Nee dat vond ik ook... En zat net een bericht te typen in een topic waar van ik denk dat de schrijfster niet helemaal goed bezig is! Maar goed, we zijn er weer!
Iemand 32 wk zwanger had dit bericht geplaatst: ik heb een wat vreemde vraag, maar ik trek mijn zwangerschap niet meer, het is erg zwaar mijn kindje groeit te snel en is ook al ruim 4 kilo nu en er zijn veel meer dingen aan de hand. ik heb al meerdere keren gesmeekt om een inleiding omdat ik het echt niet meer aan kan, de gyn. wil het alleen nog niet halen vanwege de termijn. nu vraag ik me af of ik ook zelf mijn vliezen kan breken of doorprikken om de boel te versnellen? ik weet heel goed dat dit niet de beste oplossing is vanwege de risico's maar ik trek het geen dag langer meer!
Zaterdag heb ik onverwacht bloedverlies gehad. Daarna kreeg ik steken in mijn buik, en kon ik niet volledig op mijn kont zitten, omdat ik er last van had als ik gewoon ging zitten. Dan trok de pijn door naar me schouderbladen. Verder viel het wel mee. De afgelopen 2 weken ben ik zo nu en dan wat misselijk ben. Smorgens en savonds heb ik het vaak. Kan ook een griepje zijn misschien ik weet het nie. Maar men zegt dat ik dan mijn eisprong heb gehad. Waarom voelt dit dan zo anders als normaal? Normaal voel ik nooit me eisprong ofzo..... Ik hoef 19 / 20 maart pas ongi te worden. Groetjes Susan
Nr. 4 van het aantal kinderen of de vierde collega die zwanger is? Pfff heb ff geen woorden voor het verhaal hoor dat je er hebt neer gezet....wat een idioot wijf man! Hoe moet ze straks dan in hemelsnaam een kind opvoeden als je al zo'n mentaliteit hebt! Achterlijk...
Dan kan je bijna nog geen klachten hebben hoor Susan....kindje is net pas ingenesteld als je zwanger bent..... Maar who know's ?
Hoi Susan, ik had ook al een week voor mijn NOD allerlei kwaaltjes hopelijk is het raak voor je! Nog een ruim weekje wachten!
Wauw....das gezellig haha met zijn allen daar rond hobbelen met die dikke buik straks Hier niemand zwanger, een collega is net terug van zw.schaps-verlof en een andere collega zijn vriendin is zwanger maar verder niemand....ongezellig
Ohhh hier is het echt Babyboom! De 1e gaat vrijdag met verlof en als ik een ander collegatje zo hoor is ze snel de volgende volgens mij... Wel grappig, tja allemaal jonge meiden (24-28jr) dan krijg je dat! Maar ik hobbel liever met mijn zwangere kipjes rond hoor!
Ach ja, die meiden die hier zwanger zijn zijn ook niet echt meiden waar ik veel mee heb. Hou het liever bij mijn kippenclub
haha ja je kan je collega's helaas niet kiezen...iedereen hier is erg aardig maar zijn maar paar collega's waar ik het mee kan vinden
Ja ik kan ook wel met iedereen overweg maar goed, het zijn toch maar collega's! Bleh! Heb alweer geen zin meer! Volgens mij is dat ook een zwangerschapsymptoom dames
Welkom terug linniekippie! Volgens mijn collega's is zitten we met ons bedrijf op vruchtbare grond dus dan moet je hier komen werken