@ Riedeltje; ja nu gaat het wel snel volgens iedereen maar ik wil zo'n overduidelijke dikke mega buik meteen hahaha... Kipje ongeduld! @ Linnie; wat een vaag gedoe?! Waarom wel geschikt voor een andere locatie?! Wat jammer voor je haantje!
Hahahaha, zoals ik eerder al zei, die van mij zijn normaliter ook al flink van formaat..... Ik zie al voor me dat als ik zwanger ben, ze nog groter gaan groeien tot formaat mega ... Volgens mij val ik dan voorover met mijn lengte van 1.55 m....... Laat mijn buik dan maar tot het formaat mega groeien, dan is alles tenminste een beetje in balans . Vanmorgen was mijn temp opeens 36,7. Het hoogst gemeten tot nu toe. Ik zat er zelf verbaasd naar te kijken en zei tegen vriendlief: he, mijn temp is gestegen naar 36,7 (normaal 36,1/36,2, sinds mijn ei 36,4/36,5). Zegt hij met een slaperige kop:.... moeten we vanavond maar weer even flink klussen...Toen heb ik hem maar even uitgelegd hoe het ook al weer zit. Bij de opmerking: "als mijn temp hoog blijft en ik word niet ongi zaterdag, dan zit er een kans in dat ik zwanger ben"was mijnheer ineens klaarwakker, hahahaha. Gisteravond moest ik uit het werk snel eten, want ik had assertiviteitstraining (de laatste les). Wij aten poffertjes (lekker!), maar die vielen verkeerd ofzo. Ik eet wel vaker snel, maar heb daar nooit last van. Ik zat bij die assertiviteitstraining en voelde me opeens niet lekker worden. Kreeg het warm en de poffertjes zaten zowat in mijn keel.... Voor de rest was ik weer zo duf als een konijn. In de pauze deelden ze van die stroopwafelachtige koekjes uit. Van het kijken naar zo'n koekje werd ik al misselijk. En nu ik er aan denk, word ik ook weer misselijk....Vanmorgen had ik ook weer een ongigevoel en een gevoel alsof ik de griep krijg. Nu gaat het gelukkig al weer wat beter. Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Misschien verbeeld ik me het ook wel? Omdat ik zo graag zwanger wil worden? @ Delilah: als ik eenmaal zwanger ben, kan ik volgens mij ook niet wachten tot die dikke buik komt... Zit nu al verlekkerd naar die buikbanden te kijken.... Lijkt me ontzettend leuk om met je buik te kunnen showen.
goeie morgen allemaal, is alweer gezellig hier zie ik. mijn tintelingen in mijn buik zijn al weer aardig weggetrokken. ben alleen wel heel moe
Hey Happykip! Dat klinkt allemaal wel erg positief! Hoop voor je dat je snel een positieve test hebt! Nog 5 dagen in spanning zie ik aan je banner. Ga je dan meteen testen? Ik dacht ook toen ik van alles ging voelen dat ik het voelde omdat ik het wilde maar ik ben normaal zo nuchter als wat en zat in ronde 1 dus dacht nee, zo maf ben ik niet... Je kent jezelf het beste, dus als jij je anders voelt dan anders geloof ik je meteen! Leuk he, die haantjes die alles door elkaar halen, hahahahaa...
Zaterdag ga ik, als ik dan geen ongi heb tenminste, zeker testen. Normaliter ben ik niet zo'n klager. Kleine kwaaltjes vallen me ook niet zo op. Ik kan beter tegen lichamelijke pijn dan geestelijke pijn (ik kan bijv. heel slecht tegen stresssituaties). Dus nou ja, ik weet niet wat ik van mijn kwaaltjes moet denken.... Nog 5 daagjes inderdaad....Spannend!
ach ja je moet toch altijd wachten op de uitslag van de test...je lichaam kan je inderdaad onwijs in de maling nemen haha rotlijf af en toe Nou zal voor je veren dan zaterdag Happykip Mogguh Yootje en Shandro
Zo kippetjes, net een leuk gesprek met mijn manager gevoerd! Ben helemaal in mijn nopjes! Ik kan dus bij mijn klant aan de slag voor 2 a 3 dagen per week en de andere dagen zit ik dus op mijn eigen kantoortje! Voor mij een hele nieuwe ervaring en we kunnen er nog geld voor vragen ook! SUPER dacht ik zo (en mijn manager ook trouwens)!
Hopelijk neem je jezelf niet in de maling Happy! We gaan veren met z'n allen! Linnie super joh! Gelukkig een positief gesprek met je manager!
Hey Linnie das leuk! Mag aannemen dat je nu zeker die andere baan niet meer neemt he?.... wel jammer dat je dan nog minder hier bent maar ik gun het je van harte hoor
Thanks lieve kippies! Ik wil nog wel even de functie bespreken, maar ik ben allang blij dat ik gewoon op 1 locatie kan blijven werken en ook nog iets nieuws leer! Ik zal inderdaad wel iets minder bij jullie zijn Maar het zal nog wel even duren voordat het allemaal ingaat hoor, dus tot die tijd kan ik nog lekker van jullie genieten!
Ahhhh, heel jammer voor ons maar goed! Een leuke baan is natuurlijk wel belangrijker dan een stel kippen! Bovendien als je zo zwanger bent en minder gaat werken heb je alle tijd voor ons!