan? Jullie moeten maar ophouden over mij, wordt helemaal zenuwekippig...
nou in begin van het jaar veel bij gehouden. toen was het, weet neit precies meer maar ergens tussen 33 --28-35 - 30 maarja weet ik veel of ik het toen wel goed had wat btreft die dagen? maar slik al ruim 2 jaar de pil niet meer ( michien ooit tussen door 2 weken nog geslikt( had toch niet gewerkt haha ) en toen weer gestopt tot nu. verder nooit meer. dus dat zal t toch niet zijn? en heb verder neit bij gehouden meer invm drukte. en ja mn langste is ooit dus 35 geweest daarom hou ik het ook op 35
Nou meid zolang het nog niet helemaal is doorgezet houden wij hoop toch kippies?! Maar het lijkt me wel zooooo super irritant als je gewoon niet weet wat je cyclus is?!
Getsie, ik zit gewoon op dag 39.. Bah! Ik heb vandaag maar een tampon in gedaan i.p.v. een inlegkruisje, want mijn afscheiding ruikt niet echt fris.. Sorry voor de details! Hebben jullie daar ook wel eens last van gehad?
Idd we houden hoop voor je NikiKIP hoor! Ik veer en veer voor je! Ik veer zo hard voor jullie allemaal hier, dat het maarzo kan gebeureen dat ik spontaan in de rui ben, hihi!
ja is het ook. ik ga het maar weer bijhouden. toch hou ik mijn klachten. gisteravond dat ik in mijn bed leeg dede mijn benen onrustig/zeurig gevoel,wist nie hoe ik ze moest neerleggen.mijn rug die nog steeds pijn doet en schouderbladen ook, en ging laat slapen uurtje of 2. dus ben moe nu, hoofdpijn, en moet vanmiddag werken, gelukkig maar 3 uurtjes dus ben zo weer thuis! pffooew wat ben ik een aansteller
Je bent helemaal geen aansteller! Als dat wat jij voelt is wat ik ook voelde dan is dat ook echt een rot pijn! Ik wist soms ook gewoon niet hoe ik zitten moest en als je ook nog slecht slaapt ben je helemaal uitgeput dan mag je best ff klagen joh! Maar je hoort wel vaker dat vrouwen op of rond hun NOD bloed verliezen toch?! Gewoon nog ff afwachten en hoop houden!