hey allemaal moest weer even 9! pagina's bijlezen. Ben nog niet ongi geworden. Zit op bijna hetzelfde punt als LindaS. Alleen loop ik een weekje achter. Morgen krijg ik testen binnen dus kan dan gaan bedenken wat ik ga doen. Verwacht niet dat ik zwanger ben hoor. Vandaag weer wel veel afscheiding maar verder niets. Ben echt blij met dit forum. Had me normaal gesproken weer van alles in mijn hoofd gehaald over niet ongesteld worden. Nu lees ik dat heel veel er last van hebben en dit gewoon bij het ontpillen hoort. We doen rustig aan en merken het wel (zeg ik heel verstandig maar ondertussen...... )
Hallo kippies! Wou ff komen kijken hoeveel jullie gekakelt hebben, maar de pagina is nu ineens zo langzaam... blergh...! Dus ik laat maar even een berichtje achter dat ik morgenvroeg wel even alles bijlees enzo. Moet morgen, woensdag en donderdag weer aan het werk, dus zal hier niet zoveel te vinden zijn, maar ik kom elke dag even kijken hoor! Fijne avond nog kippetjes! Tok! Xx
Hey kippies, man wat had ik het druk vandaag, helemaal geen tijd om maar even te kijken, ik balen! Morgen heb ik helaas ook weinig tijd schat ik zo in, maar we zullen wel zien.... Wat een belevenissen weer dames, inderdaad wens ik iedereen een vruchtbaar 2007 en natuurlijk 2008 . Fijn dat we elkaar zo kunnen steunen. Ha ha ha min vriend vindt het allemaal maar raar volgens mij. Hij zei: wie zijn dat allemaal op hyves? ha ha ik uitleggen... Ik ben ook nog niet ongi, zou het woensdag moeten worden. Ik ben echt verschrikkelijk nerveus... Dus ken jullie gevoel, testen of niet.... Delikip, zou gewoon testen, toch leuk als het wel gelukt is om je man te verassen! een dag meer of minder doet het er dan ook niet meer om toch? Was vanmorgen ineens erg beroerd, maar twijfel meteen of het komt omdat ik nog niet gegeten had, maar normaal heb ik dat niet. Dit maakt me nog nerveuzer. Ook verlies ik ineens weinig slijm en normaal veel meer en donkerder als ik ongi moet worden... zo spannend, nog even wachten, maar heb de testen al in huis
hee daar voor jou ook erg spannend dus! Ik heb ook weinig slijm op dit moment denk misschien morgen wel testje doen jij dan? Ik heb op het moment zulke enorme steken in mijn linker lies geloof nooit dat dat goed kan zijn lijkt wel of ze hete messen erin steken... Nou ik hoor morgen wel hoe het de rest vergaat en misschien heb ik wel nieuws?!
Inderdaad spannend! Lig al in bed maar dacht kijk ff of iemand mij gerust kon stellen nog, haha gewoon verslaafd dus! Nou we zien morgen wel weer verder slaap lekker kippies! XxX
haay queen ! geeft niet hoor, werken is heel nromaal en als je even geen tijd heb is dat helemaal niet erg hoe voel je je nu? same voor peppet, druk hebben we allemaal wel is. no problemo! # delilah het komt goed meissie wij zijn hier ! nou hier nog steeds the same.. alleen ging ik net naar toilet denk me ff verschonen , en dacht ook wel weer hetzelfde tegen te komen als vanmiddag,want eenmaal je menstruatie opgang blijft het ook wel stromen en zit je tampon toch echt vol steeds toch ?! of is dat alleen bij mij? nou hier was het niet donker meer. er zat alleen wat bruin , best lichtbruinig (zoals einde ongi) op en alleen wat rood aan de zijkantjes en veel wit van tampon zag ik nog zitten.het leek net of ik op mijn bijna laatste dag zat van menstruatie. had mn tampon even extra lang erin gehouden om te kijken ( normaal moet je toch om de paar uur doen ) laatste keer dat ik me verschoont had was om uurtje of 4/5 vanmiddag en had tot half 10 erin late zitten ( eigenlijk niet goed ,maar doe ik anders nooit ) maar dat is dan toch niet veel? moet toch meer zijn als je echte ongi er is? normaal moet ik me echt om het 1,5 a 2 uur verschonen? of heb ik dat ook als enige? gekkehuis gewoon, ik voel me emotioneel, denk door teleurstelling en door normale hormonen als je je menstruatie heb.
Hee nikitje, wel vreemd dat je zo weinig bloed verloren bent tot nu toe? Morgen ff aankijken of het hetzelfde blijft als nu of doorzet òf stopt natuurlijk! Daar hopen we maar op! Kan me voorstellen dat je gek wordt van die twijfel!
Mollyvg,had jij nog meer klachten? voor nod? waarvan jij 100% wist dat het echt je menstruatie was. zoja waneer begonnen deze klachten?
ja is zeker vreemd, vanmorge was het echt behoorllijk veel. denk dat 3 kwart van mn tampon vol zat. was echt vies morgenochtend vroeg eruit, en dan zie ik het wel ben er denk pas rond 2en moet tot 1 uur werken. als ik echt ongi ben dan moet mn tampon morgenochtend vol zitten he? ( of bloed je meer als je wakker bent en beweegt? of maakt dat niks uit ? want laat hem nu zitten en ga lekker slapen. alvast weltruste!
Hey Nikitje, Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen! Ik heb wel altijd dat ik 's nachts minder verlies als overdag maar dat zal ook per persoon verschillen.... We zien je vanmiddag wel weer verschijnen!
Goedemorgen kippetjes! Dag 40 is voor mij aangebroken! En nu zie ik bij Molly dat haar eerste cyclus 75 dagen duurde, aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh! Pfffff, dat lijkt me echt killing! Maargoed, hier dus nog steeds niets te bekennen.. Af en toe wat rare steken in mijn onderbuik en dan denk ik meteen dat ik ongi ga worden, niet dus! Nikipje; ik hoop voor je dat het anders is! Heb je al een testje gedaan? En Delipkipje; al getest?! Queenkippie; wij willen meer HCG! Juffiekip; leuk he, ontpillen, NOT! Wie heeft er gisteren Friends gekeken en ook zitten janken?! C'est moi! :O
LinnieChick! Goedemorgen! Ik heb nog niet getest, knap van mezelf he... Wacht nog even vandaag af maar tot nu toe nog geen bloed Gister wel echt giga pijn gehad dat ik dacht er zit iets niet goed daar en dat komt zo naar buitenzetten maar vandaag voelt het weer rustig?! Ik hoop dat jou ontpil-gebeuren je niet zo heel lang laat wachten! Want 75 dagen is inderdaad killing! Ik heb gister wel friends gezien alleen het eerste stuk toen kwam mijn man thuis en ging ik eten voor hem klaar maken... Maar ik ken die uitzending wel met die man in coma, waarom moest je huilen meis?
Zal je net zien dat het de aflevering is waarin bekend wordt dat Monica en Chandler geen kinderen kunnen krijgen! Dan maak ik me meteen zorgen.. Ik ga er altijd wel vanuit dat ik kinderen kan krijgen, maar eigenlijk is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend.. En door zo'n serie ga je er toch over na zitten denken, stel je voor.. Delikip, wat goed van je! Ik ben echt ontzettend benieuwd joh! Spanning en sensatie!
Op welke zender is die aflevering dan geweest? Ik kijk altijd op Veronica om 19.00 uur en daar zijn ze weer met de oude afl. begonnen dus dacht dat je die bedoelde? BAH! Ja als je met zwanger worden bezig bent zijn dat niet de berichten die je wilt horen inderdaad... Maar daar moet je helemaal niet over in gaan zitten meis, er zijn zooooooveel dingen mogelijk tegenwoordig! Niet jezelf nu al gek gaan zitten maken he!
Op maandag komt er altijd een dubbelaflevering vanaf 22 uur! Superleuk! I know, ik moet er ook niet teveel over nadenken.. Maargoed, wij vrouwen denken altijd na, malen malen en nog eens malen! Tokken, tokken en nog eens tokken Ik ga even lekker een bak koffie halen! Daar ben ik wel aan toe!
WAAROM WEET IK DAT NIET VAN DIE AFLEVERING! Hahhaa... nou ja, lag gister toch al vroeg in bed want voelde me niet lekker... Maar je hebt gelijk, zo zijn wij piekeren om niks Maar denk dat het wel goed is om te beseffen dat zwanger worden niet maar zo iets is, hoor veel te vaak mensen zeggen "wij nemen zoveel kinderen" maar je neemt natuurlijk niks, moet je maar gegeven worden. Ik heb al een bak koffie op en vond het meteen genoeg normaal neem ik er 2 maar heb geen zin meer
Een vriend van mij zei pas dat hij gewoon voor zich uit kan staren en 'nergens' aan kan denken! Ik kan dat dus echt niet! Ik ben altijd maar dan ook ALTIJD aan het denken.. Bah! Delikipje, ik vind toch echt dat je snel moet testen hoor! Dit klinkt echt op een zwangerschap! Ik heb verder helemaal geen klachten, behalve mijn steekjes in mijn onderbuik. Maargoed, ik denk dat mijn eitjes gewoon flink in de war zijn nu ik het allemaal zelf aan het regelen ben, zeg maar! Haha!
Hahaha... Volgens mij zijn jou eileiders aan het jongleren met die eitjes van jou... Maar ik heb ook wel eens dat ik aan mijn ventje vraag waar die aan denkt dan is ie zo in zichzelf en dan zegt ie niks, ik zeg dan dat dat niet kan maar hij zegt van wel, dus zal wel een mannen ding zijn, ik zit ook altijd aan van alles te denken.... En de hamvraag: wat eten we vandaag, hahahaha... Ik had gisteravond de test uitgepakt, was het zo zat! Had 'm uit mijn verstopte doosje gehaald en op het toilet gelegd maar vanmorgen dacht ik nee, ff wachten nog of er vandaag niks doorbreekt hier....
LInda, en of het niet bij iedereen zo makkelijk gaat... kijk maar naar mijn aantal rondes en dan is er nog niet eens een reden gevonden in het ziekenhuis. Het is en blijft een cadeautje... Deli, spannend en wat ben je sterk/streng voor jezelf hihi Ik ga hooguit middernacht testen en anders morgen