ik heb geen auto, jonge hond thuis. en de stad is 10km van mij vandaan. mijn vriend werkt van s'morgens 8.00 uur tot s'avonds 8.00 uur geen tijd of moeite om het zelf te halen, daarom bestel ik liever per internet
me mannetje heeft vrij genomen voor mij, lief hé ik kijk of ik morgen vrij kan krijgen, zit er ff doorheen en me mannetje ook. Hopelijk kunnen we dan samen wat leuks gaan doen morgen, ff de gedachten verzetten.
Hey Poohtje, dat is inderdaad erg lief! Hopelijk kunnen jullie lekker een vrije dag krijgen samen en krijgen jullie snel positief nieuws! Dit is wel erg spannend allemaal natuurlijk, kan me voorstellen dat je er nu ff door heen zit!
vind het ook wel een beetje raar van mezelf.... ws is het gewoon goed, maar toch voel ik me zo. iets in me gevoel geeft aan dat het niet zo pos is...... Word ondertussen een beetje gek van mezelf. Gelukkig heb ik jullie en kan ik het een beetje van me afschrijven. thanx kippies hiervoor!
Youre welcome Pooh! En ik denk dat je het altijd negatief inziet...soort van zelfbescherming mischien dat dan de uitslag alleen maar mee kan vallen....
Ja je geest of onderbewuste of hoe je het wil noemen heeft een heel sterk zelfbeschermingsinstinct...en das ook wel goed natuurlijk alleen moet je proberen daar niet te ver in mee te gaan Wat een wijze woorden voor de maandag
Hee kakelkippies! Ik ga er ff wat grappigs tussen gooien, tenminste ik moest er om lachen! Mijn haan zei gister dat ik tegen de tijd wel moest afbouwen met de borstvoeding dus ik keek 'm raar aan: zegt ie ja, dat is beter anders krijg je theezakjes! Hij was de dag ervoor naar de kapper geweest en heeft het uitgebreid met de kapster gehad over onze zwangerschap en over haar borsten, hahahaha... Zij was nl. aan het afbouwen op het moment. Moest zo lachen, hij zei, dan word je vader en raak je spontaan aan de praat met vrouwen over borsten, weet ik nu pas hoe je dat voor elkaar krijgt
Ja inderdaad echt leuk als je haan zo meeleeft! Maar nee, theezakjes wil ik alleen in mijn theekoffertje