Ja, aan de ene kant lijkt het me wel positief dat ie zo snel iets hoort, want zulke instellingen laten slecht nieuws meestal per brief weten Maar het kan natuurlijk ook negatief zijn, hij had er zelf niet zo'n heel goed gevoel over namelijk.. Ze hadden hem veel vragen gesteld over hoe hij zou reageren in bepaalde situaties en hij wist niet of hij wel goed geantwoord had.. Maargoed, hij heeft ook niet vaak hoeven solliciteren, dus ik zei al dat dat heel normaal was! *lief* Jaaaaaaaaa, vanavond insmeren! JIHOE!
Wat zei jij; komt wel goed schatje! Ach, ik had ook altijd een wazig gevoel na mijn sollicitatiegesprekken! Je weet nooit of je goed geantwoord hebt op alle vragen maar dat zit wel goed joh! Daar prikken ze zo doorheen, niet iedereen kan alle juiste antwoorden geven toch als je maar in hun plaatje past! En stoere haantjes horen toch gewoon bij de gevangenis!
Hey kippetjes Wat een rot weer he! Raakt er helemaal van de leg van Me haantje komt zo thuis vanavond heerlijk bankhangen. Morgen weer naar school is weer is wat anders dan werken.
Het is inderdaad bagger weer Ik ga vanavond ook niets bijzonders doen, beetje in huis klungelen, boodschapjes doen en eten koken meer ook niet! Oh ja en vanuit het werk ff langs mijn moeder, oma koopt alle kinderwinkels leeg! Al weken stuurt ze van alles door met de vraag of we het al hebben en of we het mooi vinden... Als je zegt dat je het kan lenen van of gekregen hebt van schoonzussen dan krijg je terug dat we het nieuw moeten hebben dus heeft ze het al gekocht Nu stuurde ze weer een kinderwagen incl. maxi-cosi, buggy, babyweegschaal, autostoel en we hadden al een relaxwiegje die je op diverse standen kan zetten en dan gaat ie zelf de baby wiegen... Straks hoeven we zelf niks meer te halen, gaan zaterdag op stap voor de babykamer! Zo, dat was even een update van een zwanger kipje, hopelijk volgen jullie snel!
@ Maria: je wordt inderdaad niet vrolijk van dit weer! Waar blijft de lente? Het is wel heerlijk klusweer trouwens , lekker warm saampjes in bed. Ik moet vanaaf nog naar een assertiviteitstraining (laatste les). GAAAAAAAAAAAP, weet niet of ik dat volhoud. Ben nu al bekaf. @ LindaS: ik hoop ook dat je lieffie aangenomen wordt. Altijd weer spannend, die sollicitaties. Ik kan het weten, want ik zat er vorig jaar middenin (evenals mijn lieffie). Beiden hebben we gelukkig een leuke baan gevonden. Naast dat ik me moe voel, voel ik me "blegh" .... weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Heb geen eetlust ook. Terwijl ik me vorige week ongans kon eten. Had de hele dag door trek. Nu dus niet. Vanmorgen een glas Goedemorgen gehad, twee Sultana koekjes en tussen de middag twee boterhammen. In de lunchpauze nog even bij de supermarkt geweest. Daar lagen natuurlijk paaseitjes. Heb twee zakjes meegenomen (een voor thuis en een voor op kantoor). Heb 3 eitjes gehad, toen hoefde ik al niet meer (terwijl ik me normaliter niet kan inhouden met chocola!). Verder dus af en toe een ongigevoel.... Maar ik heb geen last van mijn memmen... Ze doen niet zeer en zien er uit zoals ze er altijd uitzien. Nu moet ik bekennen dat ik blijkbaar vooraan heb gestaan met het uitdelen van die dingen, want ze zijn niet echt klein... Nu we het toch over memmen hebben, zou dat verschil maken? Zou je, als je niet zulke grote memmen hebt, er eerder last van krijgen bij een zwangerschap dan dat je juist grote hebt? Of zou dat niks uitmaken? Ik heb nooit echt last gehad van mijn memmen trouwens. Behalve toen ik in de puberteit zat, toen ze groeiden. Tijdens mijn ei zijn ze altijd heerlijk zacht en tijdens mjin ongi / voor mijn ongi hard. Voor de rest niet echt pijnlijk ofzo. Genoeg over mijn memmen.....hahahaha. NOg 6 daagjes en dan hopelijk niet ongi! (Moet er wel bij zeggen dat ik dan wel hoop zwanger te zijn en niet dat ik weer zo lang moet wachten op mijn ongi.....)
Hey Happykip! Ik weet het ook niet met die memmen hoor?! Ik had er ook nog nooit last van gehad tot ik zwanger bleek. De week voor mijn NOD voelde ik het al maar dat was alleen een beetje jeuk en af en toe wat gevoelig aan de zijkanten. Dat ze zeggen dat ze er ook anders uit zien is mij in het begin niet opgevallen... Pas de laatste weken dat ik zie dat de tepels + die wieldoppen erom heen wat donkerder zijn. Of het met de grootte van je borsten te maken heeft? Kan me voorstellen dat als je bijna plat bent en ze gaan groeien er meer last van hebt? Maar ik voelde het ook van het begin en heb geen megamemmen maar toch wel een C-cup... Zo ook genoeg over mijn memmen
haha al die memmen verhalen....ik heb ook een d-cup dus geen kleine en heb er nog nooit last van gehad alleen afgelopen maand een aantal dagen pijn, dat bleek dus voor mijn ongi. te zijn maar verder nog nooit last van gehad....zou ook niet weten of het opvallen qua veranderingen iets met grootte te maken heeft...kan me wel voorstellen dat als je A-cup hebt het sneller opvalt misschien?
Lieve memmen, uhhhh ik bedoel kippies Ik ga er vandoor! Fijne avond allemaal en spreek jullie morgen weer, of misschien nog vanaaf?! Dikke klus!
Lieve kippetjes! Ik ga lekker naar huisie toe! Ik kom vanavond nog wel even langstokken! Fijne avond! Dikke k(l)us!
hey lieve kippies! heb jullie gemist! Ga zo even bijlezen. Mijn ongi stelt niets voor maar volgens mij begon het vorige keer ook pas op dag 3/4 goed los te komen en duurde het toen 9 dagen dus het kan nog komen.. mijn darmpjes zijn nog steeds niet super.. Vanmorgen weer 3 keer op de wc gezeten. nou ja gelukkig voor de rest van de dag niet echt last meer gehad dus hoop dat ik het ergste wel gehad heb nu. Vanmorgen voor het eerst getempt! zal vanavond even proberen zo'n kaartje te maken waar ik alles kan invullen. ga zo lekker eten. kijken of ik alles binnen hou. kom vanavond wel weer kijken! XXX
Zo kippetjes, daar ben ik weer! Ik moet zo even mijn papieren bij elkaar zoeken voor mijn aangifte.. Zo geen zin in, maar het moet! En voor 1 april Mijn haantje heeft het huis al opgeruimd, HEERLIJK! Dus nu nog even uitbuiken @Juffie; hoop dat je snel opknapt! Ik heb ook al zo'n last van mijn maag, vanochtend ook een half uur op de WC gezeten Hihi Ben benieuwd hoe het tempen gaat!
hey linda, aangifte doen, bah! gelukkig heb ik een haantje die dat allemaal doet. Ben wat financiën betreft echt een grote ramp. Laat enveloppen gewoon dicht maar gelukkig dus een haantje die daar weer heel precies in is dus het komt altijd wel goed. ben ook benieuwd of ik wat bij het tempen ontdek. Wel even wennen vanmorgen zo'n termometer in je ..... net wat gegeten maar het rommelt nu weer in mijn buik echt niet te geloven!
Hi meis! Misschien heb je een buikgriep te pakken, dat heerst enorm! Hoop dat het snel over is.. Ik heb ook een mannetje geregeld die de aangifte gaat doen, want mijn haantje en ik zijn allebei regelrechte rampen op dat gebied! Whhahaha! Maar moet natuurlijk wel wat informatie aanleveren Ohhh, dat lijkt me ook terrible op de vroege ochtend! Maar, het is voor een goed doel! Ik denk dat ik zaterdag een zw-testje ga wagen, toen mijn haantje afgelopen weekend vroeg of ik zwanger was, begin ik toch een beetje te twijfelen! Spannend!
Hey Kipjes, Zo weer een drukke werkdag vandaag. Heb net gegeten en krijg weer een misselijkheidsvlaag pfff. Had net weer wat pijn bij drukken hahaha, maar gelukkig niet zo als vorige maand.. Mijn boobs doen ook pijn hahahah maar ach dat hebben we allemaal. Straks moet ik weer aan het werk, voor mijn andere baan. Oh echt een work o hollic hahahaha Pooh; ik hoop dat je goed nieuws krijgt.... fijne avond nog kipjes
denk ook dat ik buikgriep heb ja. maar het gaat nu gelukkig een stuk beter. je kan natuurlijk altijd een testje doen! hoop zo voor je dat die positief is! en anders over een weekje weer een! hoop in iedergeval dat je cyclus nu een beetje gewoon is! zou al heel wat wezen toch?
Ik heb vrijdag twee weken geleden nog een klein beetje bloed verloren en aangezien ik ontzettend veel lees over ovulatiebloedingen ga ik toch maar een test wagen! Wie weet! Zaterdag is de sterfdag van mijn papa, dus op de een of andere vreemde manier lijkt het me dan mooi om een testje te wagen.. Stel dat hij positief zou zijn, dan zou er op die dag een nieuw wondertje aankomen.. Zou toch fantastisch zijn! Ik ga er verder niet vanuit hoor, maar denk er natuurlijk wel over na!