Dank je meis. O ja en mijn boobs doen ontzettend pijn, dacht eerst dat het echt op mijn borst was maar het zijn echt mijn boobs die van binnen pijn doen. Geen bloed houd moed he haha
Geen bloed geeft zeker moed maar een beetje zekerheid zou wel fijn zijn he! Ronde 22.... Als ik die ooievaar zie aankomen dan zal ik 'm doorsturen naar jou! Ik gooi je er gewoon voor zodat hij je niet kan missen!
Mogguh al mijn lieve kippies Nou Pooh...je maakt me een blij kippetje!...wat ben ik opgelucht zeg...zo blij voor jou en je haantje dat alles goed is...en nu lekker klussen als een malle en snel een posi test in handen!...dat is een opdracht! @Noesje...jammer meid maar idd zolang je nog niet ongi. bent is er nog hoop! Wel gezellig idd alle kippies zowat tegelijkertijd ongi. haha zijn jullie straks allemaal tegelijk zwanger ook
hahah daar hadden we het dinsdag al over he? dat als dat een zwangerschapsverschijnsel zou zijn we al jaren zwanger zouden zijn
Morgen lieve Riedel en Linnie! Gaan we vandaag elkaar weer de dag door slepen?! Ik heb nl. ook niet zo'n zin weer slecht geslapen, gaaaaaaaaaaap! Maar we gaan er voor, TOKKA!
Alweer slecht geslapen?...mmm zal dan idd wel aan de zwangerschap liggen haha Ja we moeten elkaar er maar doorheen slepen, ik heb namelijk wel heel goed geslapen vannacht maar wel veel gedroomd en heb au au au vandaag dus heb me lieve kippetjes wel nodig vandaag TOKKA!...pfff wat een kreet zeg
Goedemorgen allemaal! Even een snel berichtje van mij. Heb geen tijd om op iedereen te reageren, sorry.... Ik verwacht mijn collega namelijk zo weer terug . Vanmorgen had ik een temp van 36,6. Iets gezakt dus, maar nog steeds hoog (zo lang die niet terugzakt naar 36,2 of 36,1 is er hoop!). Dus ik vul dat in op mijn tempkaartje op Fertility Friend..... Zegt dat ding bij Pregnancy Monitor bij Implantation Signs opeens "possibly Triphasic phase round cycle day 25" (of zoiets). Dus ik kijken wat dat nu weer betekent..... Bij sommige vrouwen is dit een teken van zwangerschap, maar bij veel vrouwen ook niet... Lekker vaag dus! Daar heb je wat aan..... Verder ging ik vanmorgen naar het toilet en toen voelde ik er iets uitlopen. Ik dacht eerst: daar zul je het bruinverlies hebben, een teken dat ik ongi word.... Niet dus. Het was gewoon helder slijm (gelukkig). Overmorgen... dan is het zover.... dan ga ik testen... Laat die maar lekker wegblijven dit keer! Liefs van mij!
Ja dat is de kipse variant op Tjakka Maar uhhh, lekker aan het klussen geweest gisteren?! Waarom heb je au au au? Wij kippen brigade helpen elkaar! Zal zeker door de zwangerschap komen, tijd terug had ik ook van die vervelende nachten... Misschien onbewust toch een beetje spanningen? Ben wel erg druk in mijn hoofd nl. snachts!
Kan hoor Deli.. 's nachts verwerkt je hoofd tenlsotte de dingen die mensen dwars zitten of waar ze mee bezig zijn en waar ze overdag geen tijd voor hebben of niet bewust van zijn hahaha ja ik heb gisteren ook nog geklust maar waar de au precies vandaan komt weet ik niet, had vanaf dinsdagavond wat steken en krampen, niet zo raar aangezien ik gisteren mijn ei zou moeten hebben en gisteren dus ook steeds steken maar veel feller, gisteravond toen mijn haantje thuis kwam hem meteen mee naar boven gesleurd hahaha en sinsdien heb ik vreselijk druk en krampen in mijn onderbuik links en rechts ...misschien heb mijn buikje beetje teveel van het geklus de laatste dagen of zo
Hey Happykip! Dat is wel spannend dus! Hopelijk zakt je temp niet meer en ben je gewoon hartstikke zwanger! Ben hard voor je aan het veren! Riedelkip, ik denk dat die zaadjes aan het vechten zijn met z'n allen (miljoenen) om wie je eitje mag bevruchten Hopen dat al dat geklus z'n vruchten afwerpt
pfff ik hoop het ook Deli...vorige maand was et beter toen had ik paar uurtjes krampen en zo en daarna was over...maar ja wie weet is het een goed teken idd
Linnie, wow! Dat klinkt echt alsof het jou eigen verhaal is hopen dat jij ook zwanger blijkt dit weekend.... Of ga je nu eerder testen
Hoi meiden! Ben deze helemaal in het warretje en probeer ook niet teveel hier te zijn, maar dat lukt niet echt Heb al een week last van een paar bruine druppels vloed per dag en gister zelfs helder roze/rood (echt een paar druppels bij het plassen) en nu helemaal niets meer! wordt er gek van! Af en toe nog wel ongipijntjes.. verder ontzettend moe en last van hele gevoelige tepels en pijnscheuten in m'n (.)(.) Zaterdag gaan we testen Deli: jeetje alweer 19 weken zwanger wat gaat dat hard! hoe voel je je? begint je buik al lekker te groeien? Juffie: succes met je studiedag! Lin: jij ook Zaterdag testen? spannend! Liefs Sandra
ohhh Linnie....nu maar hopen dat jij ook zo'n verhaal kan typen zometeen Klinkt hoopvol Day ...zal voor je veren zaterdag!
Hey Day, jeetje wat maak jij het hier ff spannend! Ik hoop dat je goed nieuws komt brengen zaterdag hier in ons hok! 19 weken ja, tijd gaat hard! Buikje valt nog wel mee hoor, vind ik zelf! Ze zeggen dat het na de 20 weken ineens hard gaat dus dat hopen we dan maar Maaaaaar voorlopig nog maar veren voor mijn mede kippies