[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maria04

maria04 Niet meer actief

pooh ik ben echt heel blij voor je, er zal wel een flinke last van je schouders zijn afgevallen.

liefs

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    thanx maria. x

3. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    meiden, nog een fijne avond. ik ga zo werken. x

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo kippetjes,

Ik kom even snel langswaaien ;)

@Pooh; wat fijn zeg! Heerlijk, ben ook helemaal opgelucht voor je! :) Gewoon lekker klussen en vol goede moed een nieuwe ronde in :D

@Yojo; ik snap dat je wat wilt minderen! Ik doe het tegenwoordig ook hoor, ik probeer klachten en kwaaltjes te vergeten en gewoon gezellig met jullie te tokken! :) Helpt echt!

@Mink; balen van je ongi! Maar wat ik al zei, nieuwe ronde dus nieuwe eitjes! We gaan ervoor! :D

@Queenie; Je eisprong komt zo'n 48 uur na je positieve ovulatietest! Dus het kan zijn dat je het nu pas voelt! Mocht het raak zijn, dan duurt het nog wel een aantal dagen voordat het eitje gaat innestelen, dus ik denk dat het met je eisprong te maken heeft! Hoop dat het raak is voor je! En welkom in het kippenhok ;)

Hier gaat alles goed! :D Ik voel van alles, maar doe net alsof het er niet is! Pas als mijn cyclus op orde is ga ik me daar mee bezig houden! Zaterdag wel testen, want ben toch nieuwsgierig! En anders neem ik gewoon nog even plaats op het wachtbankje en ga ik na de 28 dagen contact opnemen met de HA! We shall see!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @Linnie ja dat ben ik ook aan t proberen ja!
    Maarre heb wel zin in de kippendag!

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hallo meiden
    lange dag gehad.. Studiemiddag, snel even eten en nu net thuis van cursus. Pfff helemaal op.. Zo maar lekker mijn bedje in.
    Zal zo nog wel even wat bijlezen. Vast niet allemaal meer want ben moe..

Tot morgen!

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ook Yojo! :)

Ik vind het tegenwoordig veel leuker om lekker te kletsen hier en niet teveel na te denken over het zwanger worden! :D Natuurlijk zit het wel in mijn koppie, maar ik heb het wat meer tijd gegeven! Als je net stopt met de pil heb je bepaalde verwachtingen, ik dacht dat ik best snel zwanger zou zijn.. Maar nu heb ik gewoon geaccepteerd dat het nog wel een tijdje kan duren en dat vind ik ook niet zo erg! Heerlijk! :)

En ondertussen zijn jullie echt vriendinnetjes van me geworden en vind ik het gewoon superleuk met jullie! :D

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja helemaal mee eens Linnie!
    En ben heel erg benieuwd naar jullie!
    Volgens mij zijn we met een kip of zes zeven

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Supergezellig! :D

Ik denk dat we elkaar de veren van het kippenlijf zullen vragen! :)

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    toch maar even bijgelezen.
    las dat er weer een aantal meiden ongi geworden zijn. Balen zeg! Gaan we wel gezellig samen door naar de volgende ronde..
    Pooh: wat fijn dat alles meeviel! Kan me voorstellen dat er een pak van je hart viel!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Helluwww juffie! Hoe is het met jou? :)

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey! :)
    Nou erg moe dus! Wat een lange dag. Alleen ff vrij gehad om te eten.
    Verder gisteravond dus echt weer heel heftig ongi geworden. Het is toch wel elke cyclus ongeveer hetzelfde dus dat is wel prettig. eerst 3 dagen weinig en dan 1 of 2 dagen veel en buikpijn. Nou ja die heb ik dus alweer bijna gehad. Nog even geduld en dan kunnen we weer gaan klussen :)
    Las dat jij ook een drupje bloed/bruin had? Hoop innesteling hoor!
    Zaterdag testen las ik. Spannend ga voor je veren!
    Heb trouwens ook erg zin in de kippendag. Lijkt me heel gezellig!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    oh ja over kippen gesproken: Heb vandaag mooie kippetjes geknutselt met de kids in de klas. Zelf in de klas hangen nu al kippies! :)

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps, zaterdag weer eens een testje wagen! Is wel weer even geleden hoor :) Hihi! Krijg er spontaan weer zin in (afkickverschijnselen) ;)

Maar inderdaad, dat is ook irritant.. Misschien dat je cyclus daarom zo lang duurt, want je mag eigenlijk pas gaan tellen bij helder rood bloed, toch?! Dat stomme lichaam van ons, grrrrrrrrrr!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja maar heb al wel vanaf het begin wat helder rood. alleen niet veel en gemengd met bruin (lekker smakelijk verhaal weer) aan de andere kant maakt het ook niet zo veel uit als ik het maar altijd zo tel, maakt het volgens mij niet zo veel uit.. Mijn temp zakt nu ook dus dat zou dan wel kloppen.. Ga gewoon veel klussen dan kan ik dat eitje toch niet missen ;) of mijn cyclus nou 43 of 46 dagen is...

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ga nu echt naar bed.
    welterusten en tot morgen..
    XxX

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Weltrusten Juffie! :D

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen kippetjes!
    Heb straks de hele dag studiedag..
    Werkze allemaal en tot vanmiddag!

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goeiemorgen kippies,

Nou geen posi test hier en ik heb zo'n gevoel dat de :evil: in aantocht zijn, begin weer die lage rugpijn bij mijn stuitje te krijgen alleen mijn buikpijn is nog steeds anders het zit alleen links en rechts iets boven mijn liezen en normaal is dit over heel mijn buik.
    Ze zullen wel door gaan breken aangezien ik ook geen posi test krijg.

Dus ik dnek dat ik vandaag naar ronde 23 ga.

liefs Noes

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Moggel!

Pooh, wat een supernieuws zeg! Gelukkig meid, ben helemaal opgelucht en blij voor jou en je haantje! En uhhhh, lekker laten kukelen hoor die haan ;)

Queenie, welkom hier! Ik herken het helemaal hoor, ik had het ook rond mijn ei na het klussen... Ik bleek zwanger dus ik hoop het ook voor jou!

Voor alle kippies die ongesteld zijn geworden, jammer meiden! Wel fijn dat jullie het allemaal tegelijk worden, gaan jullie samen naar de volgende ronde! En ik veer gewoon een beetje met jullie meer!

Noesje, wat jammer meid! Ik blijf voor je veren zolang er geen bloed is!

Deel Deze Pagina