[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Alles goed hier. Ik heb voorzichtig weer een banner geplaatst.

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mooie banner hoor Muppie.... :D

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Mupkuh, Knap hoe je ermee omgaat, ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn en dat je het dan mag voldragen. Je hebt een mooie nieuwe banner uitgekozen.

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel meiden. Lieve reacties.

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Lieve kipjes,

Ik wil jullie vast een fijne werkweek toewensen. Ik zal waarschijnlijk weinig te vinden zijn, i.v.m drukte :cry:

Ik zal af en toe proberen om iets van me te laten horen.
    Ik heb inmiddels meer misselijkheid momenten en weer pijnlijke borsten. Maar verder eigenlijk weinig. Ook voel ik weinig in mijn liesen. Af en toe wat steekjes maar nu meer aan twee kanten en normaal alleen links.

Dus we wachten nog mooi een weekje af en dan zullen we het wel weer zien...

Dikke knuffel :)

6. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hey meiden,
    ben ff een tijdje afwezig geweest. Veel aan me hoofd zoals jullie hebben kunnen lezen.

welkom nieuwe kippies!

mup, fijn dat het goed is gegaan. Mooi idee van die tatoo. Je hebt idd een mooie banner uitgekozen.
    Oh en ff over de pup; we willen een teefje.

Hier nog steeds veel last van me buik. Ben ook niet ongi geworden, is de eerst keer dat ik overtijd ben. Op de echo was ook niets van een eicel/vruchtje te zien. Heb vanmorgen voor me eigen gevoel toch maar een zw test gedaan, negatief.
    Snap er echt helemaal niks van. Ben blij als het woensdag is, en ik wat meer duidelijkheid heb hopelijk....
    Maak me toch wel wat meer zorgen, merk dat ik er onbewust toch erg mee bezig ben...
    Heb goed mee kunnen kijken met de echo. Op internet gezocht naar wat er op leek kwa plaatjes en beschrijvingen... Eigenlijk niks kunnen vinden. Dat is ook zo frustrerend.

Morgen weer werken, avonddienst. Staat me hoofd helemaal niet naar....pff

ik kom morgenochtend voor ik moet werken weer ff kijken.

xxx

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pooh, dank je wel. Willen jullie maar 1 hondje of meerdere? Wij hebben een teef en een reu. maar die reu is echt veel gemakkelijker.

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    goede morgen kippies,

ik ben er even snel voor ik ga werken.

Ik denk dat ik gewoon ongie ga worden over 2 dagen, ik heb nergens meer last van alleen ik totaal geen afscheiding wat ik normaal wel heb vanaf mijn ovulatie.

Mupkuh, hoe is het met je meis, al een beetje tot rust gekomen?

Ik heb nog niks bijgelezen dat ga ik vanmiddag doen als ik thuis ben van mijn werk.

Liefs Noes

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen Kippies!
    Ik moet nog een hoop bijlezen dus tot zo!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Happy kip, Welkom in ons kippenhok! Gezellig! Natuurlijk mag je hier meetokken, hoe meer kippen hoe leuker!

Voor de rest van de kippen: Weer een gezellig weekje tokken!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Alle kippies :D

Pooh,...hebben ze naar aanleiding van die echo geen uitslag of iets gegeven wat er wel of niet aan de hand is?

Hoe is et verder hier met mijn kippies?

Hier alles wel oke..begin weer pijn rechtsonder in mijn buik te krijgen dus mijn ei zal er wel aan komen (moet ook natuurlijk!)...heeel druk weekend gehad, zaterdag geschilderd in mijn vaders nieuwe huis en zondag verjaardag en op me werk zijn de accountants net binnen gekomen :(

Ik ga ze maar even netjes een handje geven :D

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen kippetjes!

Ik moet ook nog even bijlezen hoor! Zo te zien hebben jullie flink getokt! :)

Tot zo!

Kus

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Goedemorgen kippetjes! Alles goed met iedereen?

Even snel een berichtje van mij. Ik zit nu namelijk op mijn werk. Mijn baas en ik delen 1 kantoorruimte. Hij is nu even de deur uit, maar komt straks natuurlijk weer. Dus even stiekempjes :D .......

Mijn temperatuur blijft hoog (gelukkig). Hopelijk blijft dat de komende dagen ook zo. Normaliter is mijn temp 36,1 (oraal gemeten; eigenlijk moet je er dan nog 0,5 graad bij optellen), maar sinds mijn ei is het 36,4 / 36,5. (Dat tempen is ook wel wat hoor... Ben elke morgen een beetje bang dat mijn temp gezakt is..... Het maakt het wel spannend hahahaha.....)

Verder was ik eergisteren en gisteren op een gegeven moment erg moe (maar dat kan ook door dat sombere weer komen, vriendlief was ook erg duf namelijk). Gisteren lagen we al om 20.00 uur op bed.... :oops: ... Ook heb ik af en toe een ongigevoel. Dus ik hoop maar dat die ongi wegblijft en dat dat ongigevoel een andere oorzaak heeft...... :D

Ik ga maar even wat doen voordat mijn werkgever terugkeert.....

Liefs van mij!

14. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goede morgen dames,

rid, tijdens de echo zei de gyn; het zou een cyste kunnen zijn maar ook wat anders, maar daar heb ik meer onderzoek voor nodig..... Moest toen bloed laten prikken oa op tumormarkers.....

woensdag moet ik terug komen, me haantje neemt een halve dag en gaat met me mee. Me ouders zijn in Rome, komen woensdag middag pas terug.

Mup, we nemen 1 hondje. Kan niet wachten...

xxx

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

@ RiedelKippie, zo te horen krijg je vandaag een druk dagje dan met die accountants!

@ LinnieKippie, morgen meid, hoe is ie met jou, lang niet gezien!

@ Happykippie, dat klinkt positief! Dat tempen lijkt mij ook wel een gedoe, maar ja, voor het goede doel he!

@ Pooh, wat een gedoe meid! Hopelijk valt het allemaal mee! Ik denk aan je in ieder geval!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Pooh....Ik zal voor je duimen meid!...Heb je er zelf wel een beetje vertrouwen in?..Ik hoop het wel voor je! Zal voor je veren woensdag :D

Mogguh Linniekipje :)

Delikipje...ik weet niet of het druk wordt met die accountants, meeste kunnen ze zo uit de kast pakken en nakijken...helaas blijven ze 2 weken! :(

17. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    dank je meiden, jullie steun doet me goed.

Ik probeer positief te blijven, maar dat valt niet mee... Zeker nu me ongi weg blijft, vind ik zo raar.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pooh, snap dat je je zorgen maakt, zou ik ook doen! Maar volgens mij kan je ongie ook best weg blijven door de stress... Hopelijk weet je woensdag meer!

En Riedel, handig dat ze zelf de weg weten bij mijn vorige werkgever kwamen ze vaak binnen wippen met vragen :(

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja das zeker raar, kan je alleen helaas geen advies alleen virtuele steun geven!...maar probeer wel positief te blijven hoor, zo goed en zo kwaad als het kan...als het wel mis is, is er nog tijd genoeg voor negativiteit!

Knuff :D

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Oh jahoor Deli dat doen ze hier ook wel...maar ja ze vragen tenminste niet waar elk factuurtje en zo staat dat scheelt weer! :)

Ben trouwens vanaf vandaag aan het proberen om te stoppen met roken :D ...Linnie ben jij ook nog steeds gestopt?

Deel Deze Pagina