[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahha... Zie je ineens de huisarts met een rood oog na het onderzoek :)

Nou dames de vlaai viel tegen hoor... Was superdroog! Morgen meer geluk met het gebakje op mijn schoonmoeders verjaardag, die heeft altijd verse bananenbollen :p

Kijken of beebje die lekkerder vind.........

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha Mink, dat zou wat zijn! :oops: Dat die dokter moet deppen :) (nu wordt het wel heel ranzig..)

Ik heb ook zin in iets lekkers! :D

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    :) :) :) :)
    Dat zou vreselijk zijn hahahah. Ik heb net gekeken en nog niks te ontdekken hmmmm

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linnie je mag wel hier komen krijg je mijn 2e punt gebak... Ik mag nl. van de jarige voor 2 eten maar dat doe ik niet ;) wil die kleine niet nu al verwennen!

Maar met de kippendag gaan we toch ook wel lekker ergens zitten om een lekker gebakkie te eten he! Om te vieren dat we kippig zijn!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik dacht eigenlijk meer aan een bittergarnituur *kwijl* :p

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaaaa, bij het volgende terrasje! :)

7. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha bittergarnituur met als toetje een gebakje :)

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik hou niet van vlees dus als jullie jezelf nou eens volvreten met bittergarnituur neem ik voor elke bitterbal wel een gebakje, whahahaha....

Gezellie, heb er al zin in! Lekker weertje, gezellige kippies die allemaal zwanger zijn!

9. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahah dan valt eten bij een steakhouse wel af :)

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Of een augurk met slagroom ;)

11. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    hahaha heb jij al van die aparte dingen die je wil eten Deli? :)

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Lindas ja tuurlijk weer met volle moed de nieuwe ronde in.

Ik ga vanaf morgen beginnen met temperaturen heb net zelf een temp lijst gemaakt die kan ik dan op mijn nachtkastje leggen naast de thermometer :)
    Zal wel even wennen zijn iedere dag dezelfde tijd tempen maar ik heb het er voor over ;)
    Moet alleen nog even uitzoeken hoe precies allemaal werkt met temp rond de eisprong enzo. :(

is er hier miss iemand die het me uit kan leggen :oops:

liefd Noes

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Sorry ik weet niks van tempen Noesje?!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja Deli, heb je al trek in haring met aarbeienjam? ;)

@Noesje; Ik weet niets van tempen, maar als je in de menubalk klikt op zoeken, dan zal je er mee platgegooit worden! ;) Succes!

15. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ja ik begin er nog maar niet aan al dta temperaturen hahaha...als het nou heel lang duurt voor ik zwanger ben oke...maar ja ik kan aan de pijn in mijn lijf vrij goed aanvoelen wanneer mijn ei is en dat scheelt natuurlijk wel :)

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik voel mijn ei ook maar 1 dag en we missen hem volgens mij iedere keer net haha.

Ik heb al gezocht maar ik snap er niks van sorry.

liefs noes

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb nog helemaal geen zin in rare combi's!

Als dat komt laat ik horen wat voor culinaire combi's ik naar binnen werk tegenwoordig !

18. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    haha vanaf het moment dat ik niet meer ongi. ben klussen we ieder geval om de dag dus missen kunnen we hem haast niet :)

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

@ Noesje: het enige wat ik van tempen weet is dat je er ACHTERAF achter kunt komen of je een eisprong gehad hebt. Je bent dan eigenlijk te laat met klussen zeg maar. Ik ben er mee begonnen omdat ik me dus afvroeg of ik wel een eisprong heb. En die heb ik (gelukkig!). Als je de temps invult op www.fertilityfriend.com (hoop dat je goed Engels kunt) zoekt dat programma automatisch uit of je een eisprong hebt gehad.

Ik stop nu even met tempen want ik word er een beetje nerveus van....Mijn temp is namelijk al een paar dagen aan het dalen en dat kan betekenen dat mijn ongi er aan komt (en dat wil ik niet.... :cry: ). Ik begin er weer mee als mijn ongi komt.

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    zo kipjes ik ben klaar om naar de dokter te gaan. :) Als ik maar niet in een deuk lig straks, zal hij me wel raar staan aankijken hihihih :)

dus ik spreek jullie later weer.

Helaas weet ik ook niks van tempen af, maar ik vind die ovutesten echt een uitkomst....

doei doei en een fijn weekend alvast als ik jullie niet meer spreek

Deel Deze Pagina