Normaal gesproken bestel ik ze via internet, maar ik ben erachter gekomen dat ik verslaafd ben aan testen, dus dat doe ik niet meer Haar er nu 2 voor 4,99 bij het Kruidvat! En jij?
Een hoop kippenkonten waggelen door de bloemenwei, tillen hun mandjes op en wachten met spanning af... Daar komen ze dan, ik schraap mijn kippenkeeltje, ahum ahum: *HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*HCG**HCG*HCG*
Goedemorgen meiden, hier zijn zoals ik al voorspeld had de duivels op bezoek gekomen en niet zo'n klein beetje ook. Normaal heb ik eerst een dag oud bloed maar nu vanmorgen gelijk mega veel rood en ook weer mega veel buikpijn maar dat heb ik altijd bah. Op naar de volgende klusweek haha. liefs Noesje
Jammer Noesje maar dan is het wel lekker schoon voor de volgende ronde Dank je wel Deli ...mijn mandje zit helemaal vol en netjes half om half roze en blauwe dus kom maar op kuikentjes
Hey Noesje... Wat superjammer joh! Die ooievaar is ook zo stronteigenwijs he... Bah! Sterkte meid met je ongie en volgende ronde ga'k nog harder voor je veren!
Hey Noesje Jammer en balen, Ik ga met je mee de volgende ronde in. Athans daar lijkt het op. Het is nog geen echte ongi bij mij. meer rose en beetje lichtbruinig. Zet ook nog niet echt door, maar ik verwacht morgen dat het wel echt door gaat zetten, gezien mijn cyclussen
Nou inderdaad Riedeltje... Maar zetten jullie je maar schrap dan, die rukwinden van de afg. maand waren dus nog niet genoeg, moet nog harder veren dus je weet welk weer we krijgen aankomende maand!
Ik ga vanmiddag toch nog wel even naar de huisarts, dan kan hij zelf beslissen of er een uitstrijke komt of niet. Het zet nog niet door, tenzij ik straks toch weer bloed verlies
Deli wat irri is dat he als je niet kan slapen en dan val je eindelijk in slaap en dan moet je alweer opstaan volgende maand worden we allemaal zwanger en drijft een heeeeeeeleeee grooooootte wolk voor ons waar we op mogen gaan zitten
Dan maar hopen dat het niet ineens losbarst dan Mink als je daar ligt En ja deli....dat is goed hahaha zal mijn schuuting extra goed vastzetten...mag het wel een beetje lekker warm verenwindje zijn dan :
@Noesje; balen meid! Maar vol goede moed de nieuwe ronde in, toch?! @Mink; Ik hoop dat het niet gaat doorzetten uiteraard! En ik zou inderdaad ook lekker naar de HA gaan, gewoon even wat zekerheid! Succes meis! @Rid; Die had ik ook altijd, maar ik kan die dingen niet laten liggen.. Dus tegenwoordig pas testen als ik echt een vermoeden hebt Verslaafde testkip @Deli; Linniekip heeft haar kippenmandje gevuld! Thanks! *doet haar snaveltje open en mikt alle HCG in 1 keer naar binnen*
Delikip zit aan de taart, jammieeeeeeeeee... Nou ja, rijstenvlaai! Ik doe het niet voor mezelf, ik doe het om beebje te verwennen
mmmmmm! Vlaai! Lekker hoor! Tja, zelf vind je die vlaai natuurlijk niet te vreten, maar je doet het voor je beebje!
hahaha is dat de nieuwe smoes van de dag Delikip? Ja Linnie...ben je zo verslaafd haha...ik heb pas 2 testen verbruikt sinds ik met de kerst met de pil gestopt ben
Jepss, ik geef het toe.. Ben echt verslaafd! Vooral toen ik maar niet ongesteld werd, dan blijf je testen Whoehaha! Maar mijn laatste test was begin februari! Dus alweer ffies geleden
oh lekker taart Ik zag het meteen voor me hahaha, lig ik bij de huisarts en dan boem.. Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen hahah Ik hoop het toch niet Deze kip rent meteen naar de wc om te kijken of het al losbarst
ik zie de baby al genieten deli hihihi linnie geeft niks hoor, zo heeft iedereen wel een verslaving en wij hebben allemaal dezelfde, verslaafd aan baby's hihih