[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey lief kippetje, je mag je best ff laten gaan! Het is ook heel oneerlijk!
    Jij maar hopen en dingen voelen en dan is dat allemaal voor een menstruatie.... Dat is inderdaad mooi kloten en positief blijven is dan soms wel wat moeilijk he....

Weet je wel zeker dat het geen ander soort bloeding is?

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Die keuze laat ik toch echt aan jou over! Misschien voor alle zekerheid tot woensdag wachten, stel dat hij morgen negatief is, dan ben je misschien te vroeg en moet je opnieuw testen (kost aardig wat centjes).

Maar ik snap dat het moeilijk is! Het zou echt superleuk zijn om zo'n leuk cadeautje voor je man te kopen! :D

Hey lieve Delikip, ik ga lekker naar huisje!

Ik zie je morgen! Ben benieuwd wat je me te vertellen hebt dan ;)

Fijne avond lieverd!

Kus

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Meisie, volgens mij wil dat niet alles zeggen, als je leest wat er staat bij wij vrijen al jaren verkeerd, die zaadjes kunnen heel lang leven!

Maar kun je dan niet van die ovulatietesten gaan doen om te bepalen wanneer je ei is?

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja precies... Ik ga gewoon afwachten en morgen kijk ik wel weer verder...

Fijne avond meisie en we tokkelen morgen gezellie verder !

Xie

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik zou niet weten of het andere bloeding is, ken het verschil niet, en heb ook geen tussendoorse bloeding gehad, alhoewel dat niets wil zeggen natuurlijk.
    maar mijn tampon zat voor de helft vol en was echt Donker bruin bijna zwart leek het wel met rood erdoor. dus denk gewoon ongi hoor.
    tijdens dit schrijven heb ik zin om te janken moet wel ongi zijn :)
    en ik maar tege iedereen zeggen blijf positief wat er ook gebeurt. beter zeg ik dat vaker tegen me zelf want uiteindelijk ben je toch weer teleurgesteld.

en ik nog steeds denk ik dat jij ook zwanger ben hoor, maar wil je niet al te veel hoop geven want anders zit je straks net als ikke en dat mag niet !
    dus hou in je achterhoofd dat het ook niet zo kan zijn.
    ik duim voor je meid! voor everyone !

6. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0

Wat balen.....dikke knuf.....balen hoor!
    Maarrrrrrr mijn 1e ongi was op 2 november en mijn eisprong was pas op dg 23 dus het kan allemaal wat anders zijn dan ze standaard aangeven.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meisie, maak je om mij maar geen zorgen, ik ben zo nuchter als maar zijn kan in mijn 1e officiele ronde als het niet zo is is het heel jammer maar zou er niet zo van balen als jij nu daar heb ik nog geen recht op vind ik zelf.

Maar als ik zwanger blijk te zijn dan is het ook van klussen ruim voor mijn ei van deze calculator uitgaande zoals jij ook deed straks hoor dus daar moet je je niet teveel op vastpinnen... Als je zo'n onregelmatige cyclus hebt zijn die ovutesten misschien wel handig om te bepalen wanneer je ei is.

Maar snap dat je behoorlijk baalt, je bent steeds zo flink inderdaad en positief voor iedereen en dan krijg jij je ongie... Echt balen maar nieuwe ronde straks meid en inmiddels heb je een hele kippenclub om je heen die voor je duimen en je hier wel weer doorheen slepen!

Dat neemt niet weg natuurlijk dat je lekker mag klagen/zeuren/huilen/mopperen, tis niet alleen lol hier he je mag ook best zeggen wat je op je hart hebt!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

En Peppep hoe is het met jou?

9. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    en nog denk ik dat je misschien niet eens ongesteld bent....maar dat het je innestelling is. Mocht je net zo'n cyclus hebben als ik dan is dat niet eens zo gek om nu je innestelbloed te hebben. Misschien duurt het maar 2 dagen en dat willen huilen...dat lijkt me heftiger bij een neg. zw test terwijl je je echt zwanger voelt dan bij gewoon ongesteld moeten worden dus heel niet raar!

Trouwens, ik geloof niet dat vrouwen fout zitten met hun intuitie. We kennen ons lijf heel goed. Mocht het uiteindelijk toch een ongi worden dan kan het ook gewoon wel geweest zijn maar niet vatbaar genoeg en door je lichaam al opgeruimd.

Ik laat me niet mijn lijf verloochenen omdat het niet zou kunnen. Je moet toch zelf een beetje hoop houden, anders houd je het allemaal niet vol hoor.
    Blijf dus lekker luisteren naar je lichaam zou ik zeggen ;)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Peppep, je bedoelt misschien is ze alsnog zwanger of echt wel zwanger geweest vanwege haar symptomen?

Hoop het zo voor d'r!

11. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Kan allemaal, je voelt veranderingen in je lichaam. Die mag je niet verwaarlozen, vind ik.

Dat komt ook omdat ik zelf stronteigenwijs ben over wat ik voel. Had ik dat niet gedaan dan was ik er nu niet meer geweest. Lang verhaal maar jarenlang ontkennen dat ik een hartprobleem heb puur omdat het niet bij de leeftijd past....blijf geloven in jezelf en sta achter jezelf. Jij weet wat je voelt en daar kan de rest alleen maar proberen een voorstelling van te maken!

Als jij je nog zo voelt dan kan het idd nog zo zijn of het is aan het afbreken oid. Kan allemaal, we zouden elk kwartier naar binnen moeten kunnen kijken om dat allemaal te zien.
    Helaas gaat dat niet dus moet je het doen met de dingen je voelt. Je lichaam liegt niet en zal over het algemeen heus proberen om het te laten lukken. Maar als het niet goed is dan kan het er beter nu uitkomen dan later in de zwangerschap, als je al dingen gezien hebt op de echo bijvoorbeeld. Bewaar je symptomen om te kijken of er een patroon in komt bijvoorbeeld.
    Het is toch niet erg om je lichaam te leren kennen, daar heeft iedereen de eigen verantwoordelijkheid voor.

Ik bedoel het niet zo 'zwaar' als ik het breng misschien maar ik wil graag duidelijk maken hoe je het ook zou kunnen zien.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ik vind niet dat je het zwaar brengt hoor, ik snap precies wat je bedoeld, heb zelf ook wel vaak zat gehoord dat dingen tussen de oren zit terwijl ik het dus echt wel allemaal voelde... Dus wat dat betreft snap ik het helemaal... Vind het alleen zo moeilijk als het gaat om een zwangerschap aan de ene kant wil je iemand geen hoop geven en aan de andere kant juist weer wel want je weet gewoon niet wat er zich nou precies afspeelt in je lichaam...

Maar daarom blijven we hoop houden! En wat je zegt; goed naar je eigen lichaam luisteren en je niet voor gek laten verklaren!

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    delilah, iedereen mag balen, jij ook ondanks jou 1e ronde, 1maal een kinderwens altijd een kinderwens. en als dat niet mocht lukken in 1x mag je daar ook best van balen, jij heb net zo veel recht als ieder ander vind ik ! :)

peppep jou berichten geven mij duidelijkheid en ben ik iets positiever dan 5 min geleden, beter uitleg had je niet kunnen geven hoe jij erover denkt.
    maar ik vraag mij dus af zo ondertussen of een innesteling zoveel bloed kan geven, ik lees zoveel over licht bruin bloed of alleen roze?
    vanmorge was het ook lichtbruin met wat rozig of rood kon niet echt preciese kleur geven,was beetje middenin en beetje slijmerig,maar dat heb je ook tijdens je menstruatie he.
    ik kwam thuis vanmijn werk ( was al shagerijnig, en voelde me ook verrot gewoon)
    ik denk ga even kijken, was dus gewoon echt erg donkerbruin Bijna tegen zwart aan zo donker was het en heb echt goed gekeken en zag wel rood er tussen, zo kan een innesteling toch niet zijn.

mijn menstruatie is nooit 7 dagen , nooit. meestal 3 of 4 dagen en dan die 4e dag is het eigenlijk al bijna afgelopen. wat een geluk als je een korte menstruatie heb.

en ja ik ag het nu eens heel goed bij houden allemaal, op kladblok op pc. datums & klachten en tijdstipjes. ik denk dat een goed idee is.

thanks voor je reactie delilah en peppep doet me wel goed om je hart te luchten en dat de meeste elkaar gewoon begrijpen!

mijn vriend weet dat ik shago ben omdat ik ongesteld ben geworden, en ook weet ie dat ik shago ben omdat niet gelukt is.
    hij zegt het komt heus wel goed met een hand op mijn hand. kijkt ie me zo aan met verrtouwde ogen en een kleine smile, wil ik eigenlijk weer gaan janken maar kon het in houden. haha gek wief ben ik ook :D

14. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Meis kop op! goed zo!
    Er zit denk ik niets anders op dan nog iets langer te wachten...favoriete bezigheid....NOT!

Ooit komt er een dag, misschien later dan je hoopt maar misschien ook wel sneller dan je verwacht!

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    yes daar geloof ik wel in , als nu niet is dan straks wel. en mischien is het gewoon zo omdat het gewoon mischien niet de juiste tijd is volgens mijn lichaam.

ik ga voor een heel vruchtbaar 2008 ! en dat wens ik bij deze voor iedereen!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou meid, fijn dat je een beetje bent opgebeurd!

Maar als je het niet erg vind ga ik nog altijd voor een vruchtbaar 2007 voor jou ;)

17. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik zit helemaal niet in dit topic, maar haak er toch even op in.
    Ik was 1 en 2 november ongi, dacht ik, krampen, 2 dagen helder bloed, tampons nodig. 3e dag slijm met nog wat rood erdoor. Bleek dus innestelingsbloeding(en) te zijn geweest, zie banner...

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat lief dat je toch een berichtje achterlaat voor Nikitje!

Zo zie je maar Nikitje, we blijven veren voor je!

19. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    ah das lief Molly, wonderen bestaan nog echt, daarvan heb jij er 1 in je buik ;)

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    :D oh echt dat geeft een mens toch weer hoop he. zoiets is wel bijzonder vind ik.
    lief dat je me dit kwam vertellen, nu geloof ik ook wel dat menstruatiebloedingen ook iets anders kan zijn!

edit:

bij deze wens ik voor iedereen een vruchtbaar 2007 & 2008 ! :p

Deel Deze Pagina