ik hoop het en een heleboel mensen met mij denk ik ...al moet het ook weer niet te warm worden want ik ben niet zo'n zonnebakker We zullen zien
Nou daarom smeer ik maar niet van die troep op mijn gezicht! Straks als je verkeerd smeert of het trekt niet egaal in of weet ik wat?! Ben je net een paasei! Vriendinnetje van mij vroeger deed ook altijd d'r gezicht poederen, dan had ze zo'n heel bruin gezicht en zag je precies een rand en dan kwam d'r witte nekkie!
haha bekend ja...dat doet mijn zus ook...en dan overal van die vegen hahha niet echt mooi vind ik zelf
Nee, en dat kon je 100 x zeggen tegen d'r maar ze bleef het doen! Ach ja... Moeten ze maar zelf weten toch?! Zij deed trouwens ook een pleister in haar nek als ze een zuigzoen had, hahahahaha schiet me nu net te binnen
haha ja gelukkig valt zo'n zuigzoen dan een stuk minder op hahaha...not Ik ga ook met een kwartiertje naar huis Tot morgen en een hele fijne avond kippetjes Klusjes van dit kippetje
hallo meiden! heb net even bijgelezen en natuurlijk gelachen om het memmenverhaal lijkt me ook zo geweldig aan zwanger zijn, grotere memmen Ben niet zo vol van boven dus lijkt me geweldig om een keer grote borsten te hebben! vanmorgen voor de tweede keer getempt. nou is mijn temp dus iets gestegen. gister 36,9 en nu 37,0 vond ik nogal hoog voor ongi.. dacht altijd dat ie dan heel laag moest wezen. zal nog wel eens even bij die tempkaartjes kijken want weet niet of dit wel klopt dan. Ongi is nog steeds bijna niets. vraag me af of het hierbij blift of dat het morgen toch nog heftig gaat worden. heb ook nog neit echt ongibuikpijn gehad ofzo.. vaag allemaal. Ga nu even koken. kom vanavond weer kijken.(als internet het doet tenminste, zit nu via de buren ) XXX
hey kipjes, effe bij komen van het werk vandaag, man wat was het druk zeg! zo maar hier ook weer veel gesproken, fijn lin dat je weer een uitdaging hebt. Hopelijk heeft je haan ook binnenkort weer een leuke uitdaging.. Bij mij is het weer helemaal mis Ik ben nog niet ongi, maar heb weer veel pijn. Trekt nu weer naar mijn liezen, ben misselijk en kreeg weer veel pijn nadat ik druk zet zeg maar Kan ook bijna niet plassen. weer hetzelfde als vorige maand... dus dat gaat vast niet goed komen. De artsen waren er weer niet :x
@ Mink Heb je je al verder laten onderzoeken? Wil je niet bang maken maar een collega van mij had dat ook rond te tijd van haar menstruatie en die had verkleefde eierstokken.....Miss beter als je er een keer goed naar laat kijken.
jeetje mink, da's echt vervelend ik had na onze vorige ICSI poging ineens een heel duidelijke eisprong, kon dan meteen twee weken nauwelijks nog wat. ik verging van de pijn. het hoorde erbij en het is nu inderdaad al veel minder ( tot deze cyclus het ineens weer begint ) je moet echt aandringen op beter onderzoek! goedenavond, alle kippen
Hoi allemaal, Ben super nieuw hier... en kom af en toe hier kijken op het forum... Maar heb me toch maar aangemeld..want word een beetje onzeker. Wil graag ff mijn hartje luchten. Ben afgelopen maand gestopt met de pil. En heb sinds enkele dagen ontzettend pijnlijke borsten. Douche doet zelfs zeer....Hier nog nooit last van gehad. Ook heb ik last van afscheiding..(wit).. tja wat een lekker klets he.. Hoor graag jullie mening! Bedankt alvast he Groetjes
hey kipjes, Ja ik heb al inwendig onderzoek gehad en alles zag er goed uit. Krijg nu nog een uitstrijkje. Het is ook net alsof ik dan een ontsteking heb in mijn vagina ofzo heel gek. De gynocoloog geeft aan dat het verder wel goed zit. Morgen ga ik weer bellen, maar arts zegt wel dat het idd bij sommige vrouwen heel pijnlijk kan zijn.