[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik hou ook niet van zo'n monsterverkoop... Maar goed, krijg altijd uitnodingen en dacht misschien heeft iemand er wat aan?! Ik ben er nog nooit eerder heen gegaan dus weet ook niet of het wat is?!

Maar goed, terug naar de eitjes :D

2. judibi

judibi Bekend lid

ik ga er zo vandoor. jullie horen vanmiddag wat de tweede uitslag zal zijn :D laat die veren maar wapperen dames! :)

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mijn eitje kicks ass! :)

Ik zie trouwens wel dat het zaterdag weer testmarathon is en dit keer gaat Linnie ook deelnemen! :) Hihi!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hihihihi Judi, voel je het al waaien?! Ben flink aan het veren voor je ;) Succes en tot vanmiddag!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kijk eens naar buiten Judikip! Mijn veren wapperen als een 'malle'! :D
    Succes meid!

6. judibi

judibi Bekend lid

bedankt! hoop dat ik nog teen die straffe verenwind op kan komen! :) nou moet het haast wel lukken, een posi test :)

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik wapper er wel een tweede streep bij! ;)

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Spannend...hier waaien de veren ook als een malle voor je Judibi :D

Hahaha ja jij ook volhouden he Linnie? om te stoppen :)

Zo net ff de stofzuiger door et huis gehaald..wasmachine was nog niet klaar dus die komt vanmiddag wel....

9. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

Ik heb nu wel flinke buikpijn. :( Ben altijd weer wat terleurgesteld. Het positieve is dat mijn cyclus twee dagen korter is.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    natuurlijk ben je teleurgesteld!...zou raar zijn als je opgelucht was :D .....maar idd 2 dagen korter is dan wel fijn ja! :)

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Er zijn vrouwen die het fijn vinden om ongi te worden, whahaha! :) Ik noem geen namen :-#

Maar inderdaad Maria, ik snap dat het een teleurstelling is! Maar kom op, geen bloed geeft moed! Pas als je echt ongi bent, dan zijn we teleurgesteld, het kan nog steeds!

@Rid; Ja ja, maar op zijn tijd gun ik mezelf gewoon lekker een sigaretje! Jihoe! :D

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh Maria, ben je wel al ongi?! Ik dacht dat ik gelezen had dat je nog niet ongi was.. Foutje :oops:

Maar dan zeg ik altijd; Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Kop op! :) En inderdaad, het is fijn dat je cyclus korter is! :D

13. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja maar zonder namen te noemen...die vrouwen zijn dan weer een geval apart :) ;)

En ja zo af en toe kan je toch gewoon een sigaretje roken?...je bent tenlsotte nog niet zwanger voor zover je weet :D

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Daarom! :) En mocht ik zwanger zijn, dan is het in elk geval een stuk makkelijker om helemaal te stoppen! :D

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ja zoiets hebben mijn haantje en ik ook hoor :)

Ik ga even een broodje eten

Tot laters ;)

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Eet smakelijk! :D

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb zo ook lekker pauze...Pfff... Heb nog niet veel gedaan maar goed!

Heb afg. nacht slecht geslapen, mijn lichaam krijgt door dat ik zwanger ben volgens mij :)

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zal ik eens wat leuks vertellen.. :)

Het onweerde vannacht heel hard, dus ik schrok wakker van een knal.. Maar het ging zo hard, dat het huis er zelfs van trilde.. Ik dacht serieus dat het een aardbeving was (was natuurlijk beetje slaapdronken).. Voordat ik erachter was dat het onweer was, had ik mijn haantje al wakker gemaakt! "Er is een aardbeving, we gaan er allemaal aan!" Mijn haantje was niet zo blij... :)

19. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey meiden

Ga zo even bootschappen doen.
    Ik spreek jullie snel.

kus mariakipje

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahahaaaaaaaaaaaaa ik zit hier achter mijn bureau zo te lachen dat mensen vragen wat er is!

Hhahahhahaha, zie het helemaal voor me! We gaan er allemaal aan! :confused:

Maf kipje! Hier is een stuk van het dak afgewaaid hoor ik net van een collega die net binnen kwam :rolleyes:

Ik zei al, ontruimen allemaal naar huis!

Deel Deze Pagina