[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ riddle: zou het? :D Ik hoop het in ieder geval [-o< ... Dan zou Hummel ook gelijk hebben gehad met haar pendel trouwens.

We zullen het zaterdag hopelijk weten. Dan is het testmoment aangebroken.....

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhh das jammer Maria...hopen dat je haantje er dan volgende week meer is..

Ik denk dat het bij mij ook niet gelukt is hoor deze maand...we hebben wel netjes om de dag geklust en gisteren was de belangrijkste dag....zijn me haantje en ik aan et klussen, wil hij van standje veranderen omdat hij bijna kwam....je raad het misschien al...komt ie plotseling al klaar...buiten mij dus :( ....we hebben et een uurtje later wel nog een keer geprobeerd maar das zo slap zaad dan dat dat haast niet kan en ik voel dat ik vandaag netjes mijn ei heb...au au au haha dus vanavond is weer te laat...pfffffff wat baalde ik gisteren zeg :cry:

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja Linnie nog gestopt...op 1 sigaretje na gisteren dus dat is nog wel netjes :)

En tja Happy door die hormonen kan je lichaam ineens heel veel kwalen krijgen of juist van een heleboel andere afkomen!...ik zal voor je veren...zaterdag is dan nog ver weg he?

4. judibi

judibi Bekend lid

ik zie de banner van deli nog steeds, maar de tekstbalk is mooi licht ( leesbaar, zeg maar :D ).
    ik ga einde van de ochtend ( misschien) testen. vind het onderhand doodeng, vanwege de negatieve uitslag. bij mijn eerste testte ik op mijn nod heel vaag en pas vier dagen later overduidelijk. zal je net zien, wordt ik vanmiddag ongesteld :(

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Als je vanmidadg wily testen moet je wel op je plassen en drinken letten he minimaal 4 uur ervoor anders heb je zo en zo grote kans dat je test nega. uitvalt terwijl je misschien wel zwanger bent.... :D

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja snap er niks van want ik zie 'm niet meer, hahahaha... Ik ga er zo op zitten met mijn dikke kippenkont! Dan kan ie ook niet meer weg vliegen!

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ik zie em ook niet meer Deli :)

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja hier is ie weer! :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat een gezellige drukte!

Maria, je weet maar nooit die zaadjes zijn super hoor, kunnen lang leven!

Dus ook voor jou riedel is er nog alle hoop, vanavond gewoon weer klussen dan kan prima nog hoor!

Judibi, spannend! Hopelijk weet je vanmiddag goed nieuws te tokken hier!

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Tja Deli..ik weet dat ze dat wel zeggen maar heb nu echt behoorlijke klachten van me ei..had ik vorige maand ook en toen was het ook inderdaad mijn ei dus vanavond ben ik dan al niet meer vruchtbaar en tja...die tweede keer gisteren kan nooit veel soeps zijn uitgekomen :) ....ohhhhh me haantje moest eens weten dat ik dat hier neerzet :)

11. Be Happy

Om het spannend te maken.....:p :D :p
    Even iets geprobeerd..... Elders op het forum had ik laatst iets gelezen over een ring aan een touwtje boven je buik hangen en dan kijken wat die doet......

:confused:

Boven de bank hangt hij bij mij stil.... boven mijn buik gaat die erg heen en weer..... :confused: .... Even later nog weer geprobeerd: boven de bank weer stil en boven mijn buik ging hij weer erg heen en weer.... Bizar!

Op zich ben ik met dat soort dingen vrij nuchter, maar ik vond dit wel erg apart. Had het rond mijn ei (toen las ik dat stukje voor het eerst) ook al eens geprobeerd, toen hing de ring gewoon stil boven mijn buik.

Zaterdag testen!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meid, ik had ook altijd een paar dagen pijn van mijn ei maar je weet toch nooit helemaal zeker wanneer ie springt! Snap je teleurstelling, bij ons lukte het ook niet op mijn meest pijnlijke dus ik dacht ook meest vruchtbare dag! Ik had mijn haan die dagen ervoor al uitgeput :oops: maar ik bleek toch zwanger daarom zeg ik; het kan nog best meid!

We houden moed! Gewoon lekker klussen vanavond en niks geen standjes meer proberen :)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Zijn er hier dames die graag shoppen bij Vanilia? Heb uitnodigingen voor een monsterverkoop in Amsterdam op 29&30-03 dus voor de kipjes met interresse?!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het is maar goed dat onze haantjes dit niet allemaal zien! Whahaha! :) :)

Ik vroeg trouwens gisteren op een topic of je tijdens de eisprong ook bloed/ bruin kan verliezen. Dus iemand vertelde dat je dan wel een 'agressieve' eisprong moet hebben! Haha, mijn ei zal ook wel flink agressief zijn geweest na 120 dagen wachten! Ik zie het al helemaal voor me, mijn eitje die rood aanloopt van woede en alles kapotslaat :)

Of ben ik de enige die dit voor me kan halen?! :)

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb dat bericht ook gelezen happy maar ik krijg altijd de kriebels als ik zulke dingen lees, ik hou er niet zo van :(

Maar hopelijk ben jij gewoon hartstikke zwanger!

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha Linniekip...ja ik zie dat weer helemaal voor me hahha...moet altijd zo lachen om dat soort beelden :)

Ik weet et Delikipje...vanavond mijn haantje maar weer pesten en nee geen standjes nu :) ...heb ik weer ;)

En nee Deli ik ken Vanilia helemaal niet eigenlijk :D

Nou ik ga even snel stofzuigen en de was ophangen ik kom straks weer koekeloeren hier...dus niet teveel kletsen zonder mij! :)

17. Be Happy

@ Delilah: ik vind het zelf ook nogal creepy hoor, omdat ik zulke dingen nooit kan verklaren eigenlijk...... Toch uit nieuwsgierigheid geprobeerd....

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahhaa Linnie, nee hoor ik doe met je mee! Ik zie het ook al helemaal voor me!

Zeiden laatst toch al dat ze waarschijnlijk ruzie aan het maken waren wie er nu aan de beurt was om te springen :D waarschijnlijk is dat het!

19. judibi

judibi Bekend lid

@ riddle: ja, daar heb je helemaal gelijk in, dus wordt het pas einde van de middag, want ik zou met mijn zoontje na school een broodje eten in de stad :D ach, met langer wachten krijg je alleen maar meer duidelijkheid, toch :)

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Happy; dat klinkt goed zeg! Ik heb geen gladde ring, maar anders had ik het ook geprobeerd! :) Ik hou er echt van! :D Ik ga voor je duimen!

@Deli; Vind het op zich wel leuk, maar heb zo'n hekel aan monsterverkoop.. Al die vrouwen die in die bakken gaan graaien.. :( Ik wordt er spontaan agressief van (mijn eitje ook trouwens) ;) Maar toch bedankt! :D

@Riedel; Goed meid! 1 sigaretje kan er mee door! :) Super! Nu volhouden he?! :D

Deel Deze Pagina