Geen bloed geeft zeker moed, te vroeg testen is nooit goed! Happy kippie, niet meer doen! We houden hoop! En er is ruimte zat op deze enorme wolk hoor, dus kom er allemaal maar gezellig bij! "er kan nog meer bij, er kan nog meer bij"!
Happykip; Inderdaad, geen bloed geeft moed! En ik heb al zat meiden voorbij zien komen waarbij de temp toch weer omhoog schoot! Dus de moed nog niet opgeven, zolang je niet ongi bent, gaan wij voor je duimen! @Riedelkip; Ik zag het ook! Hahahaha En natuurlijk mag jij ook op de wolk zitten! Wie wil er nog meer?
Nou heb mijn banner nogmaals aangemaakt en erin gezet en nu is ie wel een dag verder...moet morgen dus eens kijken of hij wel telt...op de site staat dat ie dagelijks de telling bijwerkt...raar hoor
Ik had dat toen ook, heb je wel de juiste tijdzone aangeklikt? Of kan dat niet bij het maken van deze banner?
Ik hoor er niet bij met mijn suffe banner.. Ik ga ook even een nieuwe maken! Ik heb onwijze NOD-klachten, dus ben benieuwd! Heb de tampons al klaarliggen, haha!
Hmmm... Dan zou het toch moeten kloppen?! 'kweet ook niet... Ik had geloof ik 0+1 westerse tijd en toen ging ie goed maar dat was bij een andere banner... Ff afwachten wat ie morgen doet!
Ja klopt +1 uur die heb ik ook....begon nu te twijfelen of ik met het tussentijds aanpassen van de banner die ook steeds heb aangepast dus nu alsnog even gedaan en dan idd morgen even afwachten hahah Linnie....jij denkt ook ik ben op alles voorbereid...
Ja hallo zeg :x we gaan niet met tampons naar de wc maar met zwangerschapstesten Hoop het zo voor jullie lieverdjes! Wil zo graag met jullie samen zwanger zijn
hahah Deli....schoot spontaan in de lach door jou zin Ik wil ook met jou en Linnie zwanger zijn ...lijkt me super leuk!
Ik wil ook met jullie zwanger zijn! *zucht* En ik wil dat mijn lichaam iets gaat doen.. Haha, ik wil zoveel! Ik krijg het niet voor elkaar hoor met die banner, bij mij scheelt het ook een dag! Ik zal jullie vertellen, ik vind het best spannend om zaterdag een testje te doen!
Spanning en sensatie! Gezellig joh! Er zijn wel 3 collega's van me zwanger maar ben liever zwanger met mijn kippenvriendinnen
Tuurlijk is dat spannend Linniekip!...Zelfs ik vind het spannend en ik test helemaal niet kan je nagaan ...Je laat het toch wel hier weten he wat de uitslag is? Heb je met je banner naar de tijd gekeken zoals Deli zei? Ging net naar het toilet heb ik ineens weer vrij veel witte vloed...hoe dat nou...eitje is allang geweest! pfff
ahhhh das zo lief Delikip Jammer dat Linnie ook niet hier uit de buurt komt...hadden we een mini-kippendag kunnen houden
Rid; Ik heb ook al dagen last van HEEL VEEL afscheiding, maar het is niet rekbaar.. Bleerrgghhhh! En natuurlijk laat ik het weten! Ga vanmiddag alvast mijn testje in huis halen!