[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jullie zijn allemaal zo lief, leuk en gezellig... Pffff... Als ik dit helemaal alleen moest doen had ik het niet getrokken volgens mij :(

Ik weet ook dat het niet zo'n ramp is als het negatief uitpakt, bedoel 1e ronde, wat wil je?! Ik ben ook niet bang voor een teleurstelling maar ben gewoon nerveus wil het nu weten, hahahaha....

Gelukkig kan hier lekker zanikken en lachen, me inderdaad helemaal blauw lachen!

Dankje Linniekippie! xxx

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wel ff meteen laten weten he Lin?!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Helemaal niets! :rolleyes:

Ik kreeg ineens een flinke steek, dus dacht nu echt dat het zover was.. Niet dus!

Aaaaaaaaahhhhhhhhhh, word gek van mijn lichaam!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Delikip; That's where chickens are for! ;)

En ik had beloofd om je er vandaag doorheen te slepen en die taak neem ik heeeeeeeeeel serieus! TOK! :D

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ah meisie... Vervelend he dat je zo moet wachten en nog niet weet waarop?!

Maar er is dan nog wel hoop :) :) :) misschien ben je wel harstikke bevrucht joh door die haan van je! En is jou eitje flink aan het rollenbollen met zijn zaadje en lieten ze dat ff goed voelen, ja ik denk dat dat het is!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhhh liefie, dat waardeer ik enorm!
    Je bent echt een superchicken ;)

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik begin ook een beetje zelfmedelijden te krijgen nu! :( ;) Arme Delipkip en Linniekip!

Maar ik hoop ook dat het zo is! :D Ga maar lekker innestelen, bevrucht eitje van me! ;)

Jij bent ook een lief kuikentje! Laten we afspreken, dat als het bij ons raak is in de eerste ronde, we gaan afspreken om dat te vieren! Hebben we iets om naar uit te kijken! :D

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Oke, ik zit hier dus ipv zwem, zwem, zwem... :

Nestel maar lekker in bevrucht eitje van Linniekipje, Nestel maar lekker in bevrucht eitje van Linniekipje, Nestel maar lekker in bevrucht eitje van Linniekipje te roepen.

Jaaaaaaaa gezellie vieren als het raak is, ik ben voor!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En ik maar; Delikip is zwanger, Delikip is zwanger, Delikip is zwanger!

En al die mensen me hier maar kippig aan zitten kijken, waarom zou dat zijn? :)

Ik hoop het voor je joh! Ik denk namelijk echt dat het voor jou zover is! :D

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Waarom mensen ons kippig vinden snap ik ook niet?!

Af en toe zie ik iemand ook een bericht hier plaatsen maar volgens mij komen die nooit meer terug, hahaha... En we zijn zo gezellig en gewoon alleen maar positief! Een beetje lijp wel maar ach.......

Wat apart dat jij dat echt denkt.... Hmm... voel je dat door de pc?!
    We zullen het zien :confused: Ineens besef ik me dat wat er evt. in zit er ook een keer uit moet :confused: hahahaha....

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja, ik krijg seintjes via mijn PC ;) Nee, aan al jouw klachten te horen, denk ik van wel! Ook omdat je al een tijdje gestopt bent met de pil! Al mijn klachten kunnen met ontpillen te maken hebben, dat maakt dit alles zo lastig.. :(

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja dat is waar, dan kun je maar beter ongesteld worden dat je weet waar je aan toe bent he... Maar ja zolang je dat niet wordt houwen we hoop... En flink klussen om de kans te vergroten natuurlijk.... :)

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Als dit mijn vruchtbare dagen waren, dan moet ik wel bevrucht zijn ;) Ben echt goed aan de klus geweest! hahaha! :D

Pffffff! Ik wil naar huis!

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaa... Misschien krijg je wel in een keer een paar kuikentjes straks met al dat geklus van jou :)

Nou dat klussen kan mij al een tijdje gestolen worden, echt geen zin met alles wat ik voel daar onderin :rolleyes:

Ik wil ook naar huis. Nog 3 kwartier moet ik en dan ben ik om half 6 thuis snel boodschappen doen en eten koken en dan kan ik aan de was, moet een hoop vouwen :(

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoor mezelf praten! Ik moet ook snel naar huis, boodschappen doen, eten koken en daarna de was opvouwen!

Daarna mag ik van mezelf lekker de hele avond soapies kijken! :D Ugly Betty, de Co-assistent en Friends! :D

Jiehoe! :D

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaa mijn idee! Nou ja alleen Friends moet ik gewoon zien! Daar krijg ik nooit genoeg van volgens mij :D

En dan ga ik vroeg onder de wol want ik ben alweer super moe en heb slecht geslapen afgelope nacht :cry:

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En dan morgen testen? Of woensdag pas? HALLO, ik kan niet tot woensdag wachten hoor! ;)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Nee, ikke wel zeker?!
    Ik twijfel?

Aan de ene kant denk ik wachten en aan de andere kant denk ik als ik vandaag en morgen gewoon niks geen bloed verlies kan ik het misschien wel morgen middag doen, dan kan ik nog ff snel cadeautje halen voor mijn man ik had gedacht een mok met papa erop en dan doe ik de test er in en een gedichtje die ik geschreven heb alsof de kleine het geschreven heeft... Maar ja ik weet het niet goed?

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hallo zenuachtige kipjes enzow..:D
    nou hier is de ongesteldheid doorgebroken denk ik hoor :( donkerbruin met wat rood ertussen ! hoppa een syclus van 32 dagen, ik ga mijn banner alvast veranderen, stomme syclussen ook.

ik duim nog steeds voor iedereen hier :D die aan het wachten zijn! blijf veren en ik blijf proberen positief te blijven, maar lukt niet altijd.
    en nog voel ik me nog steeds niet 100% en shagerijnig. en derest wat ik had is er ook nog steeds. duidelijk mnstruatie tekens geweest 18 dagen lang, heb er de pest in dat ik me zolang zo gevoeld heb. nergens voor nodig toch?

BLEehg

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nu weet ik dus ook wat dat karamel kleurige afscheiding was ! had ik namelijk rond de 19e last van! leuk .. en heb rond de 13 - 14 - 15 hard geklust. en nog een dag erna. nou nu snap ik ongv wel waarom het niet raak is geweest.

01/11/07 Eerste dag van je laatste menstruatie

16/11/07 Een beetje vruchtbaar

17/11/07 Vruchtbaar

18/11/07 Erg vruchtbaar

19/11/07 Eisprong

24/11/07 Innesteldag

03/12/07 Vanaf hier kun je testen

dat is nu het lastige van een vage syclus.

Deel Deze Pagina