Whahahaha... Jij legde natuurlijk met tranen in je ogen jou handen op je eigen buik en zei: prachtig!
Dan zou ik misschien toch woensdag afwachten... zal vast wel moeilijk worden! Ik wou ook donderdag al wel testen, maar we hadden afgesproken dat ik het pas zaterdag zou doen, vond het ook erg moelijk hoor! @Noenakip; welkom! Kom je lekker met ons meekakelen! "Tokkie to us?"
Neee ik ga ook wel wachten tot woensdag... Hoop dat ik dan nog snel mijn plan kan uitwerken voor bij mijn man in de schoen als het positief is dan natuurlijk!
En inderdaad welkom Noenakippie, als je wilt weten waar je terecht bent gekomen met al dat kippengedoe moet je misschien even wat blz. terug lezen, hahaha....
3?! Dat is wel een beetje veel van het goede natuurlijk... Maar teveel naar die buiken staren kan ook een beetje argwaan opwekken bij de rest natuurlijk
Zal ik even gaan vragen hoe zij het voor elkaar hebben gekregen! Welk standje, wat zijn de klachten, hoe snel ging het?! Valt niet op toch? Girls, ik krijg krampen in mijn onderbuikje, misschien wordt ik wel ongesteld.. Ik heb dit dus al drie weken, maar wellicht zet het deze keer door! Ik weet niet of ik dit wil of juist niet.. Aan de ene kant zou ik nu wel ongi willen worden zodat ik weet waar ik aan toe ben! Aan de andere kant hoop ik dat ik net mijn vruchtbare dagen achter de rug heb en dat ik over twee weken zwanger blijk te zijn Hmmmm.. Besluiteloos!
Hoe kom je erbij? Hihi! Komt dat het hier zulks vies weer is, daardoor heb ik nergens zin in. Maar ik moet wel, op de grond ligt een chaos naar me te kijken en vanaf de achtertafel kijkt een volle wasmand me van de bank af... Dan tok ik nu echt af hoor! Denk ik... Kom vanavond weer kijken! Of misschien wel eerder... Nee, moet eerst poetsen. Of niet.... Tok later! Tok! Xx
Neeeee valt zeker niet op, vragen of die mannen ook ernaast zijn gaan liggen en hebben gezegd tegen die buiken: Zwem! Zwem! Zwem! Die krampen zeggen niks, heb ik ook al weken ! Ik snap dat jij gewoon hoopt dat je over 2 weken "roze bent" daar hopen we allemaal op maar aan de andere kant is het ook wel fijn om eens te weten waar je aan toe bent toch? Die onwetendheid lijkt me helemaal verschrikkelijk... Maar wat ik zeg, we gaan tot dat jij rood ziet gewoon voor roze!
Praat me niet over rommel en was, mag ik vanavond ook nog allemaal doen als ik uit werk kom Maar uhhh zie je zo nog wel hier Queenie, hahahaha.... Tok zo!
Vandaaaaaaaaaaag is ROZE! Haha, Marco! Offff.. Vandaaaaaaaaaaaag is BLAUW, de kleur van mijn lippen! Hihi Queenie; ga een heel snel optokken!
Hahahahahahhaaha: Vandaaaaaaaaaaaag is BLAUW, de kleur van mijn lippen! Linnie, moet weer verantwoorden waarom ik hier zo blauw lig van het lachen hoor, pffffff!!!
Niet zenuwachtig zijn Delikipje! Ik snap dat het makkelijker gezegd, dan gedaan is! Wat er ook gebeurd, het komt wel goed! Mocht de test negatief zijn, dan gaan we gewoon de nieuwe ronde in toch?! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Lieve schat, even gedachten op nul zetten en blijven lachen! 'blauw van het lachen' Whoehahaha!
Ik ga nu maar naar het toilet, want ik weet voor 99% zeker dat ik nu ongi ben! Ik voel het gewoon! Tot zo!