haha have fun Linnie Ja Deli das een goed idee van je...en nee morgen gaan we naar het Openlucht museum...even cultuur snuiven hahha...volgende week zaterdag ga ik idd mijn vader helpen verhuizen Mocht ik jullie niet meer spreken een heeeel fijn weekend en Linnie....zet em op morgen! Tt toks mijn lieve kippies...Klusjes
Jaaaaaaa, lijkt mij ook heerlijk! Lekker naar een warm land en leuke dingen doen en luieren in de zon Maar ja, voorlopig moeten we het doen met een weekendje Holland's weer!
Ik ben er nog wel, maar moet af en toe even bellen en doen Oftewel; ik moet af en toe ook eens werken, whahahahah
Whahahah.... Ik ook dus dat scheelt weer... Maar ik was zo bang dat ik de hele middag me zelf moest vermaken
hey ik ben er ook weer! Hahaha wat een verhaal, nou hij wilde niet in mijn doos kijken hahahaha. Hij keek ook heel vies hahahaha, toen ik zei dat ik wel eens ongi kon worden ahahahahah
hihihihih ik moet nu terugkomen als ik ongi ben geweest. hahahah alleen nu komt er niks meer hmmm nog even afwachten dus. Uhh maar volgens mij moet ik dit elke maand hahahah. Ik heb morgen dag 31, dus heb ik nog wel even te gaan
Balen Mink.. Toch nog even afwachten! Nooit leuk, dat wachten.. Ik hoop dat het uitblijft en dat je hartstikke zwanger bent!
Whahahaha... Minkie, wat een gedoe! Echte schippers bevaren toch ook de Rode Zee Nee iew, moet er ook niet aan denken! Maar ik zie het wel voor me inderdaad zoals Linnie typt! Hopelijk word je niet ongie
hey hallo iedereen ik had even een vraagje aande dames hier...we zijn nu maanden bezig en ik heb op 10 maart mijn ei ontdekt,,,we hebben ervoor en erna gevreen,,nu op dag 5 ,,ik dnek ik doe eens een ovulatie test en er kwam weer een dikkere 2e streep,,mijn cyclussen zijn zeer onregelmatig ,,raar he?
hahaha nou mijn arts is zeker geen echte schipper haha Tja meer dan wachten kan ik toch niet en ik ga er maar gewoon vanuit dat het nog gaat doorbreken. Maar... stel je voor dat ik een cyclus heb van 33 dagen, kan het dan misschien ook nog een innesteling zijn geweest? want woensdag kreeg ik veel pijn en moest ik zeg maar puffen? hihih ach nee zal ook wel niet, ik wil ook veel te graag
linnie ik ga voor je duimen dat jij morgen positief test. Danielle, ik zou het niet weten, hoe dat zit met ovutesten. Ik gebruik die van clearblue en dan krijg je een smili. Maar gewoon afwachten en testen als je dat kan doen Misschien heb je wel 2 keer eisprong. Sommige vrouwen hebben dat.
ik heb die van clear blue gebruikt idd....die waren posi op 10 en 11 maart nu na 5 dgen met een persona teststrip gekeken en die geeft nu oook 2 streepjes aan na 5 dagen kan je toch nog niet zwanger izjn?! zoiso zit er dan toch nog niet genoeg in je urine?
Ik weet helemaal niks van ovutesten maar ik heb er wel over gelezen dat je altijd een 2e streep hebt?!
volgens mij kan dit idd niet. Maar het gaat toch om de dikte van de 2e streep. Misschien lees je hem niet goed af of zo... Gewoon effe afwachten. Je kunt nu toch nog geen antwoordt krijgen of je zwanger bent...
hoe is het nu met je rug delikipje? ik heb zo weer een afspraak en vanavond nog naar de belastingadviseur
Ja minkie, tegenwoordig voel ik van alles ook in mijn onderrug maar dat schijnt allemaal normaal te zijn! Wel raar hoor om van alles te voelen maar je weet niet precies wat je voelt! Mijn broer smste net of ik morgen kan oppassen, had wel ff willen uitslapen maar nu komen de kleintjes van hem om 9 uur, ook leuk! Morgen gaan we voor een babykamer op stap en dan gaan ze misschien mee of m'n broer haalt ze weer op voor die tijd... Belastingadviseur....Hmmm... Hopen dat je een hoop terug krijgt