[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    dat zou idd een mooi moment zijn voor een positieve test en snap best dat je daar over nadenkt hoor.. Wie weet heb je idd een ovulatiebloeding gehad en ben je straks gewoon lekker zwanger!

2. judibi

judibi Bekend lid

hallo :confused: ? iemand hier?

3. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jaaaaa ben er! :)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey Juffie!
    Heb jij ergens op internet zo'n temp kaartje gevonden waarop je dat in kunt vullen?
    Ik wilde dat volgende cyclus ook gaan doen.

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    yojo: heb van die kaartjes van fertilityfriend dan kan je online elke dag je temp invullen. Staan ook veel op het topic van temperatuurkaartjes. Ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt maar heb de eerste ingevuld. Je kunt er ook invullen wat voor afscheiding je hebt enzo en of je geklust hebt of niet.. Schrijf het eerst gewoon met pen op en dan vul ik 's avonds het online in zo'n kaartje in.

6. judibi

judibi Bekend lid

jee! er zijn er meer zo op een stil moment van de avond! hoe gaat het? al erger ongi?

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoe gaat het met jouw yojo?

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow oke dan zal ik ook eens gaan zoeken dan.

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja gaat wel lekker met mij! Ben beetje minder bezig deze cyclus met het hele zwanger worden. Was er iets teveel mee bezig en das ook niet goed. Eerst mijn cyclus maar weer op orde en dan komt de rest wel weer.

En met jou/

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: nee ongi stelt nog niets voor. zal morgen wel op gang komen denk ik was de vorige keer ook zo. jij had vandaag neg getest toch? bij jouw nog geen teken van ongi? Is dit je eerste ronde eigenlijk. (sorry maar er zijn nu zoveel kippies weet het niet meer :oops: )

11. judibi

judibi Bekend lid

geeft niet, juffie :) nee, dit is niet de eerste ronde, daarben ik de tel al een eeuwigheid van kwijt. eigenlijk zitten wij in de MMM, op weg naar onze laatste poging ICSI, maar een lange wachtlijst. als dat niet lukt is het voorbij voor ons en blijven we gezellig met zijn drietjes :) maar ik wilde deze laatste maanden gebruiken om te proberen nog een keer spontaan zwanger te worden, want zo is onze eerste er ook gekomen, dus het kan.en het is fijn om er zo mee bezig te zijn. lang verhaal... :confused:

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zo, papiertjes liggen klaar om geperforeerd te worden.. Ik heb het zo goed als compleet denk ik (hoop ik) :) Nu maar meteen alles netjes in de ordners doen en dan is mijn administratie ook weer op orde! Geeft eigenlijk best wel even rust! :) Ik zat er zo tegenop te hikken, die stomme aangifte!

Maargoed, ik denk niet dat ik zwanger ben, want heb niet zoveel klachten! Ben alleen reuze emotioneel en een beetje grieperig..Maar als het haantje een vermoeden heeft, dan ga ik toch maar even testen ;)

Hallo Judibi en Yojo! Hoe is het met jullie kippetjes?

13. judibi

judibi Bekend lid

top, maar niet zwanger zegt de test maar ook geen spoor van een opkomende ongi en wel een bak met symptomen :D wanneer ga je voor je tweede gesprek, linnie?

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He heeft een van jullie weleens de ovutesten van sensi gedaan?
    Hier het volgende: mijn temp zaterdag in een keer drastisch naar beneden 36,2 en daarna naar 36,6 en 36,7 ovutest eergisteren vaag streepje, gisteren heel duidelijk streepje en vandaag heel vaag streepje....als mijn ei is geweest dan moet een dag daarna het toch nog zichtbaar zijn?

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik moet nog even een nieuwe afspraak maken, wil eerst even mijn gesprek met mijn manager afwachten! Want misschien ga ik ingehuurd worden door mijn klant en dat vind ik ook wel spannend om te doen! :D

In elk geval ziet het er rooskleurig uit voor me! Jippie! Nu nog zwanger worden!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    jubidi: das een heel verhaal! het kan dus wel spontaan maar was een echt wondertje! Hoop dat het nu toch ook nog spontaan lukt! misschien gewoon nog een beetje te vroeg getest...
    yojo: ben er ook veel mee bezig hoor en daarom wilde haantje eigenlijk niet dat ik ging tempen maar denk dat het me juist wat meer rust geeft. Heb ik het idee dat ik er iets aan kan doen zeg maar!
    linnie: lekker zeg alles weer op orde! Geeft inderdaad rust als het af is.

17. judibi

judibi Bekend lid

ah, een rooskleurige toekomst :) hier inderdaad ook alles op orde en leuke dingen, maar een tweede zou erg welkom zijn om het geluk compleet te maken. ik las ergens, dat een groene teen na de eisprong wel makkelijk zou zijn: dan hoeven we neit zo lang in spanning te zitten :) :)

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh wat zou dat handig zijn zeg!gewoon een duidelijk teken meteen als het eitje bevrucht en wel ingenesteld is! dat wachten is zo vervelend!

19. judibi

judibi Bekend lid

het is inderdaad dat vreselijke wachten en letten op eventuele tekenen van een wonder op komst, die dan telkens nieuwe pms kwaaltjes blijken te zijn :( ik heb nu nog steeds, al een dag of vijf, last van stekende pijn in mijn liezen, gespannen borsten met duidelijke aders er overheen. dat had ik nooit, maar het gaat er nu op lijken dat het een nieuw teken van mijn ongi is :( erg flauw van mijn lijf

20. judibi

judibi Bekend lid

kippies, ik meld me af voor vandaag. Iedereen werk ze morgen :D

Deel Deze Pagina