[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Geen bloed geeft zeker moed, te vroeg testen is nooit goed! Happy kippie, niet meer doen! :D We houden hoop!

En er is ruimte zat op deze enorme wolk hoor, dus kom er allemaal maar gezellig bij!

"er kan nog meer bij, er kan nog meer bij"!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Happykip; Inderdaad, geen bloed geeft moed! En ik heb al zat meiden voorbij zien komen waarbij de temp toch weer omhoog schoot! Dus de moed nog niet opgeven, zolang je niet ongi bent, gaan wij voor je duimen! :D

@Riedelkip; Ik zag het ook! Hahahaha :) En natuurlijk mag jij ook op de wolk zitten! Wie wil er nog meer? ;)

3. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Nou heb mijn banner nogmaals aangemaakt en erin gezet en nu is ie wel een dag verder...moet morgen dus eens kijken of hij wel telt...op de site staat dat ie dagelijks de telling bijwerkt...raar hoor :(

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik had dat toen ook, heb je wel de juiste tijdzone aangeklikt? Of kan dat niet bij het maken van deze banner?

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja je kan tijdzones aanklikken...ik heb die van Parijs en Brussel en zo....

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoor er niet bij met mijn suffe banner.. :( Ik ga ook even een nieuwe maken! :D

Ik heb onwijze NOD-klachten, dus ben benieuwd! Heb de tampons al klaarliggen, haha!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hmmm... Dan zou het toch moeten kloppen?! 'kweet ook niet... Ik had geloof ik 0+1 westerse tijd en toen ging ie goed maar dat was bij een andere banner... Ff afwachten wat ie morgen doet!

8. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja klopt +1 uur die heb ik ook....begon nu te twijfelen of ik met het tussentijds aanpassen van de banner die ook steeds heb aangepast dus nu alsnog even gedaan en dan idd morgen even afwachten :D

hahah Linnie....jij denkt ook ik ben op alles voorbereid... :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja hallo zeg :x we gaan niet met tampons naar de wc maar met zwangerschapstesten :)

Hoop het zo voor jullie lieverdjes! Wil zo graag met jullie samen zwanger zijn :)

10. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahah Deli....schoot spontaan in de lach door jou zin :)

Ik wil ook met jou en Linnie zwanger zijn :D ...lijkt me super leuk!

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ach heb nog nooit zoveel geklust als deze maand dus :)

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik wil ook met jullie zwanger zijn! :) *zucht* En ik wil dat mijn lichaam iets gaat doen.. :( Haha, ik wil zoveel! :)

Ik krijg het niet voor elkaar hoor met die banner, bij mij scheelt het ook een dag! :)

Ik zal jullie vertellen, ik vind het best spannend om zaterdag een testje te doen! :)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Spanning en sensatie! Gezellig joh! Er zijn wel 3 collega's van me zwanger maar ben liever zwanger met mijn kippenvriendinnen :D

14. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Tuurlijk is dat spannend Linniekip!...Zelfs ik vind het spannend en ik test helemaal niet kan je nagaan :) ...Je laat het toch wel hier weten he wat de uitslag is?

Heb je met je banner naar de tijd gekeken zoals Deli zei?

Ging net naar het toilet heb ik ineens weer vrij veel witte vloed...hoe dat nou...eitje is allang geweest! pfff :(

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat is lief Deli! :) Blaas nog maar wat HCG'tjes deze kant uit! :D

16. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    ahhhh das zo lief Delikip :D

Jammer dat Linnie ook niet hier uit de buurt komt...hadden we een mini-kippendag kunnen houden :)

17. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha moet je wel vast klaar gaan staan met je mandje Linnie

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Rid; Ik heb ook al dagen last van HEEL VEEL afscheiding, maar het is niet rekbaar.. :( Bleerrgghhhh!

En natuurlijk laat ik het weten! Ga vanmiddag alvast mijn testje in huis halen! ;)

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh ja, heb inderdaad alle tijdzones geprobeerd, maar hij geeft een dag meer aan.. :(

20. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    mmm das raar.....

Welke testen gebruik jij?

Deel Deze Pagina