Goedmoggel Kippies van me! Hoest hier....heb net ff bij gelezen... @Judibi...ik hoop voor je dat het idd gaat lukken op de natuurlijk manier! Zal voor je veren Alle andere kippies.....succes met wachten....testen....klussen enz Pfff tis me toch een partij rotweer hier
Murnin' chickens! Blehhh, ik word echt chago van dit weer.. En mijn haar is er ook niet zo blij mee Hoe is het hier?
Hey kippies! Rotweer he! Bah, ik ben ook toe aan zon! Krijg je weer wat energie van! Linnie hoe is het met je? Ben je nog altijd een grillkippie?
Mijn gezichtje is gelukkig wat minder, maar mijn boobs... Breek me de bek niet open (die is ouderwets he?!) Hebben jullie ook zo'n zin in kippendag? Hopelijk is het dan wat beter weer
Ja ik heb ook zin in de kippendag! Hoop wel dat het echt super terrasjes weer is tegen die tijd En uhhh, we houden jou wel uit de zon Linnie, anders val je zo in slaap en heb je weer zere memmen!
Nou ja zeg! Wie begon er nou over memmen! Moest zelfs mijn haantje waarschuwen van Linnie en nu ben ik de geobserdeerde kip Het is gewoon dat ik Linnie steeds voor me zie als zo'n kipje aan een grill....... Maar, ik ga het woord niet meer noemen want jullie gaan nog gekke dingen van me denken!
Oke.. Ik geef het toe... Ik ben geobsedeerd van mijn eigen memmen inderdaad *kwijl* Linnie lovesss her boobs 8) Ik zit er echt naar te verlangen dat ik straks van die megamemmen ga krijgen! Jihoe! En inderdaad, op tijd stoppen, anders krijg ik theezakjes Maar het meest verlang ik naar een gezond kindje in mijn dikke buikie!
Lieve chickens, Ik heb zo een gesprek met mijn manager en verder weinig tijd voor het forum vandaag.. Ik probeer zo nog even langs te tokken! Dikke klus! PS. Mijn haantje is niet aangenomen.. Ze vonden hem wel geschikt voor een andere locatie, maar daar had hij zelf niet meer zo'n zin in..
haha ja ik ook hoor Linnie...dat ik naar een gezond kindje in me buik verlang he?...dus niet dat ik geobsedeerd ben door mijn "boobs" maar ik hoef geen mega-memmen te krijgen hoor als ik zwanger ben...vind ze groot zat nu
Hopelijk heb je snel een baby in je buikie! Maar dan duurt het alsnog wel effe voordat je een megabuik hebt! Duurt mij al veel te lang Maar goed eerst maar zorgen dat die baby er komt, dat groeien gaat vanzelf!