[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whoooohaaaaa.... Ik geloof ook zeker dat je een pracht-wc hebt!

Komt misschien wel door de hormonen! Let maar op als jij zo zwanger bent kom je ook huilend van de wc als je dat beessie ziet :D:D:D

2. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hhaha als dat zo is gaat Eeyor gewoon de doos in totdat ik bevallen ben :)

3. judibi

judibi Bekend lid

middag kippies! vanmiddag getest ( wel andere test dan maandag) maar helaas...niet eens een hint van een tweede streepje. ik zit in hetzelfde parket als Noesje...niet leuk hoor :cry: maar wie weet wat er nog allemaal kan gebeuren :D nog niets bekend van Pooh?

4. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mmm jammer joh maar zoal je zelf al zegt...wie weet wat de tijd nog brengt je bent tenslotte nog niet ongi. :)

Nee nog geen bericht van Pooh,,,ben ook zeer benieuwd...hoop zo dat alles ok is!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ah Judi, voor jou gelden dan dezelfde berichten als ik voor Noes getypt heb! Wel jammer hoor!

Nee nog geen Pooh gesignaleerd! Hoop dat het goed is met d'r...

Riedeltje, dat is ook een idee! Moet je maar geen Eeyor-babykamer doen voor de zekerheid!

6. judibi

judibi Bekend lid

misschien is mijn ei de weg kwijt geraakt na al die korte cycli van de afgelopen maanden :) hangt ie nog ergens rond te niksen. ik test nu pas weer van het weekend als het zover mag komen :(

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

"kunt u mij de weg naar de baarmoeder vertellen mevrouw" hahahaha...

Zie het al helemaal voor me, grote stratenkaart erbij :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wat is mijn baby donker :rolleyes: of is mijn buik zo wit :(

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha ja vond je beebje ook al erg donker.....mmm je zou er toch bijna wat van gaan denken :) :rolleyes:

En ja joh judikipje...gewoon zaterdag met de andere kippies nog een test doen als je dan nog steeds niet ongi. bent geworden :)

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ik heb van het begin af aan tegen mijn haantje gezegd straks ben ik zwanger geraakt van een wcbril en komt er iets uit wat niet van jou kan zijn...... Rare dingen kun je je in je hoofd halen hoor!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mailde het net naar mijn haantje en hij zegt:

Maar weet je wat ik denk dat het is lief: hij/zij is rood omdat het huidje nog maar heel dun is. Dat kindje dat na 21 weken werd geboren was ook vuurrood.

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Deli is vreemdgegaan met een indiaan! :)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Elke keer als ik er ben, gaat iedereen weg.. :( Vinden jullie mij niet lief meer? :cry:

15. maria04

maria04 Niet meer actief

Tuurlijk vinden we je nog lief :) ;)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja en ik ben niet weg geweest hoor linnie.....Jij gaat er steeds vantussen! :p

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben blij dat jullie me nog lief vinden, want ik vind jullie ook HEEL lief! :)

:confused: :confused:

Ik ben geshockeerd! :O Leeft dit beebje nog?

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Yes dit is dat artikeltje waar mijn haantje het over had in zijn bericht toen hij zei dat ons beebje in de banner nu gewoon rood is, hij had laatst dit artikeltje gezien... Bijzonder he! Met het zelfde gemak laten ze zo'n kindje nog weg halen terwijl het in dit geval gewoon in leven is!

19. judibi

judibi Bekend lid

daar krijg ik de kriebels van, het weg laten halen ( op welke leeftijd dan ook), jij had van de week eerder ook al zo'n eng verhaal over iemand die het niet meer trok en zelf de vliezen wild ebreken :confused: bibbers

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja dat las ik hier op het forum bij zwangerschap!

Vind het ook een eng idee dat sommige mensen zo'n hummeltje weg laten halen :( Het is een compleet mensje!

Deel Deze Pagina