Hallo lieverds, ik heb jullie gemist hoor! Ik zit deze week veel op de andere vestiging, maarrrrr... NA DEZE WEEK HOEF IK NIET MEER IN TE VALLEN! Ben zo gelukkig! Waarschijnlijk zal ik mijn uurtjes gaan op vullen bij de klant waar ik nu zit, die willen mij inhuren op de HR afdeling! Dus mijn manager zal er geld aan verdienen en ik leer wat bij en heb 1 vaste plek! Mijn sollicitatie was ook heel goed verlopen, want ze waren dolenthousiast! Ze willen me zelfs tegemoet komen in salaris.. Ik twijfel of ik op tweede gesprek zal gaan, want eigenlijk zit ik hier ook prima! Verder zit ik enorm in twijfel of ik even een test zal doen.. Ben al een aantal dagen misselijk en heb dit weekend wel zo'n 4 keer gehuild, haha! Mijn haantje vroeg of ik zwanger was, want hij snapte er niets van.. Ik bedacht me dat ik na die medicijnen nooit meer een test heb gedaan, terwijl ik maar 1 dagje ongi ben geweest! Dus help me even beslissen! Zo, ik heb jullie weer bijgepraat over Linniekip! Nu ga ik lekker over jullie kakelen!
Rid; WAT GOED! Ik rook heel af en toe! Heb dit weekend wel gerookt.. Maar zolang ik mezelf af en toe een sigaretje toelaat, hou ik het makkelijker vol! Volhouden dus! Ben trots op je!
Hey Lin! Wij hebben jou ook gemist hoor, knufffff zijn blij dat je er weer bent 2e gesprek kan toch nooit kwaad?! Even wat indhouderlijker praten over alles, je kan altijd nog NEE zeggen! Beter dat je straks niet meer hoeft in te vallen in ieder geval! Kunnen ze toch ook niet maken (voor ons dan) En uhhh tetsten, tja... Je kunt het altijd doen om jezelf gerust te stellen natuurlijk! Maar dan mag je niet helemaal indippen als je test negatief is natuurlijk, gewoon positief blijven!
Delikippetje; Linnie indippen? NEE JOH! Het is gewoon even voor mijn gemoedsrust.. Maar misschien wacht ik gewoon nog even anderhalve week! Ik ben intussen een expert op het gebied van 'wachten' Ik ben echt blij vandaag! Komt wel goed schatjes!
goedemorgen ik zou inderdaad ook nog een tweede gesprek aangaan om meer te horen, linnie. @pooh: krijg je woensdag dan de uitslagen of alleen weer meer onderzoeken? akelig hoor dat wachten ik heb vanmorgen getest, maar...negatief. morgen zal ik wel ongesteld worden
Nog 10 dagen wachten, pffff dat is wel lang he Lin! Maar je bent inderdaad expert! Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt zou ik zeggen. Daar heb je niks aan natuurlijk! @ Judibi, jammer van je nega test meid! Hopelijk krijg je snel je ongie zodat je verder kan! Of nog beter natuurlijk, test je alsnog een keer zwanger volg. week Bah, al dat wachten! Heb zo met mijn mede kippies te doen als ik dit soort berichten lees
@linnie: erg spannend hoor! hopen dat je lichaam het nu goed oppakt en op tijd reageert: ongesteld op tijd ( of zwanger natuurlijk).
Goede morgen @ Nousje (en de rest natuurlijk) het gaat gelukkig alweer een stuk beter. Ik mag niet klagen want voel me stiekem best goed.
@Judibi; Inderdaad, misschien toch even kijken wat ze te bieden hebben! Maar stiekem heb ik besloten dat ik toch gewoon op mijn eigen plekje wil blijven zitten! @Pooh; arrgghhh, wachten is echt killing he?! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid! Ik duim voor je! @Happykip; Hello meis! Gezellig dat je hier mee komt kakelen! Welkom!
@Mup; meissie, ben blij dat je je weer wat beter voelt! Ik vind het zo knap hoe je ermee omgaat, petje af! Ik hoop dat het voor jullie heel snel raak is! Ik las ook van je tattoo, heel mooi! Zeker doen! Ik hoop dat je het een plekje kunt geven op deze manier!
Tja Linnie...als je iets wilt weten kan je altijd een testje te wagen natuurlijk...kan ik helaas niet voor je beslissen Ja ik doe me best maar heb net lekker koffie en taart op en zou best een sigaretje lusten hoor hahaha maar ik hou vol!
Riedel je kunt niet alles hebben he! Heb je al lekker koffie gehad en taart en dan wil je ook nog een sigaretje! Volhouden!
Als ik heel veel zin had in een sigaret, dan dronk ik een groot glas water! Dan kom je lekker vol te zitten, heb je je hoofd even bij wat anders en het is nog gezond ook! Tip van de dag 8)
hallo dames, het gaat hier weer geweldig vandaag. lijkt wel of alle spieren en pezen in mijn onderbuik worden aangetrokken en worden opgerekt. de sex gisteravond was ook al heel gevoelig, net of mijn baarmoedermond totaal op slot zat en gevoelig was. ook loop ik me dood naar het toilet. hoop dat het goede tekens zijn want zo extreem heb ik het nog nooit gehad