ik wil wel borstvoeding gaan geven tzt maar die theezakjes hoeven van mij ook niet. Dus betijds afbouwen dus als ik je haantje moet geloven haha
Whahaha! Wat zijn onze haantjes toch grappig he?! Zal ik ook nog iets grappigs in de groep gooien! Ik ben zaterdag bij mijn moedertje onder de zonnebank geweest en in slaap gevallen.... Resultaat; mijn hoofd en borsten KNALROOD! Vandaag al zo'n tien mensen bij me gehad met de vraag of ik het zo warm heb Ik zie er VERSCHRIKKELIJK uit! Hihi!
Hahahhaha... Linnie! Dus jij loopt rond als een paaseitje Loop je te rillen van de kou met een super rood hoofd Ik had ook een keer een collega die had achter de gezichtsbruiner gezeten en was knal rood en had gewoon de blaren op het gezicht
Een foto wil ik jullie echt niet aandoen hoor! Moet je voorstellen hoe ik zaterdagavond op een verjaardag zat.. Toen ik binnenkwam zei ik maar meteen; 'Let niet op mij, kom net terug van 5 weken Cuba!' Haha En mijn boobs doen ZEER.. Ik kan niet eens onder een warme douche staan.. Mijn haantje heeft me zo ontzettend uitgelachen..
was het maar van 5 weken cuba, dan had je er nog een leuke herinnering aan.... Nu alleen een lekker tukkie....
hahhaha....oke dat et zeer doet is niet leuk natuurlijk maar verder is het wel een heel grappig verhaal
Whahahahaha... Pijnlijke (.)(.) is wel een zwangerschapssymptoom he Ahhhh, nee meid ik heb met je te doen! (maar moet ook wel lachen om je hoor) Hopelijk wordt je niet te veel uitgelachen!
Dit keer geen zwangerschapssymtoon hoor! Ze zijn gewoon zwaar verbrand, whahahaha! Zelfs mijn tepels, telkens als ik het koud krijg (je snapt wat ik bedoel) dan doet het een partij zeer... Ahhhhh! Ik begin nu ook velletjes op mijn gezicht te krijgen, ziet er ook erg charmant uit! Whahaha Laten we hopen dat ik morgen POEPIE bruin ben!
Over theezakjes gesproken. Die van mij zijn helemaal gekrompen nu. En hangen er maar bij te bungelen. Maar ach daar komt hopelijk snel weer verandering in.
meiden, bedankt voor de afleiding! En het lachen...sorry lin.. haha. ik ga naar me werk en hopelijk kan ik morgen een vrije dag krijgen. x
Pooh, hoop het ook voor je! Rustig aan kippie! Mup, dat is inderdaad niet zo fijn, geloof wel dat het snel weer normaal wordt hoor! Lin, poepiebruin?! Ik ben jaloers! Hoop het ook voor je, dat is altijd beter als knalrood maar ja, als je verbrand bent is het maar van korte duur he
No thanks! Ben het ondertussen wel gewend Werkse! Hoi Mup; die borsten komen snel weer terug, believe me!
hoi dames, ben weer eventjes terug. alleen zijn mijn 'krampen' nog erger geworden, voelt als een soort tinteling, als of er een stemvork achter mijn schaambeen zit
Tuurlijk Mupkip...straks ben je en blijf je hartstikke zwanger en dan krijg je weer fijn enorme "memmen"
Die memmen dat is me ook wat... Dikke memmen... Hang memmen... Zere memmen... Verbrande memmen... Je komt ze allemaal tegen in het kippenhok!
We loveeeeee memmen! Mijn haantje heeft net zijn gesprek bij de gevangenis gehad, eindelijk! Vanavond hoort hij al iets! Spannend! Ik ben zooooo benieuwd!
Meid, ik hoop dat hij vanavond positief bericht krijgt! Laat 'm lekker die memmen van jou ff masseren met een creme zodat de brand eruit gaat!