[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Onzeker1982, misschien is het handig als we weten hoever je in je cyclus bent. Maar als je net voor je NOD zit kun je al wel een aantal klachten hebben van evt zwangerschap. Zoals hier te lezen is van een aantal meiden.

Maar als ik het goed begrijp ben je pas net gestopt met de pil... dan kunnen de klachten ook komen van het stoppen van de pil, ik voel alles ook beter/is allemaal gevoeliger sinds ik gestopt ben met de pil.
    succes meid en hou ons op de hoogte.

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    goofychick, een vaag streepje wil zeggen dat je LDH z'n top nog niet berijkt is. Met een streepje net zo duidelijk als de test of controle streep, is je LDH op z'n hoogst... Hoop dat je rond die dag flink geklust hebt...haha
    Hoop dat je er wat aan hebt. succes meid!

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Hallo Kippies,
    Vanmorgen dus ernstig ongi geworden, veel stolsels.... :oops:
    Misschien dat het wat te maken heeft met dat gyn gebeuren... :(

Heb vandaag een vrije dag gekregen, lekker een dagje ontspannen met me mannetje. Hij kwam me vanmorgen ontbijd op bed brengen, de schat.
    Zie erg op tegen morgen. Ergens heb ik ook wel het idee dat het allemaal mee zal vallen en dat ik me niet zo druk moet maken... [-o<
    Maar toch is er iets in me dat er voor zorgt dat ik alle opties open moet houden voor morgen... :rolleyes: Om gek van te worden ja... Misschien komt het ook wel omdat ik op het beeld van de echo heb mee zitten kijken, zag er raar uit en als ik dan de verhalen lees en de plaatjes zie van een 'normale' cyste... Daar leek het helemaal niet op.....

Hopelijk slaap ik vannacht een beetje, en morgen met lood in me schoenen naar de gyn... pff. Maar goed dan weet ik wel waar ik aan toe ben. Is aan de andere kant ook wel fijn om door de gyn gezien te worden, ivm kinderwens.... Dan weet ik in ieder geval dat het van binnen goed zit wat betreft zwanger worden. (zover hij dat kan zien zo) Hoop dat jullie begrijpen hoe ik dit bedoel... :oops:

Mannetje is op de x-box een spelletje aan het doen en ik mijn verhaal hier te typen. Zo kunnen we allebij ons ei kwijt haha
    Heerlijk om het weer ff van me af te schrijven, thanx dat jullie er zijn!

Ik probeer morgen weer ff te komen, als ik bij de gyn geweest ben. Ik laat het jullie zowiezo weten hoe het afgelopen is. ;)

Liefs, een zenuwachtig kippetje... 8-[

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen kippies,

spannend dagje vandaag [-o< ik hoop zo dat de :evil: wegblijven.

@ Pooh, probeer lekker van je vrije dag te genieten samen met je man, en lekker van je aftypen he ;) , daar zijn we voor, doe ik ook vaak hoor

Liefs noes

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal.

Wat een spannende dingen allemaal vandaag zeg.

Pooh
    Heel veel suc6 vandaag bij de gyn........ Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, het is ook best spannend, maar je bent dan idd binnen en zij kunnen je mss verder helpen. Ben benieuwd.......

Noesje
    Spannend hoor...............
    Jij ook heel veel suc6 vandaag. Ik zal ook voor je duimen dat de :evil: wegblijven voor een maand of wat........

Wij zijn zelf inmiddels in ronde 6 beland, maar de dagen tot de NOD vind ik zelf ook het meest spannend..........

Groetjes Liena

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ja indd de week voor NOD is spannend en duurt voor mijn gevoel lang hihi
    Hoe meer rondes we achter de rug hebben hoe langer het duurt.
    Enne liena, klussen he ik zie dat je over 2 dagen je ei hebt.

Ik zit me eigen hier weer gek te maken, heb net een ovutest gedaan en binnen 5 seconden kwamen er 2 dikke strepen de test streep is even dik als de controlle streep. pfff waarom maak ik mezelf zo gek. :cry:

liefs Noes

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Morguh! Heb me verslapen moet nog effe bijlezen zo hoor! Tok zo!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

:confused: kijk mijn banner!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey poohtje, heel veel succes vandaag meid! Laat je snel wat van je horen!

Ik hoop dat het allemaal goed mag verlopen, ik zal aan je denken!

10. judibi

judibi Bekend lid

geodemorgen allemaal!
    ten eerste @pooh: ontzettend veel succes vandaag en hopelijk wordt je volledig gerustgesteld.
    verder is er bij mij helemaal niets gaande van anders als ik ongesteld moet worden. niks nakkes nada. misschien dat ik vanmiddag toch maar weer een test doe. mijn bmm was vanmorgen ineens weer hard hoog en erg dicht, terwijl ze gister zachter en iets geopend voelde. heb toen ook een enkel drupje oud bloed verloren. echt minimini. :confused:

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve kippetjes!

Even snel een berichtje van mij!

@pooh; Succes meid, ik denk aan je en duim voor je! :) Komt wel goed schatje!

@Deli; WOOWWWW, wat een mooie banner! Is jouw buik ook al zo groot? :)

Hier alles goed! Gisteren klein beetje bruin verloren, echt 1 druppel ofzo.. Heel vaag!

12. judibi

judibi Bekend lid

he linnie beide kanten om is dat een goed teken! of een ongesteldheid op het juiste moment of...zwanger :D spannend

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Goedemorgen kippies!

Wat een vies weer zeg! Niks aan. Waar blijft de lente?

@ LindaS: misschien een innestellingsbloeding? Zo lang het nog niet doorzet, ben je in elk geval nog niet ongi....Spannend hoor! Nog 8 daagjes....

@ Judibi: gewoon weer testen, ben erg benieuwd :D ! Wellicht duurt het bij jou gewoon iets langer voordat het positief aan geeft. Ik veer voor je!

@ Delilah: wat is er met je banner aan de hand? Is die door de harde wind weggewaaid ofzo? (Ik zie hem namelijk niet... :p ).....

@ Noesje: probeer eens een zwangerschapstest.... Ook voor jou veer ik! Ben erg benieuwd!

@ Pooh81: veel sterkte voor morgen. Ik kan me goed voorstellen dat je er erg tegenop ziet. Aan de andere kant kan zo'n gyn je wel duidelijkheid geven over wat er precies aan de hand is en wat er aan gedaan kan worden. Dikke knuffel van mij in elk geval!

Hier vanochtend weer een temp van 36,7. Blijft dus hoog. Alhoewel dat nog niks wil zeggen. Ik ben namelijk nog in de vorige cyclus begonnen met tempen. De eerste dag was het toen 36,6. De dag daarna 36,2 en toen werd ik ook heel toevallig ein-de-lijk ongi. Tot dusver nog geen bruinverlies gelukkig (daar begint het bij mij namelijk altijd mee). Verder weinig eetlust en wat mij al een paar dagen opvalt... in plaats van dat ik last krijg van acne (heb ik ook altijd erg last van voordat ik ongi word) lijkt dat juist af te zakken. Mijn huid lijkt ook droger te worden. Apart....

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Inderdaad Judibi, ik ben benieuwd! :)

Heb jij al getest? Spannend hoor! Ik veer voor je :)

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Mogguh Kippies

@Pooh...heel veel succes !...probeer positief te blijven en ik zal aan je denken...hoop snel wat positief nieuws te horen van je :)

@Deli...mooie banner joh! :D

@Noesje...waarom doe je dan niet gewoon een zwangerschapstest vandaag?

@Linnie...spannende tijden voor je joh!...hoop dat alles beetje beter loopt nu ;)

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Delilah: O.... je banner is nu weer teruggewaaid in het kippenhok zie ik! :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kippies, wat een spanning hier! Whoeohehoeiieiee.... We gaan nog steeds voor allemaal zwanger op onze kippendag he!

18. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

weer even bijgelezen.

Pooh heel veel succes

Ik denk dat ik ongi ga worden ik had wat bruin rood bld verlies.

Deze maand was voor mij zowizo al bekeken me mannetje was twee weken op vakantie geweest dus de kans was erg klein. Maarja je hoopt toch altijd weer.

liefs maria

19. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mmm misschien heb je die klachten nu wel niet omdat je niet meer ongi. gaat worden Happykip :)

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik zie dat, volgens de calculator, vandaag mijn 'innesteldag' is :) Zegt natuurlijk niets, maar wie weet!

Murnin Rid! :) Nog steeds gestopt met roken? Moeilijk he?!

Murnin Happykip! :) Ik hoop dat die temp een zeer goed teken is voor jou en je over 4 dagen een superpositieve test in handen hebt! :D

En ik zie de banner ook niet meer :eek: De buik was waarschijnlijk iets te groot voor het scherm.. ;) :)

Deel Deze Pagina